הזמנות לחתונה – לא מה שחשבתם

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

הזמנות לחתונה

הזמנות לחתונה – לא מה שחשבתם

הגעתם לרגע המרגש שבו אתם מנסחים ומעצבים את ההזמנה לחתונה שלכם. עכשיו עליכם למצוא דרך יצירתית לעשות זאת. הזמנה מנצחת היא שילוב בין מלל מרגש לעיצוב מפתיע בטאץ' אישי.
מתלבטים או לא יודעים מאיפה להתחיל? נספר לכם שכיום קיימות דרכים יוצאות דופן ליצירת הזמנות לא שגרתיות, מהזמנות דיגיטליות דרך הזמנות מצולמות ועד הזמנות בהדפסת תלת ממד ומשחקים משעשעים שייקחו את האורחים להרפתקה, דוגמת מצא את האירוע.
לפניכם מספר רעיונות מקוריים לבחור מתוכם את הדרך האולטימטיבית להזמין את האורחים לאירוע שלכם. SAVE THE DATE.

ברכה בעיצוב אישי


אפשר כמובן לפנות למעצב גרפי, שיתכנן עבורכם את הברכה המעוצבת עליה חלמתם ואפשר לעשות זאת בעצמכם וליהנות גם מתהליך היצירה עצמו. היום קיימים אתרים בעלי ממשק ידידותי המאפשרים ליצור הזמנות בעיצוב אישי לחתונה מבחירת הגוונים דרך הפונטים ועד פריסת הטקסט ואלמנטים משדרגים, הוספת תמונות שלכם, מפה של האירוע וכל שתרצו והכל בעיצוב תוצרת עצמית. לאחר מכן, שולחים הקובץ של ההזמנה לבית דפוס דיגיטלי ומקבלים את ההזמנות מודפסות לפי הכמות שהוזמנה מראש, בעיצוב אישי.

היכון, הכן, המצלמים!


מה דעתכם לשלוח הזמנה דיגיטלית בהודעת וואטס אפ או מייל? אפשר לנסח משהו יפה ואפשר פשוט לצלם סרטון בלתי נשכח, שיעודד את האורחים לצפות בו ולהיכנס לאווירה החגיגית. תוכלו לצלם את עצמכם מדברים ומזמינים את האורחים או לשלב קטעי וידאו בעריכה (קיימות אפליקציות פשוטות לעריכת וידאו שמכניסות טוויסט לכל סרטון כמו quik) של תמונות שאספתם מהרגע שנפגשתם ועד הרגע בו נשלפה הטבעת. כדאי להוסיף כתוביות וגם פסקול מרגש של שיר רומנטי אהוב במיוחד. מסוג הברכות שאורחים ירצו לצפות בהן שוב ושוב…

יוצאים מהקופסה


חשיבה יצירתית מבוססת על חשיבה מחוץ לקופסה, אבל טכנית קיימות ברכות מפתיעות שיוצאות מתוך קופסה דקורטיבית. ניתן לעצב ברכות בעיצוב תלת ממדי או ברכות שנשלפות מתוך קופסה מעוטרת כמו קופסת תכשיטים או כל קופסת נייר אחרת. סוג של מתנה קטנה שהיא בעצם הזמנה יפה.

סיפור אהבתכם


דרך יצירתית נוספת היא לנסח את סיפור האהבה שלכם בקצרה, בחרוזים או בהומור ולהדפיס את ההזמנה כספרון קטן – פרוזה או קומיקס, בליווי איורים מדליקים, שבסיום הסיפור הרומנטי מחכים לאורחים הפרטים הרלבנטיים לגבי האירוע. אבל כך הם ידעו איך נפגשתם ויהיו שותפים לחוויה המיוחדת שלכם. אפשר לכרוך בכריכה רכה או קשיחה, לעטוף בסרט מיוחד ולא לשכוח הקדשה אישית בתחילת הספר.

סוד הקסם של החומר


נייר הוא אומנם הפתרון האולטימטיבי ליצירת הזמנות, אבל אפשר לחשוב גם על חומרי גלם ורעיונות נוספים. למשל, חריטה על עץ או במתכת, הדפסה על בלון שאפשר לנפח ולתלות לקישוט, עציץ חמוד עם ממתקים ועם שלט שמודיע על החתונה, הזמנה מודפסת על תחתיות של ספלי קפה, בקבוק עם חול צבעוני או בקבוק יין יפה עם מדבקה המודיעה על יום החתונה, חלקי פאזל שמחברים ומגלים את פרטי החתונה ומראה יפה עם הטקסט של החתונה.

חשבו מראש על החומר ממנו תהיה עשויה ההזמנה, על הדרך בה תגבשו את העיצוב בין אם לבד או בעזרת מעצב או בית דפוס, אילו גוונים יעטרו את ההזמנה וכמובן מה יהיה כתוב בפנים. ניתן להשתמש בציטוטים מעוררי השראה או בכתיבה הומוריסטית או פשוט לכתוב מכל הלב, במילים שלכם. אל תשכחו לציין את כל הפרטים הטכניים של האירוע – תאריך, כתובת מדויקת, דרכי הגעה ולוודא גם שההזמנות המושקעות הגיעו ליעד המבוקש.  

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן