איפור לחתונה: דגשים שכל כלה חייבת להכיר

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

איפור לחתונה: דגשים שכל כלה חייבת להכיר

יום החתונה מתקרב בצעדי ענק? על מנת להבטיח כי הכול יעבור בשלום, עלייך להקפיד ולעבור על מספר דגשים חשובים. במדריך זה נציג בפנייך את מיטב הטיפים מפי המאפרים והמאפרות הטובים בישראל, לצורך יצירת מראה איפור עמיד לאורך כל יום החתונה.

איפור מושלם לחתונה: מהם הדגשים החשובים ביותר בעבור כל כלה לעתיד?

זה לא משנה אם תשקיעי את מיטב כספך בשמלת כלה, נעליים ותכשיטים, אם מראה האיפור שלך לא ייראה מושלם, התגובות יהיו בהתאם כמו גם התמונות. למעשה, איפור חתונה הינו איפור שונה מאיפור רגיל וזאת בשל העובדה כי הוא חייב להיות עמיד במיוחד, כמו גם מתאים ללוק החתונה. משום כך, ההמלצה הגורפת היא להיעזר בשירות של מאפר/ת מקצועי אשר ידע קודם כל להעניק את התמיכה הראויה באמצעות פגישת ייעוץ. מדובר באיפור ניסיון אשר נערך מספר שבועות לפני החתונה, והוא מבוסס על הרעיון כי יש לבחון את האלמנטים  באיפור בכדי להחליט על הלוק הרשמי של החתונה. במידה ואת מתכננת לקחת את המאפר/ת איתך גם לאולם, ייבנו מספר לוקים של איפור, ולכן חשוב לתאם את הפגישה מול המאפר/ת בזמן.

כיצד ליצור לוק איפור מנצח לחתונה?

ראשית כל, דגש חשוב אשר מועבר ע"י מאפרים ומאפרות הוא לשמור על לוק טבעי ככל האפשר ביום החתונה, וזאת בכדי שתוכלי להסתכל על התמונות עוד כמה שנים ולאהוב את מה שאת רואה. איפור אשר מבוסס על ריבוי של אלמנטים עשוי להיראות מוכן מדי, ולכן הדגש הוא על מראה טבעי אך עם זאת זוהר, ממש כמו הכוכבות בהוליווד. עם שפתון עמיד ניתן להבטיח כי השפתון לא יזוז במשך כל היום, ועם סגנון איפור המבוסס על שימוש בפלטת צבעים מעושנת וכן מתן דגש על שפתיים ולחיים, בשילוב שימר ניתן ליצור מראה יפהפייה בעבור יום החתונה. המראה השזוף נחשב לאהוד ע"י הכלות הישראליות, הן בתקופת הקיץ והן בתקופת החורף. את המראה ניתן ליצור באמצעות מאפר/ת מקצועי אשר יודע להתאים את השיזוף לגוון העור, ובכך ליצור לוק חתונה מהמם. שנית כל, האיפור חייב להיות עמיד במיוחד, בייחוד בעונת הקיץ. אין דבר נורא יותר מאשר איפור אשר מתחיל לרדת עוד בשלב הצילומים בצהרי היום, ולכן מומלץ להתייעץ עם המאפר/ת בדבר מוצרי האיפור הטובים ביותר אשר מותאמים לעונה. מאפר/ת ידעו לתת את המענה גם מבחינת ערכה קטנה אשר משלבת מוצרי איפור מוקטנים בהם נעשה שימוש, וזאת לצורך טאצ' אפ. הדרכה דרך המאפר/ת תאפשר לך לדעת בדיוק מה לעשות במידה והשפתון או הסומק ירדו קצת, אולם ניתן לומר כי במידה ואיפור הבסיס נעשה כהלכה ובאמצעות מוצרים איכותיים, הלוק ייראה מושלם גם בתמונות וגם במציאות.

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן