מתכננים חתונה? קבלו כמה טיפים חשובים

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

,nubv

מתכננים חתונה? קבלו כמה טיפים חשובים

החתונה בפתח? אספנו עבורכם מספר טיפים חשובים שיקלו עליכם לתכנן את האירוע בצורה מקצועית ושלא תשכחו את הדברים הקטנים שהופכים את האירוע למושלם.

בחירת הספקים הנכונים לאירוע

כאשר אתם מתחילים לתכנן את החתונה חשוב להכיר את הספקים המוצעים לכם. במרבית המקרים תקבלו הצעות לספקים שונים, עליהם כדאי לקרוא היטב ברשת. הספקים שיהיו שותפים באירוע שלכם הם: הצלמים שלכם (וידיאו וסטילס), צלמים למגנטים אם תרצו להוסיף, התקליטן שלכם ומעצבת האירועים. אם אתם בוחרים באירוע סביב קונספט מסוים תוכלו לצרף ספקים בעלי ניסיון בתחום. אך, הספק הראשון שכדאי לאתר הוא אולם או גן האירועים, לאחר מכן תוכלו להתקדם ברשימת הספקים ליצירת אירוע מושלם. את סידורי הישיבה לרב תקבעו בעצמכם, אך, גם פה תוכלו להיעזר בשירותים חיצוניים או בתוכנות ואפליקציות המסייעות לתכנן את מקומות הישיבה בצורה טובה.

פנקו את עצמכם ואת האורחים שלכם באטרקציה או שתיים

ההשקעה בעצמכם היא ההשקעה הכי טובה שאתם יכולים לבצע במהלך חייכם. היום הנפלא הזה יכול להיות מועצם באמצעות חוויות שאינכם מרשים לעצמכם בחיי היום יום. תוכלו לרכוב על סוס לתוך האירוע, להכין קליפ מיוחד או ללכת לשיעורי ריקוד משותפים ולהתחיל ללמוד את הצעדים לריקוד הרומנטי שלכם אחרי החופה. אטרקציות נוספות שאתם רוצים להוסיף לאירוע, סיור במסוק אשר ינחית אתכם לחופה או זיקוקי דינור יהפכו את האירוע ללא פחות ממושלם. כמו גם מסיבת הריקודים עם התקליטן או המשקאות שיוגשו בבר האקטיבי.

אל תשכחו שהאירוע כולו יצולם בווידאו ויישאר אתכם לאורך שנים. חשבו היום – איך הייתם רוצים לראות את עצמכם בעוד כמה עשורים, כאשר תשבו ביחד ותזכרו בחתונה הנפלאה והמיוחדת הזו.

האם ניתן לשער כי המתנות שתקבלו באירוע יכסו את עלותו?

בעולם אידיאלי ההמחאות המתקבלות מהאורחים מכסות לפחות את עלות המנות באולם. בפועל, פעמים רבות מגלים כי חלק ניכר מהאורחים שהיו אמורים להגיע פשוט התביישו להגיד מראש כי לא יוכלו להיות נוכחים באירוע. לכן, התאימו את התקציב שקבעתם לסכום שהייתם יכולים לשלם גם אם האורחים היו מכסים רק 25% מעלות האירוע בלבד. במקרה הטוב, כמובן, תופתעו לגלות כי האירוע כולו כוסה על ידי האורחים. במקרה הפחות טוב האירוע היה מתוקצב היטב והשאיר לכם מרווח מתאים לכיסוי ההוצאה.

אל תשכחו להשאיר תקציב לירח הדבש…

אחרי החתונה מגיעה הוצאה נפלאה נוספת בה לא כדאי לחסוך. ירח הדבש שלכם. אלה יהיו הימים הקסומים מיד לאחר שהפכתם מזוג חברים שיוצא יחד לזוג רשמי – מר וגברת X. השאירו את הימים האלה פנויים לגלות את עצמכם בסטטוס החדש. הזמינו חופשה מפנקת בארץ ובחו"ל, ספא והתרחקו למספר ימים מהמטלות הקבועות של חיי היום יום. בעוד שנים, התמונות מירח הדבש הזה יעלו בכם חיוך וזיכרונות נעימים. תוכלו לקחת הלוואה קטנה ולצאת למקומות הרומנטיים אותם תמיד חלמתם לראות ברחבי העולם.

כיצד תראו ביום המושלם?

לפני שסגרתם את כל "הקצוות" חשוב לתכנן גם כיצד תראו ביום המושלם. הנטייה הראשונה היא לרוץ לרכוש את שמלת החתונה, אך מה עם האביזרים המלווים אותה? תוכלו לרכוש מראש את התכשיטים, לתכנן את עיצוב השיער והאיפור (ישנן מעצבות שיער שמגיעות עד אליכם – אינכם חייבים דווקא להגיע אליהם). כדי שביום האירוע המדובר הכל יהיה מוכן מראש. כמו כן, כדאי לחפש גם נעלי עקב יפות לאירוע ואולי לשקול נעליים שטוחות או נוחות יותר לחלק של הריקודים באירוע.

אחרי שתכננו את המראה המושלם לכלה, בל נשכח כי גם החתן צריך להיראות במיטבו. תוכלו לבחור את מעצב השיער לגבר, להתאים את הגילוח ולתכנן את החליפה עמה יעלה לחופה. אחרי שבחרתם את הבגדים נשאר עוד פרט אחד שרבים שוכחים – הנעליים. בחרו נעליים המתאימות לזמן החתונה ושבירת הכוס בחופה!

לסיכום, היום החשוב בחייכם דורש תכנון רב מראש. תוכלו להכין רשימה המבוססת על כל הנקודות שציינו לעיל ולהתחיל לקבל הצעות מחיר מספקים שונים על מנת לתכנן את התקציב שלכם. במידת הצורך קחו הלוואות על מנת להגשים את חלומכם ולהנות מכל רגע בין אם אלו אטרקציות שונות בחתונה שליבכם חפץ בהם או טיול ירח דבש באתר חלומי ומפנק במיוחד.

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן