איך לתכנן חתונה בצל הקורונה?

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

איך לתכנן חתונה בצל הקורונה?

הקורונה שיבשה את חיינו בצורה משמעותית מאוד מחודש מרץ, כאשר כל אחד מאיתנו ביצע חישוב מסלול מחדש במהלך הימים הללו. לא מעט אנשים שואלים את עצמם – איך לתכנן חתונה בצל הקורונה? כך שמצד אחד לא צריך יהיה לוותר על החגיגה, אך מצד שני יהיה אפשר להקשיב לכל ההנחיות הרלוונטיות באותה נקודת זמן.

רגע לפני שאתם מתחילים לתכנן את החתונה שלכם בצל נגיף הקורונה, אנו כאן על מנת לתת לכם טיפים שיכולים לסייע לכם לעשות את הבחירות הנכונות. אתם אולי נמצאים במצב של חוסר אונים, אך אתם צריכים לזכור כי החתונה שלכם חשובה מאוד – וגם בימים טרופים אלו אתם צריכים לחגוג. איזה הזדמנות יכולה להיות טובה יותר? הרי חתונה היא האירוע המשמח ביותר, ואנו כאן על מנת להסביר לכם איך לתכנן חתונה בצל הקורונה.

תעקבו באדיקות אחרי ההנחיות המשתנות

המשימה הראשונה שלכם כאשר אתם נדרשים לתכנן חתונה בצל הקורונה זה פשוט לעקוב אחרי ההנחיות. ההנחיות משתנות כל הזמן, ולכן אתם חייבים להיות עם היד על הדופק – אחרת אתם עשויים לערוך את החתונה בניגוד להנחיות ואנחנו לא רוצים הפתעות. חשוב שתתעדכנו בדיוק מה קורה בכל רגע עם ההנחיות, כך תוכלו לבצע את השינויים המתאימים בכל רגע נתון. אתם צריכים להילחם בשיניים בשביל שהתחתונה שלכם תתקיים במועדה, גם אם זה לא בדיוק כמו שתכננתם. מעבר לחיבור לערוצי הטלוויזיה ולאתרים כמו – YNET / MAKO יש עוד המון קבוצות בפייסבוק / טלגרם שמעדכנים כל הזמן על התפתחויות ועל מה צריך לשים לב (הזוגות מדברים שם מתוך ניסיון). לדוגמא היכנסו לקבוצה "לא מתחתנים – לא משלמים" בטלגרם ותעקבו שם אחרי ההתפתחויות ועוד המון קבוצות בוואטספ לכלות (זה כבר דרך קבוצות בפייסבוק לכלות).

תוודאו שהאולם שומר על הנחיות התו הסגול

אתם מזמינים אורחים לחתונה שלכם, ולכן מחובתכם לוודא כי האולם שבו הולך להתקיים האירוע שומר על הנחיות התו הסגול. זהו אחד מהשלבים החשובים ביותר כאשר אתם שואלים את עצמכם, איך לתכנן חתונה בצל הקורונה. תוודאו כי האולם מספק לאורחים אלכוג'ל ומסכות, תוכלו אפילו להזמין כאלה ממותגות. כך שלמרות כל השינויים התכופים שמתרחשים בכל רגע, אתם תוכלו לערוך את החתונה עם בני המשפחה שלכם. בתכלס? הם האנשים שהכי חשוב לכם שיהיו בחתונה שלכם. שימו לב, במידה ויש אנשים שהיה חשוב לכם שהם יגיעו ובגלל המצב אתם נאלצים לא להזמין, תרימו עליהם את הטלפון ועדכנו אותם, הם יהיו שמחים לקבל טלפון כזה.

תבחנו בקפידה את רשימת המוזמנים שלכם

כל עוד נגיף הקורונה נמצא איתנו, אתם תהיו חייבים לבחון בקפידה את רשימת המוזמנים שאמורים להגיע לאירוע שלכם. הרשימה ככל הנראה תהיה מאוד מצומצמת, ועליכם לוודא שאתם לא שוכחים אף בן אדם קרוב. מצד שני אנשים שנמצאים בסיכון, מוטב שלא יגיעו לחתונה – גם אם הם אנשים שמאוד קרובים אליכם. בסוף אתם צריכים לדאוג לבריאות האורחים שלכם, וגם שהחתונה תהיה כמו שתמיד חלמתם – רק קצת יותר מצומצמת. יש המון דרכים חלופיות היום: חתונה במשמרות, חתונה בקפסולות ועוד… הכי חשוב שתבחרו את מה שאתם הכי שלמים איתו.

מבטיחים לכם שהחתונה שלכם תיזכר לעד והכי חשוב יהיה לכם מה לספר לנכדים ולנכדות, מאמינים שכבר דחיתם כמה פעמים עד שהחלטתם לבצע את החתונה במועדה או שלא. בכל מקרה שיהיה לכם המון במזל!

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן