איך אפשר לתכנן חתונה בלי לבזבז יותר מדי?

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

תכנון חתונה

איך אפשר לתכנן חתונה בלי לבזבז יותר מדי?

תכנון חתונה הוא דבר לא זול בכלל לזוג הצעיר, מה שגורם לזוגות רבים לתהות מדוע העלויות כה גבוהות. ההוצאה נובעת מגורמים שונים, כולל הרצון לחגיגה גדולה בלתי נשכחת וייחודית, העלויות הכרוכות בהעסקת ספקים מקצועיים ומחיר אולם האירועים שממשיך לטפס בכל שנה ושנה.
בנוסף, תעשיית החתונות משווקת חתונות כאירועים של פעם בחיים, מה שיכול להעלות את המחירים בשל הצורך הנתפס בשלמות. אלו הן הסיבות שזוגות לעתים קרובות מרגישים צורך ליצור אירוע יוקרתי וגדול, מה שמנפח עוד יותר את התקציב.
במאמר זה צירפנו עבורכם מספר דרכים לארגון חתונה מבלי לקרוע את הכיס, בואו נתחיל.

איך אפשר למצוא שמלת כלה במחיר זול?

מציאת שמלת כלה יפה אך זולה יכולה להיות משימה לא פשוטה כלל. שמלת כלה זולה לא אומרת שתצטרכו להתפשר על סגנון או על אחת שמתאימה לטעם האישי, אלא תצטרכו לבצע מחקר ולמצוא את המקר ולמצוא את המקומות הנכונים.

אז מה עושים?

  • דרך ראשונה למציאת שמלה זולה היא לשקול אפשרויות יד שנייה, מה שיכול להפחית משמעותית את העלויות. תוכלו לחפש בפייסבוק כלות שמוכרות את השמלה שלהן או ללכת לחנויות שמוכרות יד שנייה במחירים זולים.
  • דרך נוספת היא לבחור בתופרת שמלות כלה שלא נחשבת למעצבת יוקרתית אך יש לה עבודות מיוחדות. כך לא תשלמו על המותג מחיר יקר ותקבלו שמלה מהממת.
  • עבור אלו שמעדיפים שמלה חדשה, חיפוש אחר מבצעים, ירידי חיסול ומבצעים יכולים לחסוך בעלויות.

איך אפשר למצוא חבילות צילום חתונה במחיר סביר?

חבילת צילום חתונה יכולה להגיע בכיף ל12 אלף ₪ שזה סכום מטורף! כדי למצוא חבילת צילום במחיר סביר תצטרכו לבצע מחקר ומשא ומתן. קודם כל תתחילו בחיפוש המלצות לצלמים מוכשרים במחירים נוחים בפייסבוק, בגוגל וכו' ותיצרו רשימה של הצלמים שהכי אהבתם.
לאחר מכן תסתכלו על העבודות של כל צלם כדי להבטיח שתקבלו צלם מעולה! שימו לב שצלמים רבים מציעים חבילות שונות, לכן חשוב לעיין בהן ולהשוות אותן כדי להבין מה כלול ומה לא.
אל תהססו לנהל משא ומתן או להתאים אישית חבילה שתתאים לתקציב ולצרכים שלכם כמו למשל חבילה ללא אלבומים אם הם יקרים וכו'. תזכרו שאיכות לא תמיד אומרת מחיר גבוה ויש ספקים הוגנים.
עם חיפוש נכון, תוכלו למצוא צלם שיתעד את היום המיוחד שלכם בצורה יפה מבלי להוציא יותר מדי.

הזמנות דיגיטליות לאירוע שיחסכו לכם כסף

כן, הזמנה דיגיטלית לחתונה היא דרך מצוינת לחסוך כסף בעת תכנון חתונה. הזמנות נייר מסורתיות יכולות להיות יקרות, בהתחשב בעיצוב, הדפסה והוצאות משלוח. לעומת זאת, הזמנות דיגיטליות מבטלות עלויות אלה, ומאפשרות לזוגות להקצות את התקציב שלהם להיבטים אחרים של החתונה.
יתרה מכך, הם מציעים דרך מהירה ויעילה לנהל אישורי הגעה ולתקשר עם האורחים.
עם מגוון עיצובים אלגנטיים וניתנים להתאמה אישית הזמינים באתרים שונים, הזמנות דיגיטליות אינן מתפשרות על הסגנון וחוסכות לכם סכום כסף נכבד. שימו לב שתמיד תוכלו לעצב תפריט מעוצב לחתונה כדי להוסיף ייחודיות לשולחן שלכם אך אותו תצטרכו להדפיס.

תכנון חתונה במחיר זול יחסית הוא אפשרי לחלוטין עם בחירות נכונות וקביעת סדרי עדיפויות.
בחירה בלבוש לחתונה ידידותי לתקציב, כגון שמלות יד שנייה ומציאת חבילות צילום במחיר סביר באמצעות השוואה ומשא ומתן יכולות להפחית משמעותית את העלויות.
המפתח הוא להתמקד במה שחשוב באמת לשניכם מבלי להיכנע ללחצים חברתיים.
כך תוכלו לחגוג את היום המיוחד שלכם בצורה יפה מבלי לבזבז יותר מדי ולהבטיח אירוע בלתי נשכח.

עוד מאת צוות הינומה באתר:

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן