סודות המטבח הים תיכוני

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

קייטרינג לחתונות

סודות המטבח הים תיכוני

פלפל קלוי צרוב על הפלנצ'ה, סלט יווני, ששמן בכבישה קרה נבזק לתוכו, חצילים צרובים עם גרגירי חומוס חמים ודג דניס, היישר מהתנור בתיבול לימון ותימין… אך הבישול הים התיכוני, מאריך חיים, מגדיר אותם מחדש, וגורם לכולנו לחשוב על הפסקה ארוכה במיוחד.

קייטרינג לאירועים ים תיכוני מביא עמו חוויה קולינרית עשירה בטעמים וניחוחות בריאים, זיתים, שמן זית, חומוס, טחינה, חצילים, בצלים, שום למכביר, עגבניות בצורתן הגולמית, צרובות, מיובשות, עלים ירוקים מכל הסוגים, תבלינים, שנכתשו לצורך הבישול וצבעוניות עשירה בעיניים ומרנינה את הלב. אילו מנות מוגשות בקייטרינג לאירועים חלבי, ואילו בקייטרינג לאירועים בשרי על טהרת הבישול הים תיכוני?

קייטרינג לאירועים ים תיכוני חלבי

המנות, שירכיבו את הקייטרינג הים תיכוני על טהרת המטבח החלבי יורכבו מדגן וירקות שורש, ויבואו לידי ביטוי בקישים מלוחים באפייה עצמית, בשילוב בצלים, חצילים, קישואים, עגבניות וכן גבינות, המעשירות את המאפה בטעם עדין ומלוח.

דרך נוספת להעשיר את שולחן האירוח היא על ידי מנות ביסטרו איטלקי הכוללות פוקצ'ות, שנאפו בטאבון, יחד עם מטבלים על טהרת המרכיבים הנפוצים במטבח הים תיכוני: שמן זית, עגבניות, זיתים, חומץ בלסמי, ארטישוק.
כל אלה, מתמזגים ביחד אל חווית טפנד ומנות אישיות בהרכבה אישית, ובשילוב ירקות גינה רעננים.

גם לאגן הים התיכון המזרחי ישנו מקום של כבוד במטבח, ניתן לשלב מגשי אירוח בסגנון אוריינטלי, מאכלים מזרחיים, בורגול, חומוס, טחינה, מטבלים ואורז בטעמים.

מעבר לכך, ניתן לשלב בקייטרינג חלבי לאירועים מגשי גבינות מתובלות או חלקות, מטבלים, המורכבים משמנים וירקות כתושים, בליווי עשבי תיבול וכמובן שפע של לחמי מחמצת ולחמניות ג'בטה ארומטיות ובשרניות.

לסיום, אין קייטרינג לאירועים על טהרת הבישול הים תיכוני ללא מנות דגים עשירות, איקרה, דניס, פורל, אמנון, סלמון, מבושלים או צלויים, משולבים במגוון הצעות הגשה, מוגשים אף הם לצד יינות מתאימים ושתיה צוננת.

קייטרינג לאירועים ים תיכוני בשרי

המטבח הים תיכוני עושה חסד עם מנות בשר, אשר לעולם יוגשו לצד סלט ירוק חי.
גם כאן נשמרים העקרונות של הטעמים העזים בליווי עגבניות, ארטישוק, שמן זית, לימון וזיתים. כל אלו משולבים במנות, ויוצרים חוויה ארומטית וחגיגה של טעמים לחך.

ניתן להזמין קייטרינג בשרי משולב יחד עם מנות פרווה, הכוללות שפע של מאפים, קישים, ממולאים ירקות, כרוב, עלי גפן, פלפלים, עגבניות, קישואים, בצלים, בורקס, כבד בעלי פילו, ומנות בהתאמה אישית.

לסיום, המטבח הים תיכוני מזמין אותנו לחווית אכילה עשירה בטעמים, המרכיבים הטבעיים והפשוטים, שמרכיבים אותו, יוצרים עושר קולינרי, שהוא חגיגה לחך. ניתן להזמין קייטרינג לאירועים חלבי בסגנון ים תיכוני, וכן קייטרינג בשרי. קיימות מנות, שיתאימו לקייטרינג לאירועים טבעוני.
קייטרינג לאירועים בסגנון ים תיכוני יתאים לערבי חברה, מסיבות פרטיות, אירועים קטנים ואף אירועים גדולים בסמוך לים או למרחב פתוח.

 

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן