כמה באמת עולה צלם לחתונה

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

כמה עולה צלם לחתונה

כמה באמת עולה צלם לחתונה

שואלים את עצמכם כמה עולה צלם לחתונה? אתם רוצים לדעת למה המחירים כאלו גבוהים ועומדים על עשרות אלפי שקלים?

אחרי הכל, מה שברוב המקרים יקבע מי יהיה הצלם בחתונה שלכם הוא המחיר שאותו הוא דורש ממכם. בדרך כלל רבים נוטים לעשות את הבחירה לפי המחיר שהם משלמים.

אז בשביל קצת לעשות לכם סדר, אספנו עבורכם כמה מחירים וביצענו לכם מחיר משוקלל שכולל בתוכו את כל מה שאתם צריכים לדעת על תשלום עבור שירות צילום לחתונה.

חבילת הצילוםמחיר ממוצעמידע נוסף
חבילת בסיס3500-5000 ₪חבילת בסיס היא חבילה שרוב צלמי החתונות מציעים והיא כוללת בתוכה צילום סטילס לרבות וידאו עם עריכות בסיסיות. מתאימה בעיקר לצילום חתונות קטנות.
חבילת מורחבת5500-7500 ₪חבילה זאת כוללת בתוכה צילום וידאו + צילום סטילס וגם עריכות וכמובן אלבומי חתונה מעוצבים.
חבילה מושלמת9000-15000 ₪החבילה הזאת כוללת בתוכה מספר צלמי סטילס יחד עם צילומי וידאו מתקדמים לרבות אלבומי תמונות של החתונה מעוצבים ובעלי כריכות עור מהודרות.

כל המחירים המוצגים בטבלה הם כמובן מחירים ממוצעים של מספר הצעות מחיר שאספנו, אלו לא מחירים מחייבים אבל אלו מחירים שיכולים בהחלט לתת לכם הערכת סדר גודל בסיסית כמה תשלמו עבור שירות של צלם חתונות במרכז ומה תקבלו תמורת התשלום.

איך נקבע המחיר?

איך נקבע המחיר של צילום חתונה ולמה יש כאלו פערים גדולים של אלפי שקלים בין צלם לצלם, עכשיו נסביר לכם הכל.

ישנם מספר גורמים שקובעים את המחיר ש צילום חתונה והם:

  • האגו של הצלם.
  • חבילת הצילום.
  • התאריך.

האגו של הצלם : כן, אחד הדברים שקובע את המחיר הוא לא פחות מאשר האגו של אותו צלם. מכיוון ומדובר על שוק פתוח וחופשי שאין לו מחירון קבוע, כל צלם יכול לקבוע כמה הוא דורש. בלי שום קשר למקצועיות שלו, לאיכות התמונות ולמה שהוא נותן לכם.

ככל שיש לצלם יותר אגו ככה הוא יכול לדרוש מחיר יותר גבוה וזה מה שקובע ברוב המקרים את המחיר של חבילת הצילום אותו הוא מציע לכם.

חבילת הצילום : באופן טבעי ככל שיש יותר דברים בחבילת הצילום ככה המחיר יעלה בהתאם. בואו ננסה להשוות את זה רגע למחירי רכבים שבהם כן יש מחירון. רכבים שבהם יש תוספות כמו מערכות מיגון מתקדמות, ריפודי עור, ג'נטים או צמיגים מיוחדים אלו דברים שמשלמים עליהם יותר וכמובן גם במחירון הוגדר לכל רכב רמת גימור שהעלות שלה היא בהתאם.

התאריך : ביקוש והיצע, אותו חוק בסיסי של הכלכלה שלפיו נוצר מחיר שיווי משקל אומר שככל שיש יותר ביקוש באופן טבעי המחיר יעלה בהתאם. לדוגמה תאריכים כמו : 5.5 או 18.5 או 11.11 אלו תאריכים שנחשבים יותר מיוחדים ובאותם תאריכים הרבה מאוד אנשים רוצים לחגוג את החתונה שלהם. ברגע שנוצר ביקוש גבוה באופן טבעי המחיר יעלה, הצלמים הוותיקים כבר מכירים היטב את הדברים האלו והמחיר עולה כמובן כמו בימי חמישי.

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן