הסטייל החדש – אירועי בוטיק

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

חתונת בוטיק

הסטייל החדש – אירועי בוטיק

זירת החתונות לא מפסיקה לחדש ולהפתיע בקונספטים מרגשים ויצירתיים, מחתונות הפוכות דרך חתונות בשטח והמילה האחרונה – חתונת בוטיק. אירוע אקסקלוסיבי השומר על אווירה אינטימית, הרכב אורחים מצומצם בו כל פרט נבחר בקפידה.
היתרון הבולט של אירועי בוטיק הוא שהאורחים נהנים מחוויה ייחודית, בדומה לזאת שמחכה להם במלונות בוטיק, מעיצוב מרהיב דרך קולינריה משובחת ועד תכנית אמנותית מהודקת היטב.

כיצד תוכלו לתכנן ולהפיק חתונת בוטיק? מדריך שייקח אתכם צעד אחר צעד ביצירת אירוע מנצח.

המקום שייקח אתכם לעולם אחר
הלוקיישן הוא המפתח לחתונת בוטיק. אתם מחפשים אולם אירועים מרהיב שהוא משהו אחר. מפגש בין טבע לאורבניות, כפריות שמתחברת עם מודרניות, אלמנטים ויזואליים שברגע שנפתחים שערי הגן האורחים מרגישים שהם בפתחו של ערב בלתי נשכח.
חפשו אולם אירועים מיוחד לאירוע בו רואים שחשבו על תכנון ועיצוב כל השטחים הציבוריים וטיפחו אותם באהבה. מרבדי דשא ירוקים, גופי תאורה מיוחדים, דק עץ המרחף מעל בריכת המים להשגת אפקט של חופה צפה, ויטרינות עצומות המכניסות את החוץ לפנים. עיצוב מהפנט שמשתנה לאורך האירוע, מאור לחשיכה, מהחופה למסיבה.
וודאו שהחלל הפנימי מצויד במערכת תאורה וסאונד מתקדמת למסיבת ריקודים בלתי נשכחת. בחתונת בוטיק הפרסונאליות משחקת תפקיד חשוב ביותר – וודאו שהצוות המקצועי של האולם קשוב לצרכי כל אורח ויידע להעניק להם יחס VIP מתחילת החתונה ועד סיומה.
טיפ: חשבו על קונספט מקדים לחתונת בוטיק לפיו תוכלו לתפור כל פרט. כמו למשל, חתונה כפרית או חתונת רטרו מהלבוש ועד העיצוב של האולם בניחוח הנבחר.

לאכול בעיניים – להתאהב מכל הלב
השף הוא הכוכב הראשי של חתונת בוטיק, כיוון שבידיו מופקדת מלאכת האירוח ובאירועי בוטיק אנחנו רוצים שיאכלו אותנו במיטב המטעמים, בקומפוזיציה המעניינת ביותר, שיגישו לנו את האוכל בדרך חווייתית ובלתי שגרתית.
חפשו מקום בו שמים דגש רב על הקולינריה המשובחת, בין אם מדובר בשימוש בחומרי גלם עונתיים טריים, היצע עשיר של מנות אהובות בטוויסט עכשווי לבחור מתוכן את אלה שייכנסו לתפריט הסופי, פרזנטציה מפתיעה ונועזת, שימוש בכלים דקורטיביים ובהגשה יוצאת דופן. באירועי בוטיק נהוג לבחור בסגנון הגשה ישירה לשולחנות ואפילו לתת לכל אורח לבחור את המנה המבוקשת, מידת עשייה וכדומה. כדאי כמובן להגיע לטעימות מבעוד מועד על מנת לבחור בקפידה את המנות שישתלבו בתפריט הסופי, זה שיוצע לאורחים מקבלת הפנים ועד נבחרת הקינוחים.
טיפ: תוכלו לבחור לפי הנושא של החתונה גם את הסגנון הקולינרי. למשל, אוכל בצבעים, אוכל עונתי, תפריט איטלקי או אוכל מולקולרי חדשני ומפתיע.

אטרקציות שטרם נראו
פינוקים וריגושים הם סוד הקסם לאירוע בוטיק וכדאי לחשוב אילו אטרקציות יהיו מיוחדות ויפרגנו לאורחים שהגיעו לשמוח בשמחתכם. ניתן למשל, להציע מספר פעילויות אמנותיות לבחירת האורחים לפי הקונספט הנבחר. למשל, חתונת ספא במהלכה כל אורח נהנה מעיסוי או טיפול אלטרנטיבי לאיזון הגוף והנפש או חתונת יצירה בה כל אורח בוחר סדנא חווייתית אחרת מסדנה מוסיקלית ועד סדנת מיסטיקה. היופי בחתונת בוטיק הוא שבשל מעט האורחים ניתן לשמור על קשר עם כל אורח לאורך האירוע וללוות אותו בפעילויות, להצטלם עמו ולוודא שהוא נהנה והכל מתנהל לשביעות רצונו. תוכלו להזמין גם אומן אורח מפתיע להופעת ספיישל אקסקלוסיבית או לבחור עם התקליטן מוסיקה ולהקדיש כל שיר לאורח אחר.
טיפ: הפרגון לאורחים בא לידי ביטוי גם במתנות. היות ועוגת התקציב שלכם מתחלקת בפחות אורחים, אפשר להקצות משאבים גם לרכישת מתנות מושקעות להפליא מכוסות איכותיות עם איורים ועד תכשיט עם חריטה אישית או עט יוקרתי עם הקדשה מכם, הזוג המאושר.

השקיעו באירוע בוטיק והחתונה שלכם תראה אחרת משל כולם – חוויה לכל החיים לכם ולאורחים.

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן