איך לארגן חתונה עם מעל 600 מוזמנים?

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

איך לארגן חתונה עם מעל 600 מוזמנים?

ארגון חתונה מהווה אתגר לא פשוט בעבור זוגות, בעיקר כאשר מדובר בחתונות גדולות עם מספר מוזמנים גדול. ובדיוק לשם כך אספנו בעבורכם את מיטב ההמלצות לצורך ארגון חתונה על הצד הטוב ביותר, כך שתוכלו להפיק חתונה חלומית ובלתי נשכחת.

ארגון חתונה: המדריך המלא

הפקה של חתונה מהווה ללא ספק את אחד האתגרים המשמעותיים ביותר בעבור זוגות ובני המשפחה, וזאת בשל אלמנטים רבים עליהם יש לעבור לצורך ארגון מושלם. למעשה, במידה ומדובר באירוע גדול עם מעל ל 600 מוזמנים, מדובר בארגון אשר דורש לא מעט סבלנות, סדר וזמן. באמצעות מפיקי חתונות וזוגות אשר ערכו חתונות גדולות אספנו את מיטב ההמלצות, ולהלן המדריך המלא לצורך ארגון חתונה מא' ועד ת':

ניהול טבלאות אקסל

באמצעות ניהול טבלאות אקסל מסודרות תוכלו לארגן את החתונה באופן יעיל. כך לדוגמא, מומלץ לפתוח טבלת אקסל עם כל שמות המוזמנים, ולציין ליד שמו האם יש משהו שצריך לדעת. כך לדוגמא, אם האורח הינו צמחוני מומלץ לרשום את זה בצד, ובכך להיות מדויקים מבחינת הזמנת המנות הצמחוניות או הטבעוניות בעבור האורחים, כמו גם שומרי מסורת. טבלת אקסל מסודרת תאפשר לכם לבצע אישורי הגעה באופן נוח ונגיש, ולכן הטבלה חייבת להיות מעודכנת בכל עת. טבלת אקסל נוספת הינה טבלה אשר כוללת את הוצאות החתונה, וזאת בכדי שתוכלו לשלוט על תקציב החתונה ולדעת בדיוק מהו הסכום אשר מוקצב לכל פרמטר, כמו לדוגמא השכרת מקרן לרחבת הריקודים אשר הוא חיוני לצורך הקרנה של תמונות החתונה וסרטונים לקהל האורחים.

שימוש באפליקציות

כיום ניתן להוריד אפליקציות ייעודיות אשר מאפשרות לכם לקצר באופן משמעותי את תהליך ארגון החתונה, וזאת לאור פיצ'רים ייחודים אשר מותקנים בתוך האפליקציה. כך לדוגמא, תוכלו להיעזר באפליקציה אשר מבצעת אישורי הגעה דרך הודעות אסמס, ובכך לחסוך לעצמכם לא מעט זמן ביצירת קשר עם כל אורח בנפרד. אפליקציה נוספת מאפשרת לכם לבצע סידורי הושבה של האורחים, בהתאם למספר המוזמנים אשר אישרו את הגעתם. יש לקחת בחשבון כי באירועים גדולים נוטים אורחים להגיע על אף כי הודיעו שלא, ולכן יש לוודא כי אתם משאירים מספר שולחנות רזרבה בעבור אורחים אשר יגיעו על אף שלא השיבו או הודיעו שלא יגיעו.

קביעת פגישות עם ספקים ביומיים מרוכזים

על מנת שתוכלו להיות רגועים רגע לפני החתונה שלכם, מומלץ לתאם פגישות עם כל הספקים הרלוונטיים של האירוע למשך מספר ימים, כך שתוכלו לבצע תיאום ציפיות. מדובר באלמנט חשוב אשר יבטיח את ההצלחה של האירוע שלכם, בייחוד כאשר מדובר באירוע גדול של מעל ל 600 אורחים. עם הספקים יש לתאם מראש, עדיף כחודש וחצי לפני יום האירוע. 

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן