טיפול וואטסו מפנק להירגע בבוקר החתונה

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

טיפול וואטסו

טיפול וואטסו מפנק להירגע בבוקר החתונה

טיפול וואטסו

החיים של בני האדם בעולם המודרני הם אולי הרבה יותר קלים מאי פעם בשל הרמה המתקדמת של הטכנולוגיה וכל הפיתוחים שמאפשרים לחיות את החיים בצורה הכי נוחה, אולם כל המורכבות הזו יוצרת בעיתה הרבה מאוד לחץ על מנת להספיק ולעשות את כל הנדרש בזמן. בין כל המכשירים שמצפצפים לבין הטלפון שתמיד מודעים אליו אפילו בשינה, מה  שנוצר הוא סטרס שאותו רבים בוחרים להרגיע ע"י טיפולי עיסוי ו-וואטסו בספא.

הסטרס של יום החתונה

ארגון של אירוע כמו חתונה הוא דבר שמצריך הרבה מאוד זמן והרבה מאוד כסף מבני זוג שלפעמים מבצעים את כל השלבים בעצמם. בדרך כלל הארגון כולו לוקח כמה וכמה חודשים טובים ויש חתנים וכלות שדואגים לכל ענייני החתונה שנה מראש, אבל עדיין התוצאה היא דומה עם סטרס שהולך ומתגבר באופן די טבעי לקראת יום החתונה עצמו. אחרי כל מיני וויכוחים לגבי בחירה של עיצוב האולם והשוק של מראה הכלה לראשונה בתוך השמלה, הלחץ מגיע אל שיאו עם לילה נטול שינה טרם יום האירוע עצמו והרבה מאוד לחץ שיורד אך ורק ברגע של הריקודים ברחבה. כדי שהיום הזה יהיה עם כמה שפחות סטרס זה חשוב לבצע כל מיני פעילויות על מנת להירגע, ואת זה ניתן להשיג גם על ידי טיפול וואטסו מפנק.

מהו טיפול וואטסו

במקום לבחור אך ורק בעיסוי ליום החתונה או בכניסה אל ג'קוזי שבו יש סילוני מים שמשחררים בצורה נעימה את כל הגוף התפוס, ניתן לפעול בבחירה של טיפול וואטסו אשר יוצר את השילוב המוצלח הזה שבין טיפול במגע לבין השהייה המאוד מרגיעה במים נעימים. השיטה עצמה נולדה כבר בשנות השמונים על ידי מאסטר לשיאצו, כאשר הטיפול עצמו מבוצע בבריכה מחוממת, על ידי מטפל שמבצע תנועות ולחיצות בגוף המטופל שמביאים יחדיו אל הרפיה מבחינה פיזית ונפשית באותה השעה. הטיפול מתאים גם לנשים בהיריון וגם נהדר לחתנים וכלות לפני יום החתונה או עבור יום החתונה עצמו.

למי טיפול זה מתאים

כל אדם שרוצה להירגע קצת מהסטרס של היומיום יכול לפנות אל טיפול וואטסו, ממש כפי שמשמיני מראש טיפול של עיסוי בספא. הרבה מאוד מכוני ספא שלהם יש בריכה מציעים את הטיפול המרגיע הזה, ולעיתים הוא מבוצע גם בסוגי קאנטרי שבהם קיימת בריכה וזו עוד דרך נהדרת לנצל אותה לטובת האנשים שמגיעים לשם.

מכיוון שמדובר בטיפול שהוא בתוך המים, הוא מאוד רלבנטי לכל אדם שסובל מכאבי פרקים, ואנשים שעל הגוף שלהם קיים לחץ פיזי כבד שאותו ניתן להוריד בטיפול וואטסו, כולל נשים בהיריון. הטיפול מתאים גם בתור טיפול זוגי עבור החתן והכלה גם יחד, וגם יכול להינתן בתור טיפול פרטני לכל אדם שרוצה להוריד את מפלס הלחץ ולהיכנס ברוגע אל הרגע הכי חשוב של חייו.

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן