הנחיות והמלצות לחתונות ואירועים בעידן הקורונה

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

גן אירועים

הנחיות והמלצות לחתונות ואירועים בעידן הקורונה

אם אתם עומדים לערוך אירוע מכל סוג שהוא בזמן הקרוב, ככל הנראה יש לא מעט שאלות שעשויות להעסיק אתכם. הרי בעידן שבו הקורונה נמצאת כחלק בלתי נפרד מחיינו, כל אחד יהיה חייב לעשות את הויתורים שלו על מנת לקיים את האירוע בדיוק בזמן שעליו חשבתם.

אם אתם כבר מבולבלים מכל אותן הנחיות והמלצות לחתונות ואירועים בעידן הקורונה, אנו בהחלט יכולים להבין אתכם – הבלבול הוא אחד מהאלמנטים המרכזיים שלא מעט אנשים מספרים עליו. לכן רגע לפני שאתם עומדים לקיים את האירוע שלכם, אנו נענה על כל השאלות שככל הנראה מעסיקות גם אתכם לקראת האירוע שנמצא מעבר לפינה.

כמה אורחים ניתן להזמין לאירוע נכון לעכשיו?

חשוב לציין כי מבחינת כמות המוזמנים המצב משתנה כל הזמן, כך שאי אפשר לתת תשובה חד משמעית שתהיה תקפה תמיד. אנו ממליצים לכם שתפנו למשרד הבריאות על מנת לוודא את כמות המוזמנים האפשרית בדיוק בנקודת הזמן שבה אתם נמצאים (אל תתביישו כולם עושים את זה).

אם תבטלו את האירוע, אתם תקבלו זיכוי?

לא בטוח! תזכרו כי את הקורונה אף אחד מאיתנו לא תכנן, ולכן המצב הזה תפס בהפתעה את כולם. כמו שאתם שעומדים לבטל את האירוע נמצאים בבעיה, כך גם בעלי המסעדות והאולמות נמצאים בבעיה. הטיפ שלנו אליכם הוא לנסות להגיע לעמק השווה עם בעל המסעדה או האולם, ולא לדרוש פיצוי כי לא בטוח שתוכלו לקבל אותו. במידה והסתבכתם עם האולם תיפנו לעו"ד, אל תחתמו על אף טופס עד שאתם לא מתייעצים עם עו"ד.

האם כדאי להתחתן באולם או במקום פתוח?

באופן חד משמעי ההמלצה של כל הגורמים היא לבצע כל סוג של אירוע תחת כיפת השמיים, כל זאת על מנת להוריד למינימום האפשרי את הסיכוי להדבקה. אתם צריכים לעשות כל מאמץ על מנת לשמור על האורחים שלכם, ולכן תוודאו שזה מה שהולך לקרות. רק במקרה שבו אין לכם ברירה אחרת, תבצעו את החתונה באולם סגור – שם ההדבקה יכולה להיות הרבה יותר גבוהה.

עומדים לערוך אירוע? תנסו לדחות אותו במעט

אך מכל אותן הנחיות והמלצות לחתונות ואירועים בעידן הקורונה אנו יכולים להבין כי מוטב יהיה לדחות את האירוע שלכם במספר חודשים – כך תוכלו לקיים אותו בדיוק כמו שרציתם. מרבית בעלי האולמות והמסעדות יאפשרו לכם להעביר את האירוע לתאריך אחר, כך תוכלו לקצור את הפירות ולקיים את האירוע בדיוק כמו שרציתם. כי אין שום סיבה שתתפשרו על אירוע של פעם בחיים, אירוע שלא יחזור על עצמו בעתיד.

לסיכום, יש זוגות שמחליטים לבצע את האירוע בתאריך שנקבע מראש במסעדה/ וילה ועוד המון רעיונות… ויש כאלה שמחליטים לדחות לכמה חודשיים בודדים קדימה ויש כאלה שגם דוחים בשנה… המלצה שלנו תנסו את מזלכם בדחייה בפעם הראשונה ובמידה והגעתם לתאריך וגם שם לא הסתדר פשוט תתחתנו. אל תשכחו זה בסה"כ חתונה, תתרכזו בדבר העיקרי – ההפיכה לבעל ואשה ביום קדוש זה. אז שיהיה במזל!!!

עוד מאת צוות הינומה באתר:

תגובה אחת
  1. erotik הגב

    Pozdrawiam jestem Vix i nie dodawajcie OTClienta pozdrawiam. Susann Gordon Courtund

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן