כך תשיגו חיוך מושלם לאירוע החתונה שלכם

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

שיניים לבנות לכלות

כך תשיגו חיוך מושלם לאירוע החתונה שלכם

אחד הנכסים הכי מוצלחים שלכם ביום החתונה הוא החיוך היפה. תחשבו על זה, מהצילומים בלוקיישן המדהים ועד לעמידה מתחת לחופה וחיבוקים עם האורחים – השיניים שלכם יהיה כל הזמן במוקד העניינים.

כדי ליהנות מחיוך מושלם ביום החתונה, הנה כמה טיפולי שיניים שכדאי לעבור לפני מועד החתונה.

הלבנת שיניים מקצועית

מהי הלבנת שיניים?

הלבנת שיניים היא אחת הדרכים המהירות והכדאיות ביותר לשיפור החיוך מבלי שתצטרכו לעבור טיפול שיניים משמעותי, כמו ציפויי שיניים או יישור שיניים.

דרך אחת היא לקבל מרפא השיניים מגש הלבנה מותאם אישית לצורת השיניים והפה שלכם. בבית, תמלאו את המגש בג׳ל הלבנה ותשאירו אותו בפה למשך זמן מסוים שנקבע לפי ריכוז ההלבנה בג׳ל. הקפדה על יישום זה באופן עקבי, תאפשר להלבין בהדרגה את השיניים, עד שיגיעו לגוון הרצוי.

הדרך השנייה היא להטיל את המשימה על רופא השיניים. זו האופציה המהירה, הבטוחה והיעילה ביותר להשגת חיוך בהיר ובוהק יותר בתוך כשעה של טיפול על ידי הרופא.

האם הלבנת שיניים מקצועית מתאימה לי?

הלבנת שיניים היא אידיאלית לאנשים עם שיניים צהובות, מוכתמות או דהויות. שינויי הצבע הללו נגרמים ממגוון סיבות, כולל: מאכלים, קפה, תרופות, היגיינת שיניים לקויה, עישון או הזדקנות.

כמה זמן לפני החתונה כדאי לעבור הלבנת שיניים?

עדיף להשלים את טיפולי ההלבנה לפחות שבועיים לפני החתונה. זה יתן לשיניים הזדמנות להתחדש ולהתייצב בגוון הסופי והטבעי יותר שלהן. הלבנת שיניים על ידי רופא השיניים יכולה להתבצע שבועיים לפני מועד החתונה, כי היא דורשת מפגש אחד בלבד. ואילו הלבנה ביתית שנמשכת כשבועיים, יש להתחיל לפחות חודש לפני החתונה, מה שישאיר זמן להתייצבות גוון השיניים הרצוי.

  • ציפויי חרסינה לשיניים

מהם ציפויי חרסינה?

ציפויי חרסינה הם טיפול שיניים קוסמטי נפוץ מאוד, בעיקר בשל ההשפעה הדרמטית שלהם על שיפור החיוך שלכם. ציפויים אלה הם מעין עלים דקיקים עשויים מחרסינה המוצמדים לחזית השיניים הקדמיות העליונות כדי לשפר את המראה שלהן. הציפויים מיוצרים בהתאמה אישית ומותאמים באופן מושלם לגוון ולצורה של השיניים האחרות שלכם.

האם ציפויי חרסינה מתאימים לי?

ציפויי חרסינה הם אפשרות נפלאה עבור מטופלים עם:

  • שיניים סדוקות או שבורות.
  • שיניים מוכתמות או דהויות.
  • שיניים לא ישרות או שיניים עקומות
  • רווחים בין השיניים

כמה זמן לפני החתונה כדאי לקבל טיפול?

מומלץ להזמין פגישת ייעוץ כ-8 שבועות לפני החתונה. כך יהיה לכם מספיק זמן לסיים את התהליך שעשוי להיות כרוך ב-3-2 טיפולים, ולהתרגל לחיוך החדש שלכם.

  • אינוויזליין (Invisalign) – יישור שיניים שקוף

מהו אינוויזליין?

אם אתם רוצים ליישר את השיניים, אתם צריכים להתכונן לתהליך ארוך טווח, ולהתחיל אותו זמן רב לפני החתונה. טיפול זה יכול לשנות לחלוטין את החיוך שלכם, ולשפר את הביטחון שלכם כשתעמדו מתחת לחופה ותחשפו שיניים מושלמות.

המיישרים השקופים בשיטת האינוויזליין מיוצרים בהתאמה אישית והם מתלבשים על השיניים שלכם בדומה למגן פה. המיישרים לוחצים בעדינות על השיניים כדי להזיז אותן בהדרגה למיקום האידיאלי בפה. המיישרים צריכים להישאר על השיניים לפחות 22 שעות ביממה. רופא השיניים יחליף מעת לעת את המיישרים, עד שהשיניים יגיעו למיקום הנכון שלהן.

האם טיפול זה מתאים לי?

יישור שיניים זה הוא אופציה נהדרת לכול אדם, אבל נפלא במיוחד לאנשים שהשיניים שלהם עקומות במידה קלה עד בינונית.

כמה זמן לפני החתונה עלי להתחיל בטיפול? משך הטיפול משתנה מאדם לאדם, אבל בדרך כלל נדרשים בין 18-6 חודשים בממוצע להשלמת יישור השיניים.

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן