הציוד שכל מאפרת כלות צריכה

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

מאפרת חתונה

הציוד שכל מאפרת כלות צריכה

עולם האיפור מציע קריירה יצירתית, מרגשת ואמנותית, וכבר נאמר שהאומן יכול להיות טוב רק כמו הכלים שלו! אז כדי שתוכלי לתת לכול כלה את המראה הראוי לכוכבת האירוע יהיה עלייך, כמאפרת, להיות מצוידת בערכת האיפור הראויה לכישרונות שלך.

אבל מאיפה מתחילים?

ממש כאן, ריכזנו רשימה של הדברים שצריכים להיות בתיק של כל מאפרת. כפי שמתכנת שעובד על מחשב זקוק לכיסא ארגונומי ולשולחן מתכוונן, כך גם מאפרת צריכה תיק איפור שבו כל הציוד הנדרש כדי להניע את קריירת האיפור שלה קדימה.

מברשות

כשמדובר בעיצוב ובפיסול פני הכלה, הכלים הם המפתח להצלחה. לכן, חשוב שיהיה לך מבחר גדול של מברשות שיסייעו לך לעצב מראה פנים מושלם. ממברשות קונסילר ועד למברשות קונטור, מברשת סומק זוויתית ומברשת צללית לעיניים מעושנות, לא יכולות להזיק!

אגב, יש 4 סוגים עיקריים של מברשות יאפשרו לך ליצור איפור מדהים: מברשת לסומק, מברשת להצללה, מברשת לפודרה ומברשת למייק-אפ.

פריימר מדהים מתחת לבסיס

כדי להבטיח שאיפור הכלה יחזיק מעמד לאורך כל מסיבת החתונה, וכדי לעזור לך להחליק בקלות על ׳הקנבס׳ עליו את עובדת, תצטרכי פריימר מדהים. שילוב היכולות לטשטש, להוסיף לחות ולהאיר את עור הפנים, יסייע לך להניח את בסיס האיפור המושלם.

יחידת פָּלֶטת לאיפור הבסיס

פלטת הבסיס היא ההשקעה הטובה ביותר של כל מאפרת, והיא מציעה מספר גוונים שונים שמאפשרים לך להתאים את הצבע האידיאלי לכול סוג של גוון עור, ועוזרים לך ליצור מראה חלק ואחיד לכול גוון עור. בנוסף, באמצעות פָּלֶטָה ומרית (משטח ערבוב האיפור), תוכלי לערבב כמה גוונים ולמצוא את הגוון המושלם לכלה שלך.

פלטה ומרית

חלפו הימים של ערבוב גווני האיפור על גב היד שלך! כדי לעמוד בתקני ההיגיינה המקצועיים, וכדי להשיג הצללה הרבה יותר מדויקת, את זקוקה לפלטה ולמרית שיאפשרו לך לערבב בין הגוונים השונים.

עיפרון עיניים וג׳ל

פריט חובה נוסף הוא עיפרון אייליינר שחור ואייליינר ג׳ל, שתוכלי למרוח עם אחת המברשות הדקות שלך. עפרונות יכולים לשמש גם למילוי גבות, כך שכדאי להצטייד גם בעפרונות בגוונים בהירים וכהים יותר.

בין אם האיפור הוא לשעות היום או לשעות הלילה, הוספת ורסטיליות לאיפור הכלה תלויה בדרך שבה את בוחרת ליישם את האיפור.

עפרון שפתיים וסטיק

באופן דומה לגווני הצלליות, גם עיפרון שפתיים וסטיק איכותיים במספר גוונים, הם חלק חיוני בערכה של כל אמן איפור. חשוב שיהיו לך כמה גוונים לאיפור יומיומי שכולל מעט קרם לחות, שתוכלי להתאים לגוון העור של הכלה שאת מאפרת. וכמובן גם כמה גוונים בהירים יותר כדי שתוכלי ליצור מראה דרמטי יותר.
שימי לב שעיפרון השפתיים יכול לעזור לך ליצור הדגש ולהוסיף עמידות לצבע למשך זמן רב יותר.

פלטת צלליות

עם פלטת צלליות תוכלי ליצור איפור עיניים מופלא עם הבלחות של עפעפיים ועיניים מעושנות. חשוב שיהיו לך כמה גוונים נוצצים בגוון העור, כמו גם גווני חום בהירים יותר וגוונים מעושנים קלאסיים שיאפשרו לך לעלות על המסלול הנכון, כשמשם תוכלי להתרחב לכול כיוון שמרגש אותך!

מסקרה ומסקרה חד פעמית

שום תיק איפור אינו שלם בלי מסקרה! תוכלי לגלות ברשת את סוגי המסקרה השונים שיעזרו לך ליצור סוגים שונים של איפורי ריסים. אולי את לא מודעת לכך אבל המפתח לשמירה על עקרונות היגיינה מעולים כרוך באוסף של מוצרי מסקרה חד פעמיים.
זה יאפשר לך להשתמש בסגנונות חלופיים לכול סוג עיניים, ועדיין להבטיח איפור נקי וקלאסי ככול האפשר.

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן