אחרי החתונה זוכרים את הריקודים ואת האוכל – טיפים לחתונה בלתי נשכחת

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

חתן וכלה ביום החתונה

אחרי החתונה זוכרים את הריקודים ואת האוכל – טיפים לחתונה בלתי נשכחת

כל זוג צעיר רוצה שאת החתונה שלו יזכרו לשנים רבות. שידברו עליה בין החברים ובקרב בני המשפחה. איך עושים זאת נכון? הדרך לזיכרונות טובים עוברת בבטן – וברגליים

לפני החופה, אחת הדרכים הטובות ביותר להפוך חתונה לכזו שזוכרים לשנים רבות, היא להמריץ את האורחים שלכם לעשות קצת יותר מינגלינג וליהנות מקבלת פנים מעניינת וטעימה.

בשלב הזה אנשים מדברים עם אנשים אחרים, מפתחים קשרים ואולי מכירים את בני הזוג שלהם לעתיד. למשל, כדאי להזמין קיאק סושי מרשים, כדי למשוך את המוזמנים לעמוד יחד ולחלוק חוויות ביניהם. קיאק כזה יהיה מרשים בכל חתונה – בין אם היא תיערך בפתח תקווה ובין אם במקום אחר.

מעבר לקבלת הפנים, יש שלושה דברים שהופכים חתונה לכזו שזוכרים לשנים רבות, והם האוכל – שמיד נדבר עליו – המוזיקה והריקודים – והמקום והעיצוב שלו.

לא חייבים שהכול יהיה מפואר. אפשר לקבל אפקט 'וואו' שזוכרים גם בעזרת עיצוב מאופק, עם הרבה פרחים או תאורה טובה.

בחרו אולם או גן אירועים שישקף את האופי שלכם, ויהיה מקורי וכזה שיתאים לראש שלכם בכל דבר. אם אתם רוצים דברים קצת מטורפים יותר על השולחנות, או חופה בסגנון קצת שונה – חפשו מנהל אולם שיזרום איתכם.

נסו לערוך את החתונה במקום פחות שגרתי, או כזה שיש לו קשר אישי להיסטוריה שלכם: אולי בבית הקפה בו הכרתם או באיזו חווה שבכלל לא עורכים בה חתונות, למשל.

האוכל

על קבלת הפנים כבר דיברנו, וחשוב להכניס בה מנות מקוריות ככל האפשר. בר שייקים קטן עם קצת מתוקים לילדים כבר במקום הזה יכול לעזור כדי ליצור עניין אצלם ולאפשר להורים להתרכז קצת בעצמם.

עשו לעצמכם טובה וודאו שהאוכל שמוגש לאורחים הוא אוכל טעים. קחו פחות מנות, אבל של קייטרינג מעולה, כך שהכול יהיה טיפ-טופ.

הקפידו שיהיה משהו שיתאים לכל אחד: חובבי בשר, טבעונים או צמחונים, מי שלא אוכל גלוטן או כאלה שרגישים ללקטוז. כן, אנחנו יודעים שזה מסובך, אבל זה נחמד לאורחים לזכור שחשבו עליהם. זה נעים.

לגבי גודל המנות בקבלת הפנים: עשו אותן כאלה שלא יצריכו סכו"ם וישיבה ולא יהיו קשות לאכילה תוך שמירה על החולצה או השמלה. ככה כולם יזכו לטעום מהמנות השונות – ויזכרו אותן.

המוזיקה

נכון, זה הערב שלכם, אבל אם לא כולם אוהבים ראפ או היפ הופ, למה שכל הפלייליסט יהיה כזה?

אם אתם מזמינים להקה למוזיקה חיה, ודאו שהיא מסכימה ויכולה לבצע שירים מכמה סגנונות, כך שכל אחד יוכל לרקוד או לשמוע משהו שהוא אוהב, במהלך הערב.

אם המוזיקה לא מוזיקה חיה, קחו די ג'יי טוב, שמבין עניין והתייעצו איתו לגבי סדר השירים והתזמון שלהם. השאירו את הרוק הכבד או הטכנו לשעות הקטנות של הלילה ולזמן שבו הקרובים כבר עלו על האוטובוסים בדרך הביתה.

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן