בחירת תקליטן לאירועים

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

תקליטן לאירועים

בחירת תקליטן לאירועים

התקליטן שמנצח על הפסקול בחתונה קובע את האופי, האווירה ומשפיע על ההנאה של הזוג המאושר והאורחים. שיר חופה בלתי נשכח, סלאו מרגש ועד מסיבת ריקודים רותחת עם מוסיקה מלהיבה, שמקפיצה את כולם עד השעות הקטנות של הלילה.
איך תבחרו DJ נכון בשבילכם? על מה לשים דגש בעבודה עם התקליטן, משלב האסטרטגיה ועד סיום האירוע? טיפים חשובים.

תקליט חוזר – בוחרים את הטוב ביותר
השלב הראשון בדרך לתקליטן האולטימטיבי הוא איסוף המלצות על תקליטנים. כדאי לפנות מראש לכאלה שקבלתם עליהם חוות דעת ממקור ראשון. ניתן לברר המלצות במנועי חיפוש, גוגל, אינדקסים של אתרי חתונות, לפי ביקורות ותגובות בדפי פייסבוק.
לאחר מכן, אפשר לשוחח עם התקליטנים הנבחרים ולבדוק אם יש ביניכם את הכימיה הנחוצה  להמשך העבודה. כמו כן, יש לברר זמינות של ה-DJ, הרקורד המקצועי שלו וכמובן העלות.
טיפ: אם יש תקליטן שחוזר שוב ושוב בהמלצות סימן שהוא שווה פנייה ובכל מקרה, השוו הצעות מחירים ובדקו מה כל תקליטן לאירועים מציע עד שהחלטתם מי יהיה התקליטן הנבחר.

משדרים על אותו פסקול
תיאום ציפיות הוא שלב קריטי בבחירת תקליטן מהסיבה הפשוטה שלכל אחד מאתנו יש חזון אחר בנוגע למוסיקה של האירוע. יש מי שאוהבים ים תיכוני ואחרים פופ וחשוב לבחון האם לתקליטן יש אג'נדה משלו או שהוא מוכן לזרום אתכם ולהתאים את הפלייליסט לפי העדפות האישיות.
מומלץ לבחור איש מקצוע בעל ידע עשיר במוסיקה, כך שברגע שהוא קלט את הראש שלכם הוא גם ידע להציע לכם שירים שמתאימים לסגנון המוסיקלי המועדף.
טיפ: כדאי לקבל מראש את רשימת השירים שהוא מתכוון לנגן באירוע על מנת לוודא שהשירים האהובים אכן יתנגנו וגם שהשירים תואמים להלך הרוח של האירוע ועתידים להתנגן בטיימינג הנכון.

האנרגיות בשיאן
תקליטן הוא הרבה יותר מכוהן מוסיקלי – הוא לא רק משמיע מוסיקה, הוא אישיות בימתית עם כריזמה מתפרצת ואמור להיות המסמר של הערב. להרקיד את כולם, לעשות שמח, להפעיל את הקהל.
כדאי להתרשם מביצועי התקליטן, בין אם דרך סרטונים או אירוע לדוגמא וכן לעדכן אותו באפיון קהל היעד ולהחליט בשיתוף פעולה איזו תוכנית אמנותית מוסיקלית תתאים לחתונה ולקהל הייעודי.
טיפ: מומלץ לבדוק עם התקליטן האם עבד עם קהלים מגוונים ומאתגרים, כיצד הוא מגיב במידה והקהל פחות משתף פעולה, איך אפשר למשוך יותר אורחים לרחבת הריקודים, האם הוא מביא עמו אביזרים לרחבה, האם הוא נוהג לספר בדיחות וגם לשעשע את הקהל ובעצם מה הסגנון שלו כאומן מוסיקלי שמנחה את האירוע ואחראי על החלק היצירתי בחתונה.
ברוב המקרים, תקליטנים מנוסים יודעים לקרוא את הקהל כמו מכונת רנטגן ומצליחים לשלהב גם את אלה שבדרך כלל נשארים דבוקים לכיסא.

לא על הסאונד לבדו
תקליטנים המצוידים בציוד מתקדם ומשוכלל יכולים לשדרג משמעותית את החוויה המוסיקלית. ניתן לשאול מראש איזה ציוד הדיג'יי מביא עמו וכמובן לתאם בינו ובין המקום כיצד להשיג את הסאונד הטוב ביותר. חשוב לבחון אילו הכנות טכניות נדרשות מבחינת תשתית מוכנה ורצוי לקבוע שהוא יגיע עם הצוות שלו לפני האירוע, כדי לבצע טסטים ולוודא שהכל יעבוד באופן מושלם במהלך האירוע עצמו. בין אם על ה-DJ לנוע מהחוץ לפנים, לכוון את הרמקולים וכדומה.
טיפ: שימו לב שכיום תקליטנים מציעים אטרקציות נוספות ליצירת חתונה חלומית. כמו למשל, הקלטת שיר באולפן מקצועי עם בני הזוג בעריכה מוסיקלית מעניינת, מעגלי מתופפים, ליווי של נגנים, הקרנת אפקטים ומולטימדיה, רקדנים ומיצגים ואומנים מוסיקליים ליצירת שואו מרשים להפליא.

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן