חובה בכל חתונה – על איזה יינות אסור לך לוותר בחתונה שלך?

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

בר במסעדה

חובה בכל חתונה – על איזה יינות אסור לך לוותר בחתונה שלך?

אין דבר יותר משמח מחתונה, חגיגה גדולה עם כל בני המשפחה, חברות וחברים קרובים, מכרים וכל מי שאת דואגת להזמין ביחד עם בן זוגך, בשביל ליהנות איתך ביום המיוחד הזה. ואין דבר שיכול לשפר את החגיגה ולהפוך אותה להרבה יותר מיוחדת וכיפיית, כמו יינות טובים שנמזגים אל הכוסות בלי הפסקה.

בדרך כלל כשמדברים על אלכוהול לחתונות, מדברים על וודקות, וויסקי, בירות, אך לא כולם שותקים את המשקאות האלה, צריך גם לדאוג שיהיו יינות טובים בחתונה, בין אם זה בשביל הגברים, אבל בוודאי גם בשביל הנשים. ככה תוכלי לעשות לחיים עם החברות ובני המשפחה, ככה תוכלי לשתות את היינות האהובים עלייך.

במאמר זה, נציג בפנייך מספר סוגים של יינות שחייבים להיות בכל חתונה. חלק מהיינות אפשר למצוא בתפריט של האולם או הגן שם נערכת החתונה, מה שלא נמצא בתפריט, הרי שתוכלי לקנות ולהביא בעצמך. מה שכן, מאחר ומרבית גני האירועים והאולמות שומרים על כשרות, חשוב לבדוק מראש שהיינות כשרים בשביל שיהיה ניתן להגיש אותם במקום.

כיצד בוחרים יינות לחתונה

כשאת ניגשת לבחור יינות לחתונה, יש 3 נקודות שאת צריכה להתייחס אליהן. ראשית, כמה אנשים מוזמנים לאירוע ומתוכם כמה הן חברות טובות, בנות משפחה, חבר'ה שתרצי לשתות איתן. אין טעם להזמין יינות שלא תעשי בהן שימוש ומצד שני, זה לא נכון להזמין פחות מדי.

שנית, תחשבי אילו יינות פופולאריים, אילו יינות אהובים עלייך ועל החברות שלך. זה היום הגדול והמיוחד שלך, אז יהיה נכון מצידך להזמין דברים שאת אוהבת במיוחד.

שלישית, כל זה מתחבר כמובן לשאלה מה התקציב שאת מוכנה להשקיע בקנייה. יש מקומות רבים שתוכלי לקנות בהם כמות גדולה במחירי מבצע.

אילו יינות צריכים להיות בחתונה שלך

לפני שנסביר אילו יינות צריכים להיות בחתונה, חשוב לומר למרות שזה מובן מאליו, אין חתונה שיש בה רק סוג יין אחד. בכל חתונה, אפילו אם מדובר בחתונה קטנה, רצוי לשלב כמה סוגים של יינות, בשביל שהאורחים יוכלו לבחור, בשביל שהכלה והחתן יוכלו לשתות בכל פעם יין אחר.

הבסיס הוא כמובן יין אדום ויין לבן. יש הסבורים שיין אדום הולך עם בשר, יין לבן עם דגים, כך לפחות נהוג, אך זה לא הכרחי שזה יהיה כך. מי שרוצה לשלב בין שני סוגי היינות יכול למצוא יקבים שונים שמייצרים יינות כאלה, בין אם מדובר ביקבים מקומיים איכותיים או יקבים בינלאומיים. כאן למשל אנחנו יכולים למצוא את יין גוורצטרמינר, יין לבן איטלקי מומלץ מאוד לאירועים וארוחות חגיגיות, זה יין שיכול להתאים לכל מי שאוהב שתייה קלילה ומעט מתוקה. זו כמובן רק דוגמא אחת ליין שמשתלם לקנות לחתונה.

בזמן הארוחה ובזמן האירוע עצמו אפשר להציע יינות שונים לחברות ולחברים. כמו שציינו, יש הסבורים שיין לבן הולך טוב יותר עם דגים, לעומת זאת יין אדום עם בשר. אך אפשר למצוא לחלק את היינות גם בצורה יותר ספציפית. למשל, במנות הפתיחה בקבלת הפנים ניתן להגיש יין לבן או אדום קליל, במנות דגים קלילות או סלטים, אפשר לחלק יין לבן סוביניון, למנות דגים עשירות אפשר ללכת על שרדונה, אם מדובר במנות בשר עשירות וגדולות אז ניתן לחלק יינות אדומים כבדים, מסוג מרלו או קברנה.

עוד יין מאוד פופולארי ונפוץ כיום, הוא יין מבעבע, למברוסקו, שמפנייה, קאווה, פרוסקו, אלה יינות מאוד אהובים, אפשר למצוא אותם היום בכל פאב, בכל מועדון, ואת בוודאי תרצי שגם בחתונה שלך יהיו כמה וכמה סוגים של יינות מבעבעים ממקומות שונים בעולם. זה יין קליל, פירותי, מרענן. יינות אלו אפשר לחלק בזמן הריקודים, לאורך כל הלילה ועוד לפני כן, ניתן להציע לאורחים שמפנייה בזמן קבלת הפנים או בזמן הטקס עצמו.

על מנת שהאירוע יהיה מוצלח, חשוב לא רק לקנות יינות באיכות טובה אלא חשוב מאוד גם לחלק אותן בזמן ובצורה מותאמת לחלק של האירוע. כך האורחים ישתו בכיף, ייהנו מהאוכל ומהשתייה ובכלל ייהנו מכל האירוע.

לסיום, תכיני לעצמך רשימה של יינות אהובים ותקני אותם, ככה החגיגה תהיה מושלמת.

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן