כיצד לבחור טבעת נישואים

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

טבעות נישואין

כיצד לבחור טבעת נישואים

בדרך לטקס החופה ישנם לא מעט טקסים קטנים הנלווים לתקופת ההכנות המקדימה לקראת האירוע הגדול. אחד מכללי הטקס הינה בחירה ורכישה של טבעות הנישואים בהן נעשה שימוש במהלך רגע השיא של טקס החופה ובשורות הבאות תוכלו למצוא מספר טיפים מעשיים ועצות מועילות לבחירת טבעות נישואים.

בראש ובראשונה נציין שעומד לרשותכם היצע גדול, עשיר ומגוון של טבעות נישואים הכולל בין היתר טבעות זהב צחור, טבעות זהב לבן, טבעות המשלבות בתוכן יהלומים ואבני חן יוקרתיות ועוד. בדומה לכל תהליך בחירה ורכישה של תכשיטי זהב, גם בחירת טבעות נישואים המיוצרות מזהב, מחייבות אתכם להתייחס נושא הקראט שהוא למעשה הרכב הזהב המצוי בטבעת. כידוע, תכשיטי הזהב משלבים בתוכם מתכות שונות, כאשר מרכיב הזהב בטבעת נקבע בהתאם למונח קראט. במקרים בהם התכשיט מיוצר במלואו מזהב טהור סיווגו יהיה 24 קראט וככל שמופיעים בו הרכבי מתכות נוספים כך סיווגו ילך וירד.

בחירת טבעת נישואים – כיצד?

בחירתה של כל טבעת נישואים חייבת להיעשות בהתאם לסגנון העיצובי המועדף עליכם ביותר ולכן אנו ממליצים לכם להיחשף לכמות גדולה של טבעות נישואים טרם הבחירה באחת מהן. יחד עם זאת, חשוב שהבחירה תיעשה מראש בהתאם לתקציב העומד לרשותכם לצרכי רכישת הטבעות ולכן מומלץ לבדוק גם מהן העלויות של סוגי הטבעות השונות בקטגוריות מוצר כגון: טבעות זהב לבן או צחור, טבעות משובצות יהלום או אבני חן וכדומה.

דבר נוסף חשוב אותו יש לקחת בחשבון בבחירת טבעת נישואים הוא מבנה הגוף ועובי אצבעות כף היד של הכלה והחתן המיועדים. ברוב המקרים, לבעלי מבנה גוף רזה יותר יתאימו טבעות הנישואים הדקות יותר ואילו לבעלי/ות משקל גוף גדול יותר יתאימו הטבעות העבות יותר. הקוטר הממוצע של טבעות הנישואים הינו כ-52 מ"מ, כאשר כל טבעת אותה אתם רוכשים ניתנת לתיקון במידת הצורך.

רכישת טבעות נישואים – איפה הכי מומלץ?

רכישה של טבעות נישואים מתאפשרת כיום במגוון בתי עסק העוסקים ומתמחים בנושא, לרבות, בתי עסק מקוונים המתמחים במכירה ישירה ומקוונת של טבעות נישואים. בכל בית עסק בו ניתן לרכוש טבעות נישואים, בין אם מדובר בבית עסק פיזי ובין אם מדובר בבית עסק מקוון, עומד לרשותכם קטלוג טבעות נישואים החושף בפניכם את הדגמים הקלאסיים של טבעות הנישואים לצד הדגמים הטרדניים והאופנתיים ביותר בכל רגע נתון. קטלוגים אלו יאפשרו לכם להתרשם מהיצע הדגמים וסגנונות העיצוב של טבעות הנישואים ואף ליצור טבעת נישואים בהתאמה אישית בהתאם לדגם או הפריט המועדף עליכם ביותר.

לסיכום, תהליכי בחירה ורכישה של טבעות נישואים חייב להיעשות בראש ובראשונה בהתאם לתקציב העומד לרשותכם לצורך כך ובהתאם לדגמים ולסגנונות העיצוב המועדפים עליכם ביותר מתוך ההיצע הקיים התואם את מסגרת התקציב העומדת לרשותכם. והכי חשוב, שיהיה לכם מזל טוב…

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן