איך בוחרים מסקרה? כך תחליטו

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

מסקרה לפני חתונה

איך בוחרים מסקרה? כך תחליטו

המראה שנבחר לחתונה יקבע מה יהיה בתיק האיפור והטיפוח. עם זאת, לפעמים קשה לבחור את המסקרה המושלמת מבין המגוון הקיים ובשביל זה נועד המאמר הבא

יום החתונה מייצג את שיאו של תהליך ארוך שבו כל אחת מאתנו בוחרת את המראה שעושה לה את זה. לבחירת הסגנון והמראה יש משמעות גדולה, לא רק בגלל האופן שבו החלטות כאלה משפיעות על שמלת הכלה. בין היתר, המראה שנבחר יקבע מטבע הדברים מה יהיה בתיק האיפור והטיפוח שלנו ואפילו באיזה מסקרה נשתמש כדי להשיג את הלוק המושלם.

בשלב הראשון צריך להבין שיש מגוון של מסקרות ואין ברירה אלא לערוך סינון גס. סינון גס יחייב אותנו להחליט האם אנחנו רוצות וצריכות מסקרה מאריכה, מעגלת, מפרידה או מעבה. בשלב השני כבר ניכנס לעובי הקורה ונבדוק לעומק את המאפיינים של כל סוג. כך בסופו של דבר נמצא את המסקרה שמתאימה לאופי האירוע ונהפוך את החתונה לחגיגה בלתי נשכחת.

לגזור ולשמור: כללי מפתח להתאמת המסקרה לריסים

על אף המגוון העצום של תכשירי הטיפוח והאיפור, יש גם כללי מפתח שתקפים לכולן. אם למשל יש לך ריסים ארוכים ומלאים, המסקרה המתאימה עבורך תהיה מעגלת או מעבה. מנגד, בעלות ריסים דקים וקצרים יצטרכו מסקרה מאריכה. במילים אחרות, המסקרה אמורה להעניק לריסים שלך פתרון למה שלא הגיע במסגרת הנתונים הטבעיים וכך גם תצרכי לבחור אותה.

הזיהוי של הצורך מהווה כלי יעיל לסינון ראשוני בין סוגי מסקרות. אם תדעי באופן אישי מה את רוצה מהריסים שלך, יהיה לך קל יותר למצוא את המסקרה המתאימה. בתוך כך, קחי בחשבון שלאירוע כמו חתונה יש מאפיינים וכללים משלו.

האיפור בחתונה שלך אמור להחזיק מעמד כמה שעות ברצף. סביר להניח שתרצי לצאת עם האיפור לצילומים כבר משעות הצהריים, להיראות במיטבך בצעידה לחופה ולהישאר מאופרת עם מראה מחמיא עד שאחרון האורחים יעזוב את רחבת הריקודים. לפיכך, את המסקרה לחתונה תצטרכי לבחור לפי עמידות ולא רק לפי שיקולים אסתטיים.

כמה זמן לפני החתונה קונים את המסקרה?

חיי המדף של מסקרה עומדים בממוצע על 6 חודשים. המשמעות היא שאם יש לך עכשיו בארון מסקרה ותיקה יותר, הגיע הזמן להיפרד ממנה. בנוסף, יש להקפיד על תאריך התפוגה כפי שמצוין על ידי היצרן, להימנע מהעברת המסקרה בין חברות כדי להגן מפני חדירת זיהומים לעין ביום החשוב בחייך ולאחסן אותה במקום קריר ומוצל.

לבסוף, זכרי שאת המסקרה מורחים פעמיים בלבד. סביר להניח שאת לא תהיי זו שתמרח את המסקרה ביום החתונה, אך ודאי שגם המאפרת המקצועית מקפידה על הכללים הללו. כמו כן, הריסים צריכים להיות יבשים לחלוטין לפני מריחת המסקרה ואפשר לייבש אותם עם טישו או מעט פודרה.

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן