תכנון החתונה – כמה רעיונות שאולי לא חשבתם עליהם

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

תכנון חתונה

תכנון החתונה – כמה רעיונות שאולי לא חשבתם עליהם

איך נעשה את זה? זוגות רבים שואלים את עצמם איך הם יארגנו את החתונה, כשעומד לרשותם זמן קצר, תקציב מוגבל ואינספור מטלות. הבשורות הטובות הן שיש דרכים לשדרג את האירוע ולחסוך בעלויות מבלי חלילה להתפשר על האיכות או ההנאה.

לפניכם מספר רעיונות קטנים שעושים הבדל גדול בארגון, בהפקה ובחוויה עצמה. העונג כולו שלכם.

אתם לא לבד – אפליקציה לתכנון אירועים

אחרי שבחרתם גן אירועים (ורצוי אחד שקרוב לעיר המגורים של רוב האורחים, לדוגמא גן אירועים בפתח תקווה אם רוב האורחים מהמרכז) שתרצו לחגוג בו וכמובן עומד בסטנדרטים שלכם מבחינת לוקיישן, עיצוב, צוות מקצועי וקולינריה – הגיע הזמן לארגן את כל הפרטים הטכניים מסביב. מי מוזמן והיכן כל אחד יישב, מתי תיפגשו את התקליטן ואיך תבחרו צלם.
אבל למה לבד כשיש אפליקציות שיעזרו לכם במשימה? חפשו יישומים להורדה למובייל עם אפשרות לרשום כל פרט, הצעות מחיר, סידורי ישיבה ושיתוף בין שניכם וכך תוכלו לנהל את התהליך בכל זמן ומכל מקום. בין היישומים הפייבוריטים:Table Plan לסידורי ישיבה, The Knot Wedding Planner App ליצירת חזון, קונספט ורשימת אורחים או Mint לתכנון תקציב.

נפלאות הדיגיטל– הזמנות בעיצוב עצמי

היום אפשר כבר לשגר הזמנות דיגיטליות ולחסוך גם כסף וגם זמן על הדפסה. קיימים אתרי אינטרנט ידידותיים שיאפשרו לכם לעצב לבד בממשק חווייתי את ההזמנה המושלמת. מגוון פונטים, צבעים, רקעים, אייקונים, העלאת התמונה שלכם בסגנונות שונים ולשגר את ההזמנות במייל או בוואטס אפ ואם ממש תרצו להדפיס – תוכלו לשלוח להדפסה בנייר ובעיצוב המועדף ועדיין לחסוך לעצמכם פנייה לעיצוב גרפי, קפיצה לבית הדפוס וכדומה. ההזמנות יגיעו מוכנות עד אליכם…

אז מי בא? מערכת אישורי הגעה

נבוכים להתקשר או לשלוח את ההורים לבדוק מי המוזמנים מתכוון להופיע לחתונה? רוצים להתפנות למשימות אחרות? יש מערכות בתשלום אטרקטיבי שיאפשרו לכם לשלוח SMS או הודעה קולית לאורחים המאפשרים להם לעדכן אם הם מגיעים ובאיזה הרכב. הנתונים יגיעו אליכם ואז תדעו בדיוק איך לארגן את האולם, סידורי ישיבה, מספר מנות והכל בלי שהרמתם טלפון אחד.

תוכנית מגירה – לשלוף בעת הצורך

מומלץ לחשוב תמיד על אלטרנטיבות למקרה שאיש מקצוע לא פנוי, שהתאריך בגן האירועים תפוס, שאזל הכסף. חפשו מספר המלצות על ספקים מצוינים אם אחד מבריז או לא זמין – יהיה למי לפנות, מספר תאריכים אופציונאליים לחגיגה ואלטרנטיבות זולות יותר למשל לשמלה, אטרקציות. אל תשכחו לסדר לפי סדר עדיפויות במה תסכימו לחסוך ובמה לא ומי מאנשי המקצוע בראש הרשימה. כמובן ששכל שמתחילים לארגן מוקדם ומשריינים מראש, משיגים את הטובים ביותר ואת התאריך המבוקש…

הקונספט מנצח – בחרו תמה

ברגע שיש לכם קונספט לחתונה כמו חתונת רטרו או חתונה אורבנית או חתונת טבע וכדומה, קל יותר לארגן את הפרטים לקבלת התמונה השלמה. ברור לכם יותר איזה גן אירועים תרצו, מה יהיה העיצוב של השולחנות ואפילו המזכרות, התוכנית האומנותית, סגנון הצילומים והבגדים שתלבשו.

הפרטנר הצמוד – תיק גלגל הצלה

לא תאמינו אבל דווקא רגע לפני החופה, האיפור נמרח, החפת נקרע, העניבה לא נראית לכם במקום או פשוט שכחתם לשים דאודורנט ועכשיו אתם מרגישים בכך. תמיד טוב להכין מראש צידה לדרך – תיק שילווה אתכם (או יהיה עם המלווים) למקרה חירום או שתזכרו בפרט אחרון לפיניש כמו לתיקון המייק אפ או ספריי מים לריענון הפנים וכדומה. לשלוף בעת הצורך.

חפשו את המקום הנכון בשבילכם, הקיפו את עצמכם באנשי מקצוע מומלצים ואמינים, שלטו בכל הפרטים ותוכלו לנהל היטב את האירוע וכמובן – להתרגש מכל רגע.

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן