טיפים לתכנון חתונה בזמן התואר

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

תכנון חתונה

טיפים לתכנון חתונה בזמן התואר

כשאנחנו מתכננים את החתונה שלנו, רובנו מנסים להגשים את חלום החתונה המושלמת שלנו. אבל המשימה הופכת להיות קשה יותר עבור הזוגות שמתחתנים תוך כדי לימודי התואר, כי תכנון חתונה ולימודים לתואר, הם שני דברים שונים לגמרי.

בין אם אתם סטודנטים לתואר ראשון בלימודי ניהול או במדעי המחשב, תכנון חתונה ולימודים הם שתי משימות שדורשות זמן ותשומת לב. כדי לעזור לכם, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להתארגן ולהצליח בשתי המשימות.

עריכת לוח זמנים

אחד הטיפים החשובים ביותר בתקופה שבה המשימות שלכם רק ילכו ויתרבו, הוא לבנות לוח זמנים. רשמו את המטלות והמבחנים בראש הרשימה. בחרו לפחות יומיים בשבוע אותם תקדישו בעיקר להכנות לחתונה, ואל תשכחו לקחת קצת זמן גם לעצמכם.

על ידי הפרדה מוחלטת בין המשימות הלימודיות לבין ההכנות לחתונה, תוכלו להבין בבירור מה עליכם לעשות. זה יחסוך לכם המון זמן, דאגות ובלבול.

הסוד לאירוע חתונה נהדר הוא תכנון. הצלחה באקדמיה ותכנון חתונה נהדרת הן מטרות שאינן תואמות, אבל על ידי ג׳אגלינג בין האחריות לטיפול במשימות, תוכלו גם לתכנן חתונה מרגשת וגם להשיג ציונים גבוהים.

ניהול תקציב

אחת המשימות החשובות היא בניית התקציב לחתונה. כשאתם עושים זאת, אל תשכחו לקחת בחשבון גם את ההוצאות הלימודיות שלכם. כמו כן, עקבו אחר כל ההוצאות, כמו עלות בגדי הכלולות, האיפור והשיער. אם אתם חורגים מהתקציב, תמיד תוכלו לשנות דברים ולבחור בחירות פחות יקרות. במקרה זה, אולי תבחרו לצמצם את רשימת האורחים.

אין פשרות לגבי ׳זמן לעצמכם׳

זכרו שיום החתונה שלכם יהיה היום הגדול בחייכם, ואתם צריכים להפוך אותו לנפלא ובלתי נשכח ככול שתוכלו. אחרי הכול, ביום החתונה אתם לא יכולים להיראות עייפים. למרות הלו״ז העמוס שלכם, הקדישו קצת זמן להירגע ובעיקר, הקפידו על שינה איכותית.

לשוחח בקביעות זה עם זו

כדי לתכנן חתונה ששניכם תאהבו תצטרכו לשתף פעולה. כך תוכלו לחלק ביניכם את המשימות, ולתכנן חתונה שהיא אידיאלית עבור שניכם. אבל תוך כדי ההכנות, אל תשכחו לשים לב לקשר הזוגי שלכם.

אל תתנו לחילוקי דעות טריוויאליים הקשורים להכנות לחתונה לפגוע במערכת היחסים שלכם. אחרי הכול המטרה העיקרית של תהליך תכנון החתונה היא ליהנות כזוג ביום הגדול. שום דבר לא אמור לעמוד בדרככם. תהנו מכול שנייה שאתם חולקים יחד ואל תתנו ללחץ של ההכנות לחתונה לפגוע בקשר שלכם.

לתעדף את המשימות הלימודיות שלכם

לפני שכול תשומת הלב שלכם תופנה רק למטלות הקשורות לחתונה, אל תזניחו את העבודות האקדמיות או הבחינות הקרובות. מצד שני, יש משימות הקשורות לתכנון החתונה שצריך לסיים אותן בזמן, כמו שליחת הזמנות לאורחים או סיום ההסכמים עם הספקים. כדי למנוע הצפה ולהצליח להתרכז בתכנון החתונה, מומלץ להתרכז בכול פעם בנושא אחד בלבד.

אל תהיו דחיינים

סטודנטים רבים נופלים במלכודת הקטלנית של הדחיינות. סביר להניח שכולנו מכירים את המצב שבו אנחנו שוקעים בטוויטר או באינסטגרם, ושוכחים מכול מה שקורה סביבנו. ואכן, יש סטודנטים שיכולים לבזבז זמן רב על הפסקות קפה, או על כל מיני דברים אחרים שהיו יכולים לדחות בלי בעיה.
כל אלה הם ממחישים מצב של דחיינות. התנהגות שכזו עלולה לסכל את כל התוכניות שלכם כך שכדאי לטפל בה בהקדם. לבסוף, הטיפים הללו יוכלו לעזור לכם לשמור על קור רוח תוך ביצוע הסידורים הדרושים לתכנון החתונה שלכם. הקפידו להכין את כל המטלות הלימודיות לפני המועד האחרון, כדי שתוכלו ליהנות מהחתונה שלכם. אין סיבה שלא תוכלו להשלים את הדרישות האקדמיות ולתכנן את החתונה שלכם בו זמנית.

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן