מה שאתם באמת צריכים לדעת על בחירת צלם מגנטים

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

בחירת צלם מגנטים לחתונה

מה שאתם באמת צריכים לדעת על בחירת צלם מגנטים

כמו תמיד בחירת צלם מגנטים לחתונה או לכל אירוע אחר הייתה נעשית דווקא בכמה ימים האחרונים לפני האירוע.

אבל אם אתם רוצים להצליח בארגון החתונה שלכם ושהיא תהיה מושלמת, כאן אתם צריכים לעשות את הבחירה בצורה נכונה ומושכלת.

בדרך כלל מומלץ לסגור כמה שיותר מהר מול צלם מגנטים מהסיבה שצלמי המגנטים הטובים והאיכותיים ביותר כמעט תמיד כבר תפוסים.

אם אתם מוכנים להתפשר על האירוע שלכם אז תתפשרו על הכל, גם על צלם המגנטים, גם על האולם, הצלם והתקליטן. אבל, אם האירוע שלכם חשוב לכם אל תתפשרו על כלום.

הנה הדגשים שאתם חייבים להכיר ויעזרו לכם להבין איך לבחור צלם מגנטים באמת ועוד כמה דברים שלא ידעתם על צלמי מגנטים.

צלם מגנטים שזה המקצוע שלו

יש המון סוגים של צלמי מגנטים לאירועים, יש כאלו שעבורם מדובר על עוד הכנסה, עו כמו שאנחנו בישראל קוראים לזה חלטורה, ויש צלמי מגנטים שזה המקצוע שלהם. הם לא עושים שום דבר אחר מאשר להיות צלמי מגנטים באיכות מעולה ורמה גבוה.

שאתם באים לבחור צלם מגנטים כדאי מאוד למצוא אחד כזה שהוא מתעסק רק בצילום מגנטים, יש לכם מספר סיבות, הסיבה הראשונה היא שמדובר על מישהו יותר מנוסה. נעשה לרגע השוואה, נניח ומדובר על צלם מגנטים שזה תוספת הכנסה בשבילו, בדרך כלל הוא יעשה אירוע אחד בשבוע או במקרה הכי קיצוני שני אירועים בשבוע. לעומת זאת צלם מגנטים שזה המקצוע שלו יעשה 2-3 אירועים ביום. מה שאומר שהוא הרבה יותר מנוסה ויש לו יותר יכולות וניסיון בשעות עבודה בצילום מגנטים לאירועים.

בנוסף, צלם מגנטים לאירועים שזה המקצוע שלו סביר שגם יש לו ציוד יותר מתקדם והוא משקיע יותר בעסק שלו. לא תמיד זה נכון אבל בדרך כלל שיש מישהו שלא מדובר על המקצוע והעיסוק העיקרי שלו, ככה גם הוא מתייחס לדברים. כמובן, לא רוצים להכליל אבל במציאות של החיים בישראל אנחנו כבר רגילים לקרוא לאנשים שרק עושים את עבודתם צדיקים ואלו שלא עושים אותה כמו שצריך הם לא צדיקים. אז מה שהופך בנאדם לצדיק זה רק לעשות את העבודה שלו במקצועיות ובמחיר הוגן.

מחיר זול לא משקף באמת איכות ירודה

יש תחומים שלא תמיד המחיר הזול משקף איכות ירודה. במיוחד לא שמדובר על צילום מגנטים לאירועים. זה אחד התחומים הכי תחרותיים שקיים מהסיבה שאין אליו בכלל חסמי כניסה.

ברגע שאין חסמי כניסה לתחום מסוים באופן טבעי הוא הופך להיות מאוד רווי, או שמדובר על חסמי כניסה נמוכים מאוד שכל אחד יכול להתמודד איתם. בגלל שאין חסמי כניסה, כל אחד יכול לקנות מצלמה ומדפסת ולהתחיל לעשות מגנטים, יש תחרות ומתחרים על הלקוחות לא בזה שנותנים להם שירות יותר טוב או תמונות יותר יפות, אלא התחרות על הלקוח הפכה להיות רק במחיר שאותו הוא משלם.

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן