אירועים קטנים – הרבה יותר שווה

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

אירועים קטנים

אירועים קטנים – הרבה יותר שווה

יש שני סוגים של חוגגים: אלה שרוצים הכל ובענק, גרנדיוזי ומפואר בנוכחות קהל גדול ויש את אלה שחושקים באירוע אינטימי בחלל קטן ונעים.
לאירועים קטנים יתרונות רבים, מהשקעה מקסימלית באורחים דרך תקשורת מקרבת ועד התאמה אישית בכל פרט. רוצים לדעת למה פחות זה יותר ואיך הופכים אירוע מצומצם לחגיגה בלתי נשכחת?

התפיסה – כל אחד יחיד ומיוחד


רוב הסיכויים שבאירוע המוני תגלו שאתם לא באמת מכירים את כל האורחים ויש יותר זרים מקרובים: חברים של ההורים, קולגות מהעבודה, מכרים של האחים ובני דודים רחוקים.
ברגע שחוגגים בגדול נוצרת מעין מחויבות להזמין את כולם. האירוע מצד אחד, שוקק חיים ומצד שני, רועש. צריך לדאוג לאולם רחב ידיים, סידורי חנייה וסידורי ישיבה, הארגון נעשה מורכב יותר ושופע עניינים לוגיסטיים, מסות של אוכל, פקק ליד הבופה, צפיפות ברחבת הריקודים.
באירוע קטן כל אורח נבחר בקפידה מרשימה מצומצמת של מוזמנים וניתנת לכם הזדמנות להעניק לכל אחד יחס ייחודי בקבלת הפנים, בזמן הסעודה ובעת הריקודים. האורחים עצמם נהנים מחברותא משותפת ומסוגלים לשוחח בינם ובין עצמם וליהנות מאווירה רגועה יותר.

האסטרטגיה – לתעל את התקציב למקומות הנכונים


הסברה הרווחת שאירוע גדול מחזיר את ההשקעה לא בהכרח נכונה. יתכן שתשלמו מראש על מקום גדול, שפע של מנות, תכנית אמנותית מגוונת ותגלו שמעט אנשים מהצפוי הגיעו ואלה שהגיעו לא פרגנו בצ'ק. לעומת זאת, אירוע קטן יכול להיות משתלם יותר – אולם לאירועים קטנים עולה פחות כסף וניתן להשקיע בפרטים שעושים הבדל גדול – תפאורה, עיצוב שולחנות, מתנה יוקרתית לכל אורח. המוזמנים הקרובים אליכם יעשו מאמצי על להגיע וגם יפנקו בנדיבות.
כלומר, אירוע קטן יכול להיות רווחי יותר מאירוע גדול מהסיבות של קשר אישי עם כל אורח ואפשרות לפזר את התקציב על מנות גורמה מחומרי גלם משובחים, שירות אדיב של מלצרים, אולם בוטיק מהודר וכל מני מותרות שלא תוכלו לממן כאשר מדובר בכמות גדולה של אורחים ובאירוע גדול.

היחס – התאמה אישית היא שם המשחק


חתונה היא תהליך מורכב עם אינספור משימות ולא תמיד תצליחו להוציא לפועל את הקונספט או החזון המבוקש. אין ספק שהתאמה אישית תורמת להצלחת האירוע וקל יותר לבצע התאמה אישית באירועים קטנים. מאולם מסוגנן במיקום נוח למרבית האורחים ועד גיבוש חוויה קולינרית המבוססת על מנות הקולעות לטעם של רוב האורחים (כולל אדפטציות לדרישות ייחודיות לסועדים כמו ללא גלוטן, טבעוני וכדומה). ניתן גם לתכנן פלייליסט עם שיר שכל אורח בוחר בעצמו, להקדיש חלק ניכר לברכות ולמפגש אישי וצילום עם כל אורח. האורחים מקבלים יחס VIP ואתם נהנים מההכרות האישית שיש לכם עם כל מוזמן.

המטרה – ליהנות מהרגע


יש אומנם מי שחולמים על היום בו הם יהדסו לעבר החופה יד ביד בפני הרבה אנשים שיריעו לקראתם ויש מי שמקבלים פיק ברכיים רק מלדמיין שיהיו במעמד כל כך הרבה אנשים.
אם אתם מאלה שרוצים לחוות את הטקס המרגש עם היקרים לכם מכל ולשמור על המעמד אינטימי ככל שניתן, אירוע קטן יענה על מבוקשכם. תיהנו מאווירה מחבקת וחמימה וכן תפחיתו משמעותית מרמת הלחץ שנלווית ממילא לחתונה. כשחוגגים בקטן לא מתרגשים פחות, אבל יכולים לחגוג בצורה רגועה יותר.

תכנון חתונה קטנה פשוט יותר לביצוע, דורש פחות התעסקות בפרטים הטכניים ומאפשר להשקיע יותר באלמנטים שמשדרגים ומעצימים את החוויה. ניתן להקפיד על עיצוב, אוכל ותכנית אמנותית בסטנדרטים הגבוהים ביותר ולהתענג על מה שחשוב – ההנאה שלכם מהיום המאושר בחייכם.

 

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן