5 המלצות לפעילויות מרגיעות לפני החתונה

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

חתן וכלה מחובקים

5 המלצות לפעילויות מרגיעות לפני החתונה

הכנה לחתונה היא תהליך ארוך שמגלם בתוכו שורה ארוכה של משימות, מטלות ואתגרים. מצד שני, עכשיו זו גם ההזדמנות האחרונה שלך להתפנק עם פעילויות מרגיעות

ארגון החתונה עלול להיות חוויה מורטת עצבים עבור כלות בכל הגילאים. למרות שכולנו מתרגשות מהיום הגדול וכבר יודעות מה נלבש ואיך נסתרק, יש בדרך לאירוע המון משימות ומטלות שמשפיעות על שגרת היום שלנו. מעבר לכך, האתגר העיקרי בחתונה הוא להמשיך להסתדר עם בני הזוג והמשפחה המורחבת ולעשות את כל זה תוך כדי שממשיכים לעבוד או ללמוד.

אז מה הפתרון? הנה למשל 5 פעילויות שירגיעו אותך הרבה לפני שבירת הכוס:

  1. צפייה בסרטים וסדרות

במרחק נגיעה ממך נמצאת הטלוויזיה שבה משודרים בכל רגע נתון סרטים מומלצים וסדרות מעולות. לא משנה מה את אוהבת, בשירותי ה-VOD תמיד תמצאי תוכן מעולה שמופק ברמה גבוהה ומתאים לך. היתרון בצפייה בסרטים וסדרות תמיד היה טמון בבריחה מהמציאות, אז עכשיו לפני החתונה גם תגלי את הערך המוסף שלו.

  1. אמבטיות קצף

עוד דרך טובה להירגע על בסיס יום יומי בתקופה המלחיצה שלפני החתונה היא לעשות אמבטיות קצף. האמבטיות יעזרו לך לשכוח מהצרות, ירפו את הגוף והשרירים וגם יעניקו לך תחושת חיוניות. אם תמשיכי לעשות אמבטיות קצף לעיתים קרובות, תוכלי גם לטפח את העור ולהגיע לחתונה במראה זוהר ונסיכותי.

  1. עיסוי מקצועי

לפעמים אין ברירה אלא להשקיע כמה מאות שקלים בעיסוי מקצועי. מסאז' מן הסוג הזה מתקיים כיום במכוני ספא בכל רחבי הארץ ואת יכולה לבחור אם להגיע לבד, עם משפחה או עם חברות קרובות. הכי חשוב שהעיסוי יעבוד על השרירים התפוסים ושתרגישי רגועה גם אחרי שהוא ייגמר.

  1. קריאת ספר בפארק

מי שגרה בעיר עם פארק עירוני גדול וקרוב חייבת לנצל את זה על מנת ליזום הפוגות מהלחצים שלפני החתונה. השיטה הכי קלה לעשות את זה היא להכניס לתיק מחצלת או מגבת ולהגיע לפארק עם ספר. אחרי שתמצאי נקודה שקטה ורחוקה, יישאר לך רק להעביר את הטלפון למצב רטט ולהישאב לתוך סיפורים מעולמות אחרים. בינינו, את גם לא חייבת להגיד לבן הזוג איפה את נמצאת.

  1. פעילות גופנית

יש אנשים שנרגעים הכי טוב כאשר הם מבצעים פעילות גופנית. אם את משתייכת לפלח האוכלוסייה הזה, בטח תשמחי לדעת שמאוד מומלץ להגביר את קצב האימונים בשבועות שלפני החתונה. פעילות גופנית לפני החתונה לא קשורה למשקל או לגזרה כי יש לה המון יתרונות מנטאליים. את יכולה לבחור האם לערוך פעילות גופנית לבד, לצאת לריצה או הליכה או לחדש את המנוי לחדר כושר. בסופו של דבר, המטרה של פעילות גופנית היא גם להרחיק ממך דאגות מיותרות וגם לתרום לבריאותך.

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן