5 רעיונות מפתיעים לירח הדבש

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

ספינת נופש לירח דבש

5 רעיונות מפתיעים לירח הדבש

 

ירח דבש מעניק הזדמנות מעולה לבלות זמן איכות משותף עם בני זוג אהובים. אבל איפה בעולם עושים את זה ואיך מפתיעים את החתן או הכלה? הנה כמה הצעות

המחשבה על ירח הדבש היא זו שלעיתים קרובות עוזרת לבני זוג לשרוד את התהליך הארוך והמייגע בדרך לחתונה. אין כמו ירח דבש בשביל לצבור חוויות משותפות, לנקות את הראש ולהתרענן לפני שמתחילים את החיים האמיתיים. עם זאת, צריך לתכנן את החופשה היטב וכדאי בעיקר לחשוב מחוץ לקופסא בשביל להפתיע אחד את השנייה.

הנה למשל כמה רעיונות מפתיעים לירח דבש מעבר לים:

  1. הפלגה באניית פאר

רבים בוחרים כיום לבלות את ירח הדבש שלהם בקרוז מפנק. אניית פאר היא כל מה שבני הזוג צריכים כדי להתפנק ויש מסלולים שמשלבים עצירות ביעדים אקזוטיים, פעילויות ואטרקציות. הפלגות באניית פאר גם כוללות בתוכן ארוחות מסביב לשעון והופעות של צוותי בידור מוכשרים. במילים אחרות, הפלגה באניית פאר מתאימה למי שמציב רף גבוה לירח דבש מפנק בלי פשרות.

  1. טיול מאורגן להודו

חתונה מייצגת את הרגע שבו רוב בני הזוג מתחילים לחשוב על הקמת משפחה. היות ולאחר הקמת המשפחה כבר אי אפשר להגיע ליעדים אקזוטיים ורחוקים, כדאי לנצל את ירח הדבש על מנת לעשות זאת. בנוסף, כיום אפילו לא צריך לשבור את הראש כדי לתכנן חופשה במזרח הרחוק וניתן לטוס בראש שקט עם טיול מאורגן להודו.

  1. טיול מחוף לחוף בארצות הברית

בני זוג שרוצים לצאת לחופשה ארוכה יחסית יכולים לעשות זאת במסגרת טיול מחוף לחוף בארצות הברית. אם לשני בני הזוג כבר יש ויזה, ניתן גם להפתיע עם השכרת רכב מיד אחרי הנחיתה ועם תכנון מסלול מיוחד ורומנטי. ארצות הברית היא מדינה ענקית וכל זוג ימצא בה דברים שעולים בקנה אחד עם תחומי העניין שלו.

  1. טיולי ג'יפים באירופה

גברים ונשים עם נטייה לפעילויות אקסטרים יכולים למצוא את עצמם בירח דבש סביב טיולי ג'יפים באירופה. כל יעד מרגיש מיוחד יותר כאשר רואים אותו מתוך ג'יפ ויש גם מסלולים עם לינת שטח, מפגשים עם תושבים מקומיים וארוחות. כמו כן, ניתן לבחור מראש האם יוצאים לטיולי ג'יפים ביעדים קרובים כמו יוון וקפריסין או שמא מעדיפים לראות מקומות חדשים כגון גיאורגיה.

  1. חופשת צלילה במלדיביים

היתרון של חופשה במלדיביים בא לידי ביטוי בשילוב בין פנאי ופעילות. את הצד של הפנאי מנצלים עם בטן-גב על החופים הלבנים, בעוד את הפעילות מקדישים לחופשת צלילה. מעבר לכך, אין צורך בניסיון קודם בשביל לצלול במלדיביים ויש מקומות שבהם ניתן להצטרף למדריך מקומי. אם כבר יש לכם כוכבי צלילה, תוכלו לתכנן טיול סביב אתרים ספציפיים ולראות עולם תת-מימי מרהיב ביופיו.

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן