איך לתכנן חתונה ולהישאר שפויים?

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

איך לתכנן חתונה

איך לתכנן חתונה ולהישאר שפויים?

תכנון חתונה הוא אמנם אחת התקופות המרגשות והחשובות ביותר בחייכם, אבל די בקלות היא יכולה להפוך לאחת התקופות המלחיצות ביותר.

נכון שמדובר בתקופה עמוסה בהחלטות חשובות, בשיחות תקציב ובוויכוחים לא נוחים שעלולים להתדרדר במהירות למחלוקת, למשל, האם להזמין די.ג׳יי להרקדת הקהל או להקה חיה; או האם להציב רולאפ לעסקים שיעמוד בכניסה לאירוע עם ברכה שתקבל את פני הבאים, או שזה מיותר.

עלייתן של פלטפורמות כמו אינסטגרם וטיק טוק שמציפות את היום הגדול של בני הזוג במדיה החברתית, הופכת את תכנון החתונה בימינו להרבה יותר מלחיץ מאי פעם בעבר. אבל זה לא אומר שהכלה או החתן צריכים לאבד את השפיות בתהליך התכנון.

במקום להיסחף לתוך סטריאוטיפ הלחץ, חשבו על תכנון החתונה כעל ׳סערה בכוס מים׳. היכולת להשתחרר מהשלמות היא היבט מאתגר מאוד בתכנון החתונה. לא משנה עד כמה הארגון שלכם מתוקתק, השלימו עם העובדה שלא תוכלו לשלוט בכל פרט ופרט שקשור ליום הגדול.

הנה 3 טיפים שיעזרו לכם להישאר מאורגנים ועם זאת משוחררים מלחץ לקראת היום הגדול.

לשכור מתכנן אירועים

גם אם אתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים, תכנון הלוגיסטיקה של החתונה שלכם לוקח זמן. הטיפ לחתן ולכלה העתידיים הוא להתחיל לעבוד עם מתכנן אירועים ברגע שאתם קובעים את תאריך החתונה.

כך לא תתחרטו על הזדמנויות שהחמצתם בגלל אילוצי זמן. תכנון החתונה שלכם צריך ויכול להיות תהליך כיפי אם תיעזרו באיש מקצוע. חוץ מזה, אם תתחילו לתכנן מוקדם יותר, תוכלו לחסוך לעצמכם לחצים מיותרים.

לבקש עזרה

לא מעט כלות מעדיפות לא לבקש מחברות שיעזרו להן בתכנון החתונה שלהן. אבל החברות והחברים תמיד שמחים לעזור כדי להפוך את החתונה לבלתי נשכחת ונטולת מתחים. אם אתם כורעים תחת נטל המשימות שלכם כמו, מילוי מעטפות ההזמנות, בחירת השי לאורחים, או קביעת התור למניקור, אין שום דבר רע בבקשת עזרה מחברה.

תרגישו בנוח לשחרר קצת שליטה. וודאו שאתם באמת יכולים להרפות ולסמוך על כך שאלה שקיבלו על עצמם למלא משימות, יבצעו הכול כראוי. כשאתם סומכים על אחרים, תוכלו להתפנות כדי לטפל במשימות שלכם לקראת החתונה.

לקחת הפסקה

קבעו ימים שבהם לא תעסקו בתכנון החתונה שלכם. אל תתנו לפרטים הארגוניים לכבוש כל רגע של מחשבה או שיחה. דברו אחד עם השני מבלי להעלות את נושא החתונה, התעניינו באחרים ושאלו חברים לשלומם וכן הלאה. כאשר אתם מתמקדים בדברים אחרים, חוץ מהחתונה, תוכלו לשמור על פרספקטיבה ועל שפיות.

לקיחת הפסקה משמעותה לא לדבר על החתונה, לא לגלוש באתרי חתונות ואפילו לשכוח לרגע מהחתונה שלכם. כפי שכולנו צריכים לקחת הפסקות מדי פעם מהעבודה הסמינריונית בה אנחנו שקועים או מהפרויקט בעבודה שגוזל את כל זמננו, כך גם אתם צריכים לקחת הפסקות מהקקופוניה הבלתי פוסקת המלווה את ארגון החתונה. כשאתם לוקחים הפסקה וחוזרים לתכנון החתונה, הדברים ייראו פחות מייגעים ומלחיצים.

נכתב בשיתוף >> https://www.allprint.co.il/

עוד מאת צוות הינומה באתר:

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן