הרשימה החמה – טיפים להפקת חתונה שחייבים להכיר

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

הרשימה החמה – טיפים להפקת חתונה שחייבים להכיר

חתן וכלה

חתונה היא אירוע מרגש ועם זאת, פרויקט מורכב לביצוע. זוגות רבים מוצאים את עצמם כלואים בתור סיר לחץ עד החופה עצמה, מתח שעשוי לפגוע בהנאה באירוע עצמו.
מה עושים? חשוב להתכונן מראש לחתונה ולהצטייד הן בטיפים יעילים והן להקיף את עצמכם באנשי מקצוע אמינים ותומכים. זכרו שזו תקופה מיוחדת בחיים ואפשר בהחלט להתענג על כל רגע מבחירת השמלה דרך האולם ועד הטעימות. הכל עניין של גישה וניהול זמן, סדר עדיפויות וחברת הפקה. מספר עצות לזוגות שרוצים להינשא בראש שקט.

ארגון חתונה – האפליקציות שיסדרו אתכם
תשכחו מרשימות ארוכות וניירת שהולכת לאיבוד, כיום קיימות אפליקציות סופר יעילות עם ממשק נוח שמאפשרות לכם לתכנן את החתונה לפרטי פרטים, כולל רשימת משימות שיש לבצע, חלוקת תפקידים ומעקב אחר המחויבויות השונות, לשתף מידע, תמונות, לדרג נותני שירות ולהתמקד במה שחשוב בלו"ז הצפוף.
נבחרת האפליקציות כוללת יישומים כמו Pocketbook שמאפשרת לכם לעקוב אחר התקציב לחתונה ולנהל אותו בתבונה, Bridebook  היא אפליקציה לתכנון האירוע כולל רשימת אורחים, צ'ק ליסט של משימות, תקציב, בחירת ספקים ו-the Knot Wedding לקביעת לוחות זמנים לחתונה.

מיקום האירוע – מה לבדוק לפני שבוחרים
הלוקיישן בו תתקיים החגיגה קריטי להצלחה. לא חייבים לכתת רגליים בין אולמות או גנים כדי להתמקם. היום אפשר און ליין לצאת לסיור וירטואלי באתרי אירועים, לבחון מכל הזוויות האפשריות בסרטונים, תמונות ומצגות את המקום, לחפש חוות דעת של מי שכבר קיימו אירוע ואף להתייעץ עמם ישירות באמצעות קבוצות פייסבוק שונות וכדומה.
לאחר שצמצמתם את האפשרויות, כדאי לבחון מה באמת חשוב לכם שיהיה במקום המבוקש: ראשית, מיקום גיאוגרפי, האם תרצו קרוב לבית, מול נוף מסוים כמו ים, תפאורה גלילית או מדבר או בלב העיר הגדולה, מה חשוב לכם מבחינת חנייה צמודה ודרכי הגעה, אירוע פתוח או סגור (בהתאם למג האוויר, חלום על חופה תחת כיפת השמיים), האם תרצו מקום אינטימי לחתונה קטנה יחסית או מקום גדול לחתונה מרובת משתתפים. השוו עלויות והצעות ממספר אולמות וגנים לבחירת המקום הנכון לכם ביותר מבחינת תאריך, תעריף ומה אתם באמת מקבלים מבחינת עיצוב, אווירה, אוכל וכדומה.

אישור הגעה אוטומטי – כבר לא צריך להתקשר
היום יש חברות שיכולות להקל עליכם מאוד באישורי הגעת המוזמנים, שלב שבעבר גזל הרבה משאבים וזמן. מחברות שבודקות באופן אישי הגעה ועד יישומים טכנולוגיים אוטומטיים שמבקשים בסוג של מענה קולי לאשר הגעה וכן ללחוץ את מספר המשתתפים מתוך המוזמנים. בדרך זו, תוכלו להבין פחות או יותר מי בא ולתכנן את סידורי הישיבה, לצמצם או להרחיב את הרשימה ולהתכונן בקלות לקראת בואם של האורחים.

המגוון קובע – אטרקציות לכו-לם
חשוב מאוד לבחור אטרקציות מסוגים שונים ממש כמו שבוחרים קייטרינג שמציע מטעמים שונים, כדי לקלוע למכנה המשותף הרחב ביותר. למשל, הופעה מוסיקלית שהיא אטרקציה בידורית המשתפת את קהל המוזמנים לצד אטרקציה מעט אחרת כמו למשל, עמדות מגנטים שמאפשרות לכל אורח להפיק מזכרת לעצמו. ברגע שיש שתי אטרקציות, האירוע מרגיש מושקע יותר וגם האורחים עסוקים באטרקציה כך שלא צריך לחשוב ולתכנן כיצד עוד להנעים את זמנם.

לתכנן עם המומחים – אתם לא לבד
הטרחה של יצירת אירוע מבחינת הקונספט המבוקש, עיצוב האולם ועיצוב השולחנות, בחירת התפריט הקולינרי עשויה להיות כבדה מדי על זוגות שמתעתדים להינשא, במיוחד אם עומד לרשותם פרק זמן קצר יחסית. חברת הפקות מקצועית עם ניסיון רב וקשרים עם ספקים נבחרים יכולה להקל מאוד על ההתנהלות משלב האפיון ועד עזיבת אחרון המוזמנים ותלווה אתכם צעד אחר צעד בדרך לחתונה בלתי נשכחת.

 

 

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן