בחירת אולם אירועים לאירוע בחורף – כל מה שרצית לדעת

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

בחירת אולם אירועים לאירוע בחורף – כל מה שרצית לדעת

חתונה היא אחד מהאירועים המרגשים ביותר בחיים – כמובן עבור החתן והכלה, אך גם עבור המשפחות שלהם, החברים והקרובים שרוצים לשמוח בשמחתם. לכל חתונה – בין אם קטנה ואינטימית ובין אם גדולה  יותר – צריך להיערך בהתאם, ויש דברים רבים לדאוג להם עד שמגיע היום הגדול והאירוע החשוב והמיוחד הזה.

למה כדאי לשים לב בבחירת אולם אירועים מתאים לחורף? 

קובי ואלי בורוכוב – מספרה בתל אביב – מזכירים לנו שמעבר לבדיקת הדברים המובנים מאליהם (כמו האולם עצמו, העיצוב, הנגישות והזמינות לאורחים שמגיעים לחתונה) – צריך גם לשים לב שהאולם יתאים לצרכים שלכם, כזוג. כמובן שלכל זוג רצונות משלו לגבי אופי החתונה, אך ישנם דברים שמשותפים לכולם ויכולים לסייע להפוך את יום החתונה לנעים, מרגש ורגוע הרבה יותר.  למשל: 

  • קרבת האולם למקום ההתארגנות – בין אם אתם מתארגנים לחתונה בבית שלכם ובין אם בבית מלון, למשל – כדאי שהאולם יהיה במרחק נסיעה סביר. כך יישמרו טוב יותר הבגדים החגיגיים, התסרוקת, האיפור וכדומה. ככל שהנסיעה ארוכה יותר, יש סיכוי גבוה יותר שהתסרוקת והאיפור ישתנו מעט בשל תנאי הנסיעה, הלחץ שלפני וכדומה. כמובן שמומלץ להגיע למעצבי שיער ומאפרים איכותיים, אשר ישתמשו בחומרים מצוינים ויפחיתו גם הם את הסיכוי לשינוי. 
  • חדר מנוחה באולם עצמו – חדר נעים שהחתן והכלה יוכלו לשהות בו במהלך החתונה, למנוחה קצרה והתארגנויות אחרות (למשל – תיקון איפור, אוכל וכן הלאה). 
  • נגישות וכניסה נוחה ומהירה לאולם – כאשר מדובר בחתונה הנערכת בחורף, בפרט אם יורד גשם – אפילו הליכה של מספר צעדים מהרכב עד לאולם עצמו עשויה להוביל לסיטואציה לא נעימה של בגדים נרטבים, תסרוקת שנהרסת – ואף אחד לא רוצה לחוות דבר כזה ביום החתונה… לכן, כדאי לבדוק שניתן להגיע כמה שיותר קרוב לכניסה לאולם עם הרכב, ולהימנע מסיטואציות לא נעימות.

על מה עוד אסור לוותר כאשר בוחרים אולם?

  • צוות נעים וזמין – בכל אולם אירועים ישנו צוות, אשר אמור לתפעל את האירוע ולוודא שהכול נעשה כמו שצריך וכפי שסוכם מראש עם הזוג. כדאי לקבל המלצות ולוודא שבאולם בו אתם מעוניינים להתחתן – ישנו צוות מקצועי, אשר "יודע את העבודה" ומצליח לתפעל את האירועים בצורה הכי טובה שאפשר ובהתאם למה שקבעתם מראש. כמובן שככל שצוות העובדים באולם בו בחרתם יהיה מקצועי יותר – כך גם יום החתונה (וכמובן אירוע החתונה עצמו) ייראה כפי שרציתם, ויעבור בצורה חלקה וללא תקלות מיוחדות.
  • רישיונות ואישורים שונים– תמיד כדאי לוודא שבאולם בו אתם מעוניינים ישנם רישיונות ואישורים להפעלת המקום. רישיון עסק, רישיון הגשת מזון, אישורים בטיחותיים (למשל של כוחות הכבאות וההצלה) – כל אלה חיוניים וחשובים מאוד לקיום אירוע בטיחותי. 
  • בדיקת הזמינות והנגישות עבור האורחים – בבחירת אולם אירועים ישנם שיקולים רבים – מחיר, תאריך מתאים, יופי ועיצוב וכן הלאה. אבל יש עוד גורם נוסף שחשוב לבדוק, בעיקר (אך לא רק) כאשר אמורים להגיע אורחים מבוגרים או כאלה המתקשים להתנייד בהליכה: נגישות. כיום, מחויבים רבים מהעסקים לבצע הנגשה – כלומר, משטחים מתאימים לכיסאות גלגלים, למשל. תוכלו להקל על אורחים רלוונטיים, אם תבדקו מראש את נגישות האולם בו אתם מתכוונים להתחתן. האורחים בוודאי יעריכו זאת מאד. 

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן