סגנונות צילום מומלצים לצילומי החתונה שלכם

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

צילומים לחתונה

סגנונות צילום מומלצים לצילומי החתונה שלכם

מסגנון שמלת הכלולות ועד לסגנון הגשת הארוחה, העדפות הסגנון משתנות מזוג לזוג. אחת ההחלטות הסגנוניות שכל זוג צריך לקבל קשורה לבחירת הצלם. אבל לפני שאתם ממהרים לחפש צלמי חתונות פוטנציאליים, עדיף לבחור קודם כל את סגנון צילומי החתונה שלכם.
זו הדרך שתאפשר לכם לקבל תמונות שתואמות את החזון שלכם. סגנונות צילומי החתונה הפופולריים ביותר בימינו כוללים, למשל, צילומים אומנותיים, צילומי מצב רוח אפלוליים או צילומים על רקע נוף יפהפה כמו הרים או חוף הים.
אם צילומי נוף מושכים את לבכם, הצלם יסייר אתכם בשטח כדי שיוכל לצלם אתכם בסצנה הרפתקנית משהו, למשל על רק נוף גלילי קסום כמו זה שמציע לכם האתר היפהפה – נחל ראש פינה.

למרבה המזל, צלמים רבים מציעים מגוון של סגנונות לצילומי חתונות. איזה סגנון תרצו שישתקף בתמונות החתונה שלכם?

סגנון צילומי עיתונות

צילומים ישירים ודוקומנטריים יכולים ליצור כמה מהתמונות היותר נוגעות ללב ובלתי נשכחות. לכן צלמי חתונות רבים החלו לאמץ את סגנון הצילום העיתונאי. במהלך הצילומים הם מתייחסים לאירוע החתונה כאילו היה מדובר בכתבה חדשותית. המשמעות היא שהם מאפשרים לרגעי הקסם בחתונה להתפתח בטבעיות, ואז מתרחקים קצת ומתעדים את הקסם בעודו מתרחש מול עיניהם.

הצלם עשוי להשתמש בסגנון זה לסירוגין במהלך היום, תוך שהוא מתפקד כזבוב על הקיר. בתחילת היום הוא יכוון את הדברים בעדינות כדי להעניק לזוג תחושה נוחה יותר וינקוט בסגנון צילום קלאסי וטבעי יותר. ברגע שהאורחים מתחילים להגיע והחתונה נכנסת להילוך גבוה, הצלם ינסה ללכוד את הדברים תוך כדי התרחשותם.

סגנון של צילומי דוגמנות

בקצה השני של הספקטרום, נמצאים הצילומים שהם יותר ׳מדוגמנים׳ כמו התמונות המופיעות במגזין האופנה. סגנון זה נדיר יותר בצילומי החתונות אבל העובדה היא שיש צלמים שכוללים את סגנון הדוגמנות, ואף הצליחו להרחיב את העסק שלהם על ידי התמחות בסגנון זה.

ברוב המקרים, בני הזוג מודעים לסגנון ׳המדגמן׳, ונכנסים אליו במחשבה תחילה, כשהם מצפים שצילומי החתונה שלהם יעבירו תחושה של יוקרה ברמה גבוהה.

סגנון של מצב רוח אפלולי

סגנון של מצב רוח אפלולי משקף בדיוק את זה: תמונה אפלה ומצבי רוח דרמטיים. בסגנון זה, הצלם ינסה לצלם תמונות עם צללים או קווים קשים, היוצרים תאורה או דפוסים יוצאי דופן ויצירתיים. סגנון זה קשור גם לעריכה כהה ולצילום כהה. בשנים האחרונות, לא מעט זוגות נמשכו לסגנון זה, אולי בגלל שראו תמונות שכאלה בכול מיני מגזינים.

צילומים ממרומים

סביר להניח שלא הייתם רוצים לצלם את כל יום החתונה שלכם מלמעלה, אבל בימינו, צילומי רחפנים הם תוספת נהדרת שמוצעת על ידי יותר ויותר צלמי חתונות. צילום ממבט-על עובד נפלא כשאתם רוצים להנציח את התמונה הגדולה ברגעי קבלת הפנים, החופה או רחבת הריקודים.

אם זה אחד הסגנונות שאתם רוצים לשלב לתיעוד החתונה שלכם, הקפידו לשאול את הצלם מראש אם הוא בכלל מציע צילומי רחפנים.

צילומים אומנותיים

הצילום האומנותי, הבהיר והאוורירי יותר מתבצע בסרט צילום, כלומר בפילם הישן והטוב. נראה שהפופולריות של סגנון זה הולכת וגדלה כי הוא מציע תמונות המשקפות מראה רך, עדין ונקי יותר ממה שמציע הצילום הדיגיטלי הישיר. למעשה, צילומים אומנותיים הולכים יחד עם הסגנון הבהיר והאוורירי שניתן להשיג כשמצלמים את תמונות החתונה עם פילם.

צילומים בשחור לבן

תמונות חתונה בשחור לבן עוסקות יותר בשלב העריכה מאשר בסגנון הצילום. כמעט כל צלמי החתונות מציעים לפחות כמה תמונות בשחור לבן. בעיקר את התמונות שמביעות יותר רגש כשהן מודפסות בשחור לבן.

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן