איך לשדרג את המראה ליום הגדול? המדריך המלא לכלה

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

כלה מאושרת

איך לשדרג את המראה ליום הגדול? המדריך המלא לכלה

כלה ביום חתונתה יכולה לעבור סוגים שונים של טיפולים כדי להיראות ולהרגיש טוב יותר. מאיפה מתחילים, על מה לא מוותרים ומה מאפיין כל טיפול קוסמטי? הנה המדריך המלא

הכנות לקראת החתונה מתחילות אצל כלות בערך חצי שנה לפני היום הגדול. זה משך הזמן שנדרש על מנת לבחור שמלה, למצוא מאפרת ולהחליט על סגנון לבוש מועדף. בין לבין, הכלות המיועדות צריכות כמובן לארגן גם את שאר הנושאים הבירוקרטיים סביב האירוע הגדול ולהגיע מוכנות ובטוחות בעצמן.

השאלה המתבקשת היא מה אותן כלות יכולות לעשות בבוקר החתונה עצמה. מסתבר שגם אחרי כל ההכנות, יש עדיין מספר המלצות שכדאי לאמץ בשביל לשדרג את המראה:

  1. צביעת השיער

האמת היא שלא חייבים לחכות ליום החתונה כדי לצבוע את השיער, אך יש כלות שבוחרות לעשות זאת ברגע האחרון בגלל התלבטויות ודילמות. אם זה גם המצב שלך, ודאי שאת בוחרת צבע לשיער לפי העדפות אישיות. בנוסף, קבלי כמה שיותר המלצות על מכון הטיפוח שבו את מבצעת את הצביעה ואל תתפשרי על פחות מהטוב ביותר.

  1. טיפול פנים

טיפול פנים סולידי יעשה פלאים למראה שלך ביום החתונה. קחי בחשבון שהעומס, הלחץ וההתרגשות ניכרים בכל תו בפנים, אז אין תחליף לטיפול יסודי. הבונוס מבחינתך הוא שבעזרת טיפול פנים אפשר גם להכין את העור לקראת תכשירי איפור וטיפוח. במילים אחרות, טיפול הפנים ביום החתונה ישמש אותך כשלב מקדים ליישום תכשירי איפור עמידים ונוחים.

  1. שעווה

גם הנושא של שעווה להסרת שיער סובייקטיבי יחסית כי יש נשים שלא יכולות בלעדיו, לעומת כאלה שכבר החליפו אותו בפתרונות אחרים. על כל פנים, את השעווה ביום החתונה רצוי לבצע רק באזורים מוצנעים שמכוסים על ידי השמלה. זה לא הזמן לשעווה בידיים או ברגליים, כי לא תרצי לצעוד לחופה עם אדמומיות על העור.

  1. שיזוף מלאכותי

שיזוף מלאכותי נחשב כיום בטוח ומומלץ עבור נשים בגילאים שונים. היתרון של שיזוף כזה ביום החתונה הוא שניתן להשיג אותו בתוך דקות ספורות, בלי להסתכן וללא שום צורך בהכנה מוקדמת. השיזוף המלאכותי אמנם יעיל לזמן קצר יותר מאשר שיזוף רגיל, אך אם תעברי אותו בבוקר החתונה תוכלי להיות רגועה לפחות עד ירח הדבש.

  1. עיסוי

רוב הטיפולים הקוסמטיים המומלצים עבור נשים ביום חתונתן קשורים למראה האסתטי. בין לבין, כדאי לך להשקיע קצת זמן לעיסוי מפנק. את התוצאות של העיסוי אולי לא רואים על העור, אבל את תרגישי אותן היטב: עיסוי ימריץ עבורך את הדם, ירגיע אותך ויעזור לך לנקות את הראש. את יכולה גם לבחור איזה סוג של עיסוי לעבור ויש כלות שנכנסות לספא יחד עם אחיות, אימהות וחברות קרובות.

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן