קניות לחתונה עושים באינטרנט

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

קניות לחתונה עושים באינטרנט

מתכננים חתונה? מעולה! אם אתם זוג צעיר שעוד רגע נמצא מתחת לחופה, כדאי שתדעו כי אפשר לרכוש את מרבית הציוד והפריטים הדרושים לתכנון היום הגדול במחיר נוח. באמצעות הזמנת חפצים, ציוד ופריטים מחנויות כמו עלי אקספרס ואיביי בעברית – אפשר לחסוך בעלויות! אבל מה אפשר לרכוש? וכיצד עושים זאת בקלות? הכול בהמשך. 

בשנים האחרונות, יותר ויותר זוגות הבינו שאפשר להוזיל עלויות והוצאות חתונה, באופן משמעותי, באמצעות עיצוב עצמאי של הלוקיישן, בחירת בגדים לאירוע באינטרנט, עיצוב החופה ואולם האירועים לבד, כמו גם רכישת מוצרים, מתנות לאורחים וצעצועי רחבה – און ליין. 

אז מה אפשר להזמין עבור החתונה?

צעצועי רחבה

צעצועי רחבה הם אותם פריטים זוהרים, חולצות מצחיקות, משקפי שמש, כפכפים ומניפות (לחתונות קיץ), מכלי בועות סבון ועוד. את כול הפריטים אפשר להזמין ברשת, במחירים מצחיקים. לאחר תכנון האירוע ובחירת הקונספט שיוביל את היום שלכם – הכינו רשימה של צעצועי רחבה, התעדכנו באביזרים החדשים ביותר והזמינו (לפחות חודש לפני האירוע), את הפריטים הדרושים בכמויות הנכונות. באמצעות ביצוע הזמנה מחנות טובה, שליחת פרטים נכונים לספק, כמו גם איתור מיקוד בצורה קלה – תוכלו לקבל עד הבית, פריטים מקוריים בעלות נמוכה. 

שמלת 'טרש דה דראס'

רבים הזוגות אשר רוצים להפיק אלבום תמונות ייחודיות, לקראת האירוע. מנהג זה ידוע כ 'טראש דה דראס' בו מצטלם הזוג כשהוא משתעשע יחד במגוון לוקיישנים, מול עדשת המצלמה. לאחר יום הצילומים, התמונות המקוריות מפורסמות ברשת, או על גבי ההזמנה עם תאריך האירוע. עבור יום צילומים כזה, אפשר לרכוש שמלת כלה באיביי או חליפת חתן בעלי אקספרס, ולבצע את הרכישה על פי המידות המדויקות של הגוף. בכך ניתן להזמין ביגוד לחתן וכלה, במחיר מצחיק! 

פריטים לעיצוב האירוע

רבים הזוגות אשר בוחרים לעצב לבד את הלוקיישן בו הם עתידים להתחתן, זאת כדי להוזיל עלויות. בכך אפשר לעצב לבד כל מקום בו תבחרו לקיים את האירוע. ברשת האינטרנט ישנן מגוון חנויות שמציעות פריטי עיצוב מופלאים לחתונה. ברשת אפשר להזמין זרי פרחים עשויי פלסטיק, עששיות עבור נרות, נורות שרשרת לקישוט מרחבים חיצוניים, וילונות או בדים רכים לעיצוב החופה, בלוני הליום לקשירה על הכיסאות, פריטים לסידור שולחן כמו: בקבוקים צבעוניים, סרטי בד גדולים ובעצם – וכל פריט שמתאים לעיצוב בסגנון שבחרתם. 

מתנות לאורחים

כל חתונה, בין אם היא מתקיימת באולם אירועים קלאסי או בתוך היער – זקוקה לשי קטן אותו מעניקים לאורחים בסוף האירוע, או בהתחלתו. בכך אפשר להעניק לאורחים: צנצנות עם דבש, מחזיקי מפתחות, זוג פרלינים מעוצבים בדמות חתן וכלה, ברכת הדרך, מניפות ליום קיצי, ושאר מתנות לאורחים. גם את הפריטים האלה אפשר לרכוש בכמויות דרך האינטרנט, ובכך להוזיל עלויות באופן משמעותי. קדימה! זה הזמן לתכנן, לארגן, להזמין ולעצב. 

 

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן