שלושה  דברים שכדאי שתעשי לפני החתונה

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

ארגונים לפני חתונה

שלושה  דברים שכדאי שתעשי לפני החתונה

ביום חתונתה הכלה חולמת להיות הכי יפה שאפשר. לזהור ולזרוח. אבל יש הרבה דברים שצריך לעשות וכדי להקטין כמה שאפשר את הלחץ והמתח בימים המתקרבים לאירוע המשמח, כדאי לעשות סדר. כדי שההתארגנות תעבור הכי חלק ובקלות, נשמח לתת לכן במאמר שלפניכן, שלושה טיפים מרכזיים וחשובים. אבל דבר ראשון, התחילו עם הסרת שיער בלייזר כמה חודשים לפני החתונה, כך שבאירוע עצמו כבר תהיי חלקה לצמיתות וכך תוכלי למחוק את הסעיף הזה מהרשימה.

  • טיפוח

טיפים לטיפוח והסרת שיער בלייזר לכלה המיועדתטיפוח
עור הפנים. טיפול פנים למראה זוהר ובריא של העור ביום החתונה, אמור להיעשות כשבוע-שבועיים לפני החתונה. בכל מקרה, מומלץ לא לנסות חומרים חדשים ולא מוכרים על עור הפנים כחודש, מחשש לכל מיני תגובות שליליות לא צפויות. יש להשתמש רק בחומרים מוכרים. רצוי להקפיד למרוח קרם לחות בכל בוקר ובכל לילה, גם באזור העיניים. לקראת האיפור חשוב להשתמש בקרם איכותי כדי שהמייק אפ ישב על העור טוב, לא ימרח כמו שפכטל ולא יהיה יבש ויבליט את היובש.

  • שיזוף

להיזהר לא להגזים ולבדוק היטב אילו התזות גוף מומלצות. ובכל מקרה, כדאי לעשות ניסיון כחודש לפני החתונה כדי לדעת מינונים וכדי שאם לא תהיי מרוצה השיזוף יספיק לרדת.
עיצוב גבות והסרת שפם. כמובן חייבים לעשות אך עד שלושה – ארבעה ימים לפני החתונה.
הסרת שיער בלייזר מומלץ כאמור להתחיל בסדרת טיפולים כמה חודשים לפני האירוע.
שיער. כדי שיראה טבעי אך יחד עם זאת גם עשיר ומרשים, כדאי לצבוע את השיער או רק את השורשים כשלושה בשועות לפני התאריך המיועד. חפיפת השיער האחרונה רצוי שתיעשה ללא מרכך, כדי לא להפריע לעבודת מעצב השיער בהמשך.

טיפים נוספים

  • מתקרבים ליום האירוע. איפור, מדידות, שיער.
    מדידת השמלה. מומלץ למדוד את השמלה יומיים לפני החתונה כדי לוודא שהכול בסדר וכדי שתהיי רגועה. לאחר שעשית הסרת שיעור בלייזר כבר תיראי מושלמת, אבל כדאי בכל זאת לעשות הכנות מוקדמות ו"לסגור קצוות".
  • איפור ועיצוב שיעור. כשידועה לך שעת היציאה לאולם ביום החתונה, הודיעי למאפרת ולמעצב/ת השיער.
  • יום החתונה. ביום עצמו כדאי להיות כמה שיותר רגועה ולהנות. שימי מוזיקה שאת אוהבת ברקע בזמן ההכנות ואל תדלגי על ארוחת הבוקר, כדי שיהיו לך כוחות ואנרגיות ליום הארוך והמשמח. באירוע עצמו סביר להניח שלא כל כך תאכלי.

עוד מאת צוות הינומה באתר:

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן