תכשיטים לכלה – המדריך המלא

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

תכשיטים לכלה – המדריך המלא

 

את אפופה כולך בתכנונים ובהתארגנויות לקראת היום הגדול, יום החתונה שלכם ההולך וקרב. בחירת התכשיטים שתענדי ככלה – שרשרת, זוג עגילים ואולי אפילו צמיד אחד או שניים – היא באמת חלק חשוב מסגנון שמלת הכלולות, עיצוב השיער וסגנון האירוע שתכננת. ולמרות שיש בנות שמאוד ברור להן מה הן רוצות, יש לא מעט כלות שלא יודעות איפה להתחיל ואיזה תכשיטים לענוד באירוע החשוב בחייהן.

האם לחפש תכשיטים בעיצוב אישי? האם לבחור את התכשיטים מתוך ההיצע העצום המוצע באינטרנט? שאלות חשובות ברגע זה של חייך. זכרי, הפרטים הקטנים יהיו אלה שישלימו את המראה שלך ככלה, זה שישתקף לנצח בתמונות החתונה. כדי לעזור לך להחליט מה הכי טוב בשבילך, אספנו עבורך כמה עצות חשובות.

לבחור בטבעת הנישואין

כדי להחליט על סוג הטבעת ועל הסגנון, יש שיקולים חשובים שיהיה עלייך לקחת בחשבון, כמו התקציב העומד לרשותך. אבל בואי לא ניכנס לתקציב, עדיף שנתמקד קודם כל בעיצוב, כדי לעזור לך לאתר את מה שאת אוהבת, ואחר כך תוכלי לתת את הדעת גם על התקציב, שיסייע לך לצמצם את אפשרויות הבחירה.

הנה שלושה גורמים עיקריים שקשורים לעיצוב ולסגנון הטבעת שעלייך לקחת בחשבון:

  • הסגנון המועדף עלייך. הסגנון האישי שלך בהחלט צריך להילקח בחשבון. למשל, האם את מעדיפה טבעת במראה קלאסי או בעיצוב יותר מודרני? האם את מעדיפה זהב לבן או זהב צהוב? האם את מעדיפה טבעת רחבה או דקיקה? האם את אוהבת טבעת עם תבליטים או טבעת חלקה? ומה לגבי טבעת יהלום?
  • מראה הטבעת על האצבע שלך. כן, תאמיני או לא, יש טבעות שנראות הרבה יותר טוב על אצבעות בצורה או בגודל מסוים. יחד עם זאת, יש סגנון של טבעות שמחמיא לכל סוג של יד. לכן, המטרה שלך היא למצוא את הטבעת הכי מחמיאה לאצבעות הייחודיות שלך.
  • טבעות בסגנון לא מסורתי. חשוב לדעת כי בשוק התכשיטים ניתן למצוא גם טבעות מעוצבות בסגנון שנחשב למיוחד, ׳מחוץ לקופסה׳, עיצוב שכנראה כלל לא עלה על דעתך, ופתאום תידלקי על טבעת שכזאת.

שיקול אחר שתרצי לקחת בחשבון הוא להתאים את טבעת הנישואין שלך לטבעת של החתן או לטבעת האירוסין שלך. סביר להניח שטבעת הנישואין תהיה קרובה לטבעת האירוסין על אצבעות ידייך, כך שחשוב שתהיה התאמה ביניהן.

ארבע אפשרויות לבחירת טבעות נישואין לחתן ולכלה:

  • טבעות תואמות לחתן ולכלה – טבעות באותו עיצוב אבל שונות בגודל, אחת לאישה והשנייה לגבר.
  • טבעות משלימות – שתי טבעות שונות אבל העיצוב מרמז שיש קשר ביניהן.
  • טבעת נישואין המתאימה לטבעת האירוסין – סט של טבעות נישואין לחתן וכלה שעוצבו במיוחד כדי להתאים גם לטבעת האירוסין של הכלה.
  • טבעות שאינן תואמות – טבעות שמבטאות את הטעם השונה של כל אחד מבני הזוג.

בכל מקרה, עדיף שתתייעצי עם בן זוגך לגבי סגנון הטבעת, עוד לפני שתיכנסו לחנות התכשיטים. למותר לציין כי השוק מציע אפשרויות רבות כך שעדיף לחשוב מראש על הסגנון שאת מחפשת. זה יעזור לך לצמצם את אפשרויות הבחירה.

לענוד תכשיטי כלה אחרים

כלות רבות אוהבות להשלים את מראה שמלת הכלולות שלהן עם תכשיטים מעודנים. התכשיטים המסורתיים כוללים שרשרת יהלום או שרשרת פנינים עם עגילים תואמים – עגילי יהלומים או עגילי זהב צמודים או תלויים ללא תוספת של אבני חן. תכשיטים קלסיים אלה הם נצחיים וישמשו אותך לאורך כל החיים.

לחילופין, ייתכן שבמשפחה שלך או במשפחתו של החתן, שמור תכשיט מדהים שעובר בירושה מדור לדור והם רוצים שתענדי אותו ככלה ביום חתונתך.

כדי להפוך את תכשיטי הכלה שלך למיוחדים יותר, מומלץ לשקול לחרוט עליהם כתובת אישית כגון ראשי התיבות שלך ושל בן זוגך, תאריך החתונה, או כל כיתוב אחר שמדבר אל ליבך.

לשמור על התכשיטים שלך

לאחר שרכשת את תכשיטי הכלה והחתן, כדאי לנקוט בצעדים כדי להגן עליהם. כשאת ובן זוגך רוכשים את הטבעות ושאר התכשיטים, בקשו אחריות מהצורף או מבעל החנות. האחריות תכסה אתכם במקרה של יהלומים שנפגעו, אבני חן שניתקו וכדומה.

לתכשיטי החתונה בכלל ולטבעות הנישואין בפרט יש ערך רב לא רק כספי אלא גם רגשי. לכן, מומלץ לבטח אותן. הכי קל זה לגשת לסוכן הביטוח שלכם ולבקש ממנו להוסיף את תכשיטי החתונה לביטוח של תכולת הדירה שלכם. זאת, במיוחד אם רכשתם תכשיטים יקרי ערך, מעוצבים בעבודת יד או משובצים באבני חן יקרות.

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן