כיצד למצוא את גן האירועים המתאים עבורכם

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

גן אירועים

כיצד למצוא את גן האירועים המתאים עבורכם

 

 

מציאת גן אירועים היא לא משימה מסובכת, אך למצוא את גן האירועים הכי מתאים עבורכם שיענה לכל הדרישות זו כבר משימה אחרת לגמרי. כיצד נמצא אותו בקלות?

מה הרדיוס האפשרי מבחינה גיאוגרפית?

לפני שאתם מתחילים לחפש את גן האירועים הבא שלכם, התקבעו על אזור. יכול להיות שהמשפחה שלכם ממוקמת באזור מסוים, ולכן חשוב מאוד שתבחרו את הגן המתאים באזור שיהיה נוח לכולם להגיע. לדוגמא: אם רוב המשפחה ממוקמת באזור הדרום, סביר להניח שהבחירה הנכונה ביותר תהיה לסגור גן אירועים בדרום. לא רק שבחירת גן אירועים במקום מרוחק יעלה לכם יותר כי תהיו חייבים לדאוג להסעות, למשפחות ולמוזמנים שלכם יהיה הרבה יותר קל להגיע וכך כולם ייהנו וגם אתם כי יהיו יותר מוזמנים. לכם חשוב מאוד להחליט מה יהיה מיקום החגיגה האפשרי ורק לאחר מכן תתחילו בסינון המקומות. חשוב לזכור שיש משמעות רבה גם לעונה לגבי בחירת הלוקיישן, כמו למשל חתונה בים, ביער וכולה.

לבחור את סגנון העיצוב המתאים

סגנון העיצוב המתאים של גן האירועים יכול להיות מקור לוויכוח די חריף בין בני הזוג אך אחרי שתראו כמה אפשרויות ותבחנו את סגנונות העיצוב יכול להיות שתגיעו מהר מהצפוי לעמק השווה. חשוב לזכור כי סגנון העיצוב הוא לא הדבר החשוב ביותר בבחירה אך הוא פרמטר שאי אפשר לזלזל בו. יש זוגות שרוצים להתחתן במקום יוקרתי ויש זוגות שיחליטו להתחתן בסגנון קצת יותר כפרי והכול עניין של העדפה. תתקבעו על הסגנון המתאים ואז יהיה לכם הרבה יותר פשוט לבחור נכון.

בסופו של דבר המוזמנים רוצים לסעוד

כל מי שמגיע לגן אירועים ומשלם צ'ק נכבד לזוג שמתחתן רוצה לקבל גם ארוחה דשנה וטעימה. כדי למדוד את איכותה של ארוחה יש צורך להתייחס לכמה פרמטרים: הפרמטר החשוב ביותר הוא כמובן הטעם. מנות צריכות להיות טעימות ועל כך אין כל מחלוקת. הדבר השני הוא הגיוון, כאשר בגן אירועים מוצלח יהיה גם גיוון באוכל וזה לא אומר רק בופט ומנות ראשונות ועיקריות אלא גיוון בבחירה עצמה. אמנם כולנו אוהבים סטייק אנטריקוט ופרגיות אך לא יזיקו עוד כמה אפשרויות, כולל בבופט עצמו. תמיד חשוב לבדוק גם את האפשרות להכניס למקום קייטרינג משלכם וכמובן את ענייני הכשרות.

תבחרו אחרי שיחה עמוקה ובירור תקציב

אחרי שהבנתם מה הפרמטרים שיעזרו לכם לבחור את גן האירועים הכי טוב שיש, הגיע הזמן לראות זאת בפועל. אין ספק שגם קריאת המלצות באינטרנט ושמיעת המלצות מזוגות שכבר התחתנו או ממשפחות שכבר חגגו אירועים בגני אירועים שבהם גם אתם מתעניינים יוכלו לעזור לכם לבחור, אך חשוב מאוד שתתרשמו בעיניים לכם. מעבר להתרשמות מהמקום בעיניים שלכם, שתעזור לכם להבין מה האינטואיציה שלכם לגבי המקום, יש צורך לדבר גם עם הנציגים של גן האירועים כדי להתרשם גם מהם. כך תוכל ולהבין מה רמת השירות שמוענקת, עד כמה יש גמישות מהצד של גם האירועים וכולה.

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן