איך בוחרים את אולם האירועים המושלם?

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

איך בוחרים את אולם האירועים המושלם?

חתונה וזיקוקים

מתחתנים? מזל טוב!

אתם מתחילים לתכנן את החתונה שלכם ואתם מגלים כי עומדת בפניכם רשימה ארוכה מאוד של משימות. אתם צריכים לבחור את התקליטן או את התזמורת. אתם צריכים לחשוב על צלם ואמורים גם לבחור את הקייטרינג ואת המנות. זה עוד לפני כל הנושא של ההזמנות, של הביגוד לחתונה, התסרוקת, האיפור ועוד.

אך נדמה כי ההחלטה הכי משמעותית והכי גורלית לאירוע, זוהי הבחירה באולם אשר בו ייערך האירוע.

אולם האירועים, זהו המקום אשר בו תצעדו לראשונה כזוג מאושר אשר מתחיל את דרכו בבניית בית משותף ואשר בו תקבלו את האורחים שלכם, תרקדו ותשמחו יחד עמם ולמעשה משם תצאו לדרככם החדשה.

בוחרים אולם אירועים

בחירת האולם אשר בו ייערך האירוע אמורה להיעשות תוך התחשבות בכמה וכמה גורמים חשובים.

  1. המיקום של האולם
  2. מספר המוזמנים שלכם
  3. התאמה למסגרת התקציב

המיקום של האולם –

בכל עיר בארץ יש לנו כיום אולמות רבים. הם צצים ממש כפטריות אחרי הגשם כאשר עליכם למצוא ולבחור את האולם הכי מתאים לכם.

הנקודה החשובה ביותר היא התאמת האולם מבחינת המיקום הגאוגרפי שלה, ביחס לאורחים ולמוזמנים שלכם.

אם רוב האורחים שלכם מתגוררים באזור הצפון לא יהיה זה מן החכמה להוציא את כולם לאזור המרכז. גם אם באזור המרכז יש אולם מיוחד שאתם לא רוצים לוותר עליו, עדיין האורחים שלכם ייהנו הרבה יותר אם תתחשבו בהם ותערכו את האירוע באזור נגיש עבורם. הם ישמחו אתכם הרבה יותר ומכל הלב ממש.

מספר המוזמנים –

ישנם אירועים גדולים וישנם אירועים קטנים. אגב, אירוע קטן הוא לא בהכרח אירוע עלוב. הוא גם יכול להיות אירוע בוטיק אינטימי בטעמים הכי מפנקים ומשפחתיים.

עליכם לחשוב על מה אתם בוחרים ללכת וכמה אורחים להזמין. בהתאם לכך תבחרו את אולם האירועים המתאים.

מסגרת התקציב –

גם אם אתם רוצים לבחור את האולם הכי מפואר והכי מושקע ואתם חפצים להגיש לאורחים שלכם מנות פאר מושקעות כיאה לאירוע של החיים שלכם, זכרו כי לכל חתונה יש גם מחר.

את כל ההתחייבויות ואת כל התשלומים תצטרכו בסופו של דבר גם לכסות. כדי שלא תמצאו את עצמכם עם בור ללא תחתית, עשו טובה עם עצמכם והיצמדו למסגרת האפשרויות שלכם.

מבקרים באולם

אם מדובר באולם אירועים שמעולם לא ביקרתם בו, לא מומלץ להסתמך רק על התמונות של האתר באינטרנט. אין כמו התרשמות פיזית מהמקום עצמו ורצוי להגיע עם משפחה או חברים על מנת לקבל חוות דעת נוספת.

בקרו כאשר מתקיים בו אירוע דומה לשלכם. כך תוכלו לראות איך ייראה האירוע שלכם. תוכלו לעקוב גם אחר השירות של הצוות, לבדוק את רמת האדיבות שלהם ובאופן כללי לראות האם אכן מתאים לכם המקום.

אז, שיהיה במזל טוב!

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן