מדריך להזמנת הסעה לחתונה

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

מדריך להזמנת הסעה לחתונה

אז סגרתם תאריך לחתונה, קניתם שמלה וחליפה, בחרתם את הדי-ג'יי שיירים את הרחבה ואפילו הרב כבר הכין את הגרון לקראת השירה. עכשיו, נשאר לדאוג לעוד פרט קטן אבל חשוב במיוחד – הסעות לחתונה. למה, כמה, ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים רכב הסעות?

למה חשוב להזמין הסעה לחתונה?

הסעות לחתונה זה לא סתם טרנד – זה מה שיכול לעשות את ההבדל בין חתונה תוססת ואפילו רווחית לחתונה שלא מצליחה להתרומם ועלולה להכניס את הזוג למצב של הפסד כספי. בין האנשים שמוזמנים לאירוע החתונה שלכם יש אנשים מבוגרים או כאלה שלא מחזיקים ברישיון נהיגה, ואם סגרתם אולם שמרוחק ממקום המגורים של מרבית האורחים שלכם – הדבר נחוץ עוד יותר ויכול לחסוך לאורחים שלכם בדלק, שעלול להגיע לסכום גבוה מאוד שהופך את ההוצאה על החתונה שלכם ללא משתלמת. סביר להניח שגם חלק מהחברים שלכם ישמחו להסעה, כדי שיוכלו לשתות אלכוהול ולשמח אתכם ביום החג שלכם, מבלי לחשוב על הדרך חזרה. ניסיוננו מלמד אותנו, שברוב החתונות בהן יש למעלה מ-300 אורחים, כמעט רבע מהם ישמחו לנסוע בהסעה.

מהו טווח המחירים של הסעות לחתונה?

מחיר הסעה לחתונה מורכב מלא מעט פרמטרים – מרחק האולם ממקום האיסוף, מספר נקודות העצירה, מספר הנוסעים וגם מעונת השנה, כשהזמנות בקיץ תמיד יקרות מעט יותר. מסיבות אלה, חשוב להיערך נכון מבחינת כמות האנשים שזקוקים להסעה, ולצמצם למינימום את מספר העצירות בדרך. יחד עם זאת, אם אתם כבר נותנים שירות למוזמנים שלכם ועוזרים להם להגיע לאירוע המשמח שלכם, כדאי לדאוג לרכב הסעות מרווח, ואפילו לרכב מפנק שמאובזר בחיבור USB לכל מושב. אחרי שיצלמו אתכם כל-כך הרבה, כבר לא תישאר סוללה. טווח המחירים של הסעה לחתונה במרחק נסיעה קצר של 50 ק"מ עומד על 700-1,400 ₪, תלוי בסוג הרכב ובמספר המקומות. עבור נסיעות במרחקים בינוניים של 100-200 ק"מ, תשלמו כ-1,000-2,500 ועבור נסיעות ארוכות יותר של למעלה מ-300 ק"מ, המחיר יהיה בטווח של 2,500-3,500 ₪.

איך עושים את זה נכון?

החלטתם להזמין הסעה לאורחים שלכם? ברכותינו! הדרך הכי טובה לעשות זאת ביעילות ואפילו לחסוך כסף, היא להיערך לכך מראש, ולמנות אדם אחראי וקרוב אליכם שיעשה עבורכם את כל הבדיקות ואפילו ינכח בהסעה. אם כך, לא מומלץ לבחור באדם קרוב מדי, שכן הוא יהיה עסוק מאוד ביום החתונה שלכם, אך חבר קרוב או בן-דוד שיהיה מוכן להצטרף להסעה – זה מספיק טוב. בזמן בירור הגעה עם המוזמנים שלכם, כדאי לשאול אותם אודות הצורך שלהם בהסעה, ומי שמעוניין להגיע איתה – לעדכן אותו בשעות היציאה והחזרה. מומלץ לבחור כ-2 נקודות איסוף כדי להקל על האורחים שלכם ולאפשר להם להגיע לנקודה הכי קרובה אליהם. לאחר שיש לכם מספר מוערך של נוסעים ואתם יודעים היכן אתם מעוניינים לבצע איסוף והורדה, עשו מחקר שוק בין מספר חברות הסעה כדי לאתר את המחיר המשתלם ביותר בשילוב של מוניטין טוב והתחייבות לעמוד בזמנים.

הסעות לחתונה – חשוב להיערך לכך מראש

הסעה לחתונה היא ללא ספק אחד הדברים שתורמים למספר אורחים גדול ולאירוע שמח ותוסס. לא מעט זוגות יעידו שכדי להיות שקטים ביום האירוע, עדיף לדאוג לרכב הסעה לפחות חודש מראש, ולדעת שכל הפרטים סגורים לקראת היום הגדול. אנו מאחלים לכם חתונה מוצלחת ונעימה, עם מקסימום אורחים שרוקדים ברחבה.

 

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן