איזה טיפולים קוסמטיים מומלץ לעשות זמן רב לפני החתונה?

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

טיפולים קוסמטים לחתונה

איזה טיפולים קוסמטיים מומלץ לעשות זמן רב לפני החתונה?

אולי אתם מתפתים לנסות טיפולי יופי חדשים לפני החתונה שלכם כדי להיראות במיטבכם ביום הגדול שלכם, אבל בהחלט יש טיפולים שכדאי להימנע מהם.

 אתם בוודאי מחפשים דרכים להצערת הפנים או להעלמת צלקות, כדי להיראות נפלא ביום החתונה, ומי לא? לכן חשוב להתחיל לתכנן את טיפולי היופי מבעוד מועד, כדי שתוכלו ליהנות מהתוצאות ביום החתונה. עם זאת, מומחים מזהירים מפני מכול שינוי דרסטי מדי בשגרת הטיפוח שלכם, שעלול להשאיר אתכם עם מראה שיהיה קשה לזיהוי כשתצעדו לעבר החופה.

הכרת כל פרטי הטיפול, כמו במה זה כרוך? או כמה זמן נמשכת ההחלמה? תעזור לכם להחליט אם אפשרות מסוימת מתאימה לכם ואם נדרשת תקופת השבתה שתשפיע על יום החתונה שלכם.

המומחים קבעו ש-6 חודשים לפני החתונה זה זמן מעולה להכין ולתכנן את משטר הטיפוח שלכם. עם זאת, יש כמה טיפולי יופי שכדאי לדחות עד לאחר החתונה.

הנה כמה מטיפולי היופי לחתונה, שלפי המומחים עדיף להתרחק מהם בששת החודשים שלפני תאריך החתונה שלכם.

בוטוקס לראשונה

בוטוקס לטיפול נגד קמטים כרוך בהזרקת בוטולין לעור, כדי לשתק זמנית את שרירי הפנים ובסופו של דבר להחליק קמטים וקמטוטים עדינים. תוכלו לשקול טיפול זה רק אם עשיתם זאת בעבר.

לפי המומחים לא כדאי להתחיל בטיפול זה ב-6 החודשים לפני החתונה. אחרי הכול ההשפעות נמשכות 3-5 חודשים, כך שאם לא תאהבו את התוצאות תהיו תקועים עם המראה החדש לפחות למשך הזמן הזה כי תצטרכו להמתין עד שהתוצאות יתפוגגו.

במקום זאת, מומלץ להשתמש בסרומים המכילים חומצה היאלורונית שיכולה לשפר את מראה הקמטוטים העדינים.

חומרי מילוי

כמו הבוטוקס, גם לחומרי המילוי לוקח זמן להתפוגג. אז אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם במצב שבו אתם לא מרוצים מהתוצאות, כשמועד החתונה הולך וקרב. יש חומרי מילוי שמחזירים נפח לעור, תוך החלקת הקמטים בפנים.

כחלק מטיפולי היופי לפני החתונה, עדיף לקבל טיפול פנים בשיטת microcurrent במקום להשתמש בחומרי מילוי, כי הוא מרים ומעצב את מתאר תווי הפנים, במיוחד את עצמות הלחיים, ללא זמן השבתה.

הזרקות להפחתת סנטר כפול

טיפולים באזור שמתחת לסנטר, כמו Kybella, יכולים להפחית את מראה הסנטר הכפול ואף להעלימו לחלוטין. עם זאת, קחו בחשבון שנפיחות מסוימת צפויה להתרחש לאחר הטיפול. זאת ועוד, התוצאות הטובות ביותר מתקבלות לעתים קרובות רק לאחר מספר טיפולים הנקבעים ברווח של בין 6-4 שבועות לפחות. המשמעות היא שאם תתחילו בטיפול זה רק שישה חודשים ממועד החתונה שלכם, הזמן יהיה דוחק מאוד.

נסו לרווח את הזמן שבין הטיפול האחרון לחיטוב הסנטר לבין תאריך החתונה. זה אומר שכדאי להתחיל בטיפולים אלה לפחות 6 חודשים לפני החתונה שלכם, כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר האפשריות.

חידוש העור בעזרת לייזר CO2

הליך זה כרוך בשימוש בפחמן דו חמצני, וחידוש פני העור בלייזר כדי לשפר באופן דרמטי עור עם צלקות, קמטוטים עדינים ומרקם לא אחיד. אבל, למרות שטיפול זה יעיל מאוד, מטופלים חוו תקופות החלמה שנמשכו הרבה מעבר לזמן שציפו לו, וכתוצאה מכך למספר טיפולים רב יותר ולזמן השבתה ממושך יותר.

מומחים ממליצים לתזמן כל סוג של לייזר, במיוחד CO2, לפחות 10 חודשים לפני תאריך החתונה ולתכנן סביבו את שאר משטר הטיפוח שלכם. אם אתם במצב שבו החתונה שלכם תיערך בעוד 6 חודשים ואתם זקוקים לחידוש שטח העור, עדיף ללכת לקוסמטיקאית במקום לטפל בלייזר. הקוסמטיקאית תבנה עבורכם שגרת טיפוח חדשה שתבטיח שתיראו נפלא מתחת לחופה. גם טיפולים במיקרו-נידלינג (Micro-needling) וגם טיפולים רגילים ב-LED עשויים להיות מעולים לשיפור העור ולהעלמת צלקות.

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן