מתנות מקוריות לחתן ולכלה

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

מתנות מקוריות לחתן ולכלה

יום החתונה מתקרב בצעדי ענק וההתרגשות בעיצומה. החליפה ממתינה על הקולב, השמלה בתיקונים לאחר המדידה האחרונה והכל כבר ערוך ומוכן. מדובר ביום מיוחד במינו אשר כל רגע ממנו ייזכר לעולמי עד. 

למאורע כזה גדול מן הראוי להביא מתנה מקורית לחתן וגם לכלה. מתנה מיוחדת שיש בה נגיעה אישית, המון מחשבה ואהבה. אנחנו מתכוונים למתנה יצירתית שהאורחים יכולים להביא לבעלי השמחה, מתנה מקורית שהכלה תעניק לחתן בבוקר החתונה, מתנה אישית ושימושית מהמלוות לכלה או אולי מתנה מהלב שהחתן יעניק לכלה. 

קודם כל ולפני הכל אנחנו חייבים לתת לכם טיפ אחד חשוב במיוחד. אתם בטח מתכננים את החתונה כבר כמה חודשים טובים וישנם המון הכנות וסידורים לקראת יום אחד שבו תחגגו את אהבתכם שעות ספורות. נסו לא לכעוס, לא להתעצבן ולא להתבאס משום דבר. יש המון פשלות, עיכובים וביטולים ביום האירוע אבל הכל מתגמד לנוכח העובדה שזה היום המשמח שלכם! אל תתנו לשום דבר לקחת ממכם את השמחה ביום הזה, במיוחד כשמדובר בכמה שעות שחולפות ביעף.

איך אפשר להפתיע את החתן והכלה ביום החתונה? מה ניתן לקנות לבעל לעתיד? איזו מתנה מקורית ושימושית ניתן להכין לכלה? איפה ניתן למצוא רעיונות למתנות מקוריות לחתן ולכלה? האם יש משהו מיוחד שכדאי להביא לזוג המאושר ביום המיוחד?- אלו מעט מהשאלות שעולות ברגע שרוצים להכין או לקנות מתנה מקורית לזוג המאושר. אנחנו נעשה לכם סדר בבלגן ונעזור לכם להעניק מתנה מקורית, ייחודית ומושלמת לכלה ולחתן.

מכתב אישי

ישנם זוגות שיום לפני החתונה או לאחר הטבילה במקווה לא מתראים עד החתונה ויש כאלו שישנים ביחד לילה לפני החתונה כדי להירגע מכל הלחץ וההתרגשות. בשני המקרים, כך או כך, מעמד המפגש בין החתן והכלה ביום החתונה הוא מרגש במיוחד. לא משנה איזה זוג אתם, מתראים או לא מתראים לפני החתונה, לדעתנו כדאי לסכם ביניכם שאתם כותבים אחד לשני מכתב עם דברי אהבה שאותו תקראו רק בבוקר החתונה. הרי בבוקר החתונה כל אחד בארגונים שלו ואתם לא מתראים עד המפגש ולכן כדאי שתהיו זה לצד זה באמצעות מילות אהבה.  

לבעלי לעתיד

רוצה להכין לבן זוגך מתנה יצירתית לבוקר החתונה? יש לנו רעיון למתנה מקורית מלאת מחשבה, יצירתית שתגרום לבן זוגך לחייך ביום כזה לחוץ. תוכלי להכין לו את "ערכת בעלי לעתיד". ערכה שתכלול מגוון מתנות קטנות וצנועות שמקבלות משמעות עם פתק קטן בכתב ידך. להלן חלק קטן של דוגמאות למתנות יצירתיות שניתן להכניס לערכה:

  • כרטיס גירוד- "למקרה שלא נכסה את החתונה".
  • ממתקים ועוגיות- "הולך להיות יום ארוך, כדאי לך לאכול משהו מתוק לדרך".
  • מגבונים לניקוי כתמים- "יעזרו לך לשמור על החליפה נקייה".
  • קיסמי שיניים- "תשמור על חיוך כובש לאורך היום"
  • תיק טלית ותפילין עם חריטה אישית של שם החתן- "יברכך השם וישמרך"

בוקר חתונה טוב

קיימים שני סוגים של בקרים ביום החתונה, השאלה מאיזה צד מסתכלים. מהצד של החתן, הכל מתנהל בעצלתיים. החתן יכול לקום מאוחר, לשתות קפה ברוגע והדבר היחיד שמטריד אותו זה קישוט האוטו והבאת הפרחים בביטחה לכלה. מהצד השני של המתרס נמצאת הכלה שקמה מוקדם בבוקר ומתחילה ישר בארגונים- שיער, איפור, שמלה, תכשיטים ועוד… אז בשביל להקל על הכלה, אנחנו מציעים לחתן או למלוות, להכין לה מתנה מקורית שתעזור לה לצלוח את היום הזה וכמובן לחייך בו. בערכת "בוקר חתונה טוב" ניתן להכניס מגוון דברים שיכולים לסייע לכלה ביום הזה. להלן מגוון רעיונות למתנות יצירתיות שניתן להכניס לערכה- קיסמי שיניים, גומיות, סיכות סבתא, רפידות לנעליים, פלסטרים, בושם קטן, ממתקים, אופטלגין, קיסמי אוזנים ועוד…

תכשיטים

תכשיט בעיצוב אישי זה רעיון למתנה מקורית לכלה ולחתן, שתמיד כיף לתת ובעיקר לקבל. לחתן ניתן לקנות שרשרת מיוחדת או שעון מרשים. לכלה ניתן להכין תכשיט עם חריטה אישית עם תאריך החתונה, טביעת אצבע של הבעל ועוד…

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן