5 רעיונות מגניבים למתנות נישואין

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

רעיונות מגניבים למתנת נישואין

5 רעיונות מגניבים למתנות נישואין

היום המיוחד שלכם

אתם נמצאים שם אחד בשביל השני כבר שנים רבות, מכירים זה את זה מקרוב ואוהבים הכי בעולם. ועדיין, בשגרה היומיומית קשה לזכור להגיד תודה על הדברים החשובים האלה ולהעריך את התרומה האינסופית של הנפש התאומה שלכם. יום הנישואין החגיגי שלכם זאת הזדמנות מיוחדת להגיד תודה, לגרום זה לזה להרגיש הכי מיוחדים ונאהבים שיש וכמובן – לעשות הרבה כיף. הענקה של מתנה ביום המיוחד הזה היא דרך מיוחדת להביע את האהבה הרבה שלכם ולהוסיף הרבה חגיגיות למאורע. בשביל לעזור לכם לבחור את המתנה המושלמת, ריכזנו עבורכם כמה רעיונות שאולי יתנו לכם קצת השראה. בהצלחה!

מתנה שקשורה לתחום עניין

יום הנישואין אמנם נועד לחגוג את הביחד, אבל דווקא בגלל זה מדובר בהזדמנות מצוינת להזכיר את התמיכה ההדדית בהתפתחות האישית של כל אחד ואחד. רעיון מופלא למתנה ליום הנישואין יהיה להעניק לבן או בת הזוג מתנה שקשורה לתחום עניין מופלא, שתעודד אותו להמשיך ולפתח אותו. יכול להיות מדובר במחבט טניס חדש, גיטרה, ערכת צבעי שמן ולמעשה – כל רעיון שעולה לכם לראש.

מתנה שנוגעת לזיכרון מיוחד

במרוצת השנים צברתם המון זיכרונות משותפים ביחד שכוללים בדיחות, רגעי קושי ורגעים רומנטיים מופלאים. לכבוד יום הנישואין תוכלו להעניק לבן או בת הזוג מתנה שנוגעת לאחד הזיכרונות האלה. יכול להיות מדובר במתנה שקשורה לאופן שבו הכרתם, לבדיחה אישית ישנה שמלווה אתכם עד היום או לכל דבר מיוחד ונוסטלגי אחר.

מתנה שתלווה את הנפש התאומה לכל מקום

בשגרה היומיומית אתם מעבירים את זמנכם בנפרד, כל אחד בעבודתו או בבית ונפגשים רק בערבים עייפים ומרוטים מהיום העמוס. רעיון מיוחד למתנה יהיה להעניק לבן או בת הזוג משהו שילווה אותו לאורך היום ויזכיר לו שאתם שם בשבילם. יכול להיות מדובר בשעון יוקרה, ארנק ואפילו מחזיק מפתחות.

צרו חוויה חדשה

כבודן של המתנות במקומן, אבל חשוב לא פחות – ישנן החוויות. יום הנישואין שלכם הוא הזדמנות מצוינת לצבור זיכרונות מתוקים נוספים עם הנפש התאומה שלכם, בפעילות ייחודית ומהנה. תוכלו לנסוע לסוף שבוע מפנק בצפון, להנות משייט ביאכטה, להתפנק בספא ואפילו לעשות צניחה חופשית.

אל תשכחו ברכה

אחרי שבחרתם את המתנה המושלמת והוספתם לה גם בילוי חגיגי, הגיע הזמן לכתוב ברכה. ברכה היא דרך מופלאה להגיד תודה לבן או בת הזוג שלכם, לגרום להם להרגיש הכי נאהבים שיש ולהזכיר להם עד כמה הם מיוחדים עבורכם. הברכה שתכתבו יכולה להיות קצרה, ארוכה ואפילו בחרוזים – כל עוד תכתבו אותה מהלב, זה לא באמת משנה. את הברכה תוכלו להעניק במכתב אישי, להקריא אותה ואפילו להביא אותה ביחד עם זר פרחים במשלוח רומנטי לעבודה – הכל תלוי בכם. בהצלחה!

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן