טיפים לארגון יום הולדת

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

טיפים לארגון יום הולדת

 

יום אחד אתם מתעוררים עם פרפרי התרגשות בבטן ומבינים שעוד מעט זה הולך לקרות. כדי לעבור את יום ההולדת בכיף ובלי תקלות, הכנו לכם את הסדרה למארגנים מתחילים עם טיפים לארגון יום הולדת. שמרו והדפיסו, הנה החלק הראשון.

יש ילדים שמיד אחרי שהסתיימה יום ההולדת, הם חושבים על השנה הבאה. הם יודעים מה יהיה הנושא, המקום ואיזה עיצוב יבחרו לעוגה. לעומת זאת, יש ילדים שמתקשים להחליט איזו יום הולדת ירצו לחגוג הפעם וכל שבוע משנים את דעתם. בין אם אתם מהמחליטים המהירים או מאלה שלא מחלקים הזמנות עד הרגע האחרון, טיפים לארגון יום הולדת יעזרו לכם ליצור חוויה כייפית, מרגשת ומהנה עם כמה שפחות תקלות. אז למה הכי חשוב לשים לב? מתי להתחיל לארגן ובאיזה שלב לחלק הזמנות? כתבה 1 מתוך 5.

זמן

הזמן הנכון לקבוע את הזמן הוא שלושה חודשים לפני התאריך עצמו. כמובן שלא חייבים לחגוג בדיוק בתאריך בו נולדתם. אם נולדתם בחודשי החופש הגדול בזמן שהחברים מפוזרים ומבלים בחופשות, אפשר להקדים את החגיגה לשבוע לפני החופש או לשבוע הראשון שחוזרים ללימודים. שלושה חודשים מספיקים כדי לדעת מי יכול להגיע ואיך להיערך לכמות המוזמנים. הזמן יעזור לכם לקבוע את סגנון יום ההולדת בהתאם למזג אוויר, אתם הרי לא רוצים שגשם או שרב יקלקלו לכם את היום החגיגי.

מקום

גם את המקום מומלץ לבחור כבר שלושה-ארבעה חודשים מראש. אתם צריכים להחליט האם אתם מתכוונים לחגוג באופן עצמי בבית או בחוץ, ולהיערך לכך מבחינת חלל וציוד מתאים. אם חשבתם על הזמנת מפעילים, שלושה חודשים הם זמן מספיק כדי לבדוק אם הם תפוסים, ואם אתם מעדיפים לשכור מתחם בג'ימבורי, שולחנות במסעדה, באולינג או אולם קולנוע זהו זמן מצוין כדי לתפוס את המקום בזמן. לא כדאי לדחות את התאריך והזמנת המקום לרגע האחרון כדי שמה שהיה לכם בדימיון כל השנה לא ירד לטימיון.

נושא המסיבה

הבחירה בנושא צריכה להיות של הילד או הילדה החוגגים. הנושא יכול להיקבע על פי דמות מצוירת אהובה כמו בוב ספוג או בראץ, לפי סרט או תכנית טלוויזיה כמו "הישרדות" או "בהפוכה" ונושא להפעלה לפי תחביבים כמו בישול, אפיה, ספורט או עיצוב אופנה. ברגע שיש לכם נושא, אתם יכולים להתחיל בהכנה האמיתית ולארגן את כל המשחקים, כלי ההגשה, הקישוטים וכמובן ההזמנה, בהתאם למה שבחרתם. ארגון הנושא מראש יחסוך לכם המון זמן בביצוע עצמו כי מעכשיו צריך רק לארגן, שזה השלב הקל יותר מלתכנן.

בחלק השני תגלו את כוחן של רשימות ויהיו גם המלצות ליצירת הזמנות מדליקות. אם יש לכם טיפים לארגון יום הולדת מושלם, אנחנו ממש נשמח לחלוק אותם עם כולם.

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן