הלוקיישן הוא הכל – איפה מתחתנים היום

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

חתונה באולם מול הגלים

הלוקיישן הוא הכל – איפה מתחתנים היום

כל זוג חולם על חתונה מסוג אחר. יש מי שעבורם החתונה האידיאלית היא חופה מדברית ואחרים מעדיפים אולם אקסקלוסיבי בלב העיר ההומה או גן אירועים פסטורלי באזור ירוק ועשיר בצמחייה. בעידן הנוכחי קיים היצע מסחרר של לוקיישנים לבחור מתוכם את המקום הנבחר וכל אחד מהמיקומים מביא עמו קסם מסוג אחר. אם אתם בתהליך חיפושים אחר לוקיישן מנצח לחתונה, שיטיב לשקף את האני המאמין שלכם או את האווירה הנחשקת לאירוע, חשוב שתבדקו היטב מה מציע כל אזור גיאוגרפי ומהן האפשרויות שעומדות לרשותכם. מווילה אינטימית דרך מסעדה רחבת ידיים ועד חתונה מול הים התיכון.

 

מול הים בלי חול – חתונה באולם מול הגלים


חתונת חוף משודרגת הינה חתונה המתקיימת באולם אירועים מול הים מבלי צורך לדאוג לכל הפרטים הטכניים. קיימים אולמות שנהנים מהתפאורה המהפנטת של הים כולל רחש הגלים והשקיעות המרהיבות וכוללים הן שטח חיצוני לכל אלה שרוצים להינשא מול הים ושטח פנימי עטוף בוויטרינות שקופות המכניסות את היופי הטבעי פנימה בלי תלות בתנאי האקלים. כלומר, תוכלו לחגוג מול הים בכל עונה, בחוץ ו/או בפנים, הכי קרוב שיש לים בלי לגעת בכלל בחול.

הלוקיישן הביתי – חתונה בווילה מפוארת


בארה"ב מאוד מקובל לקיים חתונות בווילות יוקרתיות הצופות לנוף משגע, כוללות בריכת שחייה שמוסיפה טוויסט לאירוע ועכשיו גם בישראל החלו לחגוג חתונות אינטימיות בווילות מהודרות. ניתן לשכור וילה ולהשתמש בשטח של הוילה הן לחתונה עצמה והן לליל הכלולות, לאירוח משפחתי ולירח הדבש עצמו. בחרו ווילה הערוכה מבחינה טכנית לקיום אירוע או שכרו ציוד מתאים – מערכת סאונד, ריהוט חוץ, קייטרינג שירקח מטעמים למוזמנים וחשבו כיצד לנצל את החלל החיצוני והפנימי של הווילה וחדריה לרגיעה לפני האירוע עצמו ולהנאה משותפת אחריו. בדרך זו, תוכלו לרכז את כל ההכנות המקדימות (איפור, שיער, צילומים) במקום אחד וגם ליהנות מזמן איכות לאחר האירוע עצמו. יש לקחת בחשבון שלא בכל הווילות ניתן לקיים מסיבות ריקודים ושהתשתית לא תמיד מתאימה לחתונות או למספר האורחים שברצונכם להזמין לחתונה.

 

מרגש תחת כיפת השמיים – חתונה בטבע


מי שמחובר לאווירה של טבע וחשקה נפשו בחתונה באוויר הפתוח אולי יעדיף לארגן חתונה בחיק הטבע, בחוף הים עצמו, בפארק, ביער, במדבר או בכל מרחב חיצוני אחר המועדף עליו מבחינת נוף. עם זאת, חתונה בטבע דורשת לוגיסטיקה מורכבת – גנרטור, פריטי ישיבה, תשתית לבישול / מטבח לקייטרינג, דרכי גישה ולעיתים גם אישורים וביורוקרטיה מול הרשות שאחראית על השטח המיועד לחתונה. בנוסף, חשוב להתייחס לתנאי מזג האוויר ולדאוג לפתרונות של קירוי או קירור בהתאם לעונה או לתחזית.

חוויית אירוח אחרת – חתונה במלון


מלונות רבים מציעים אולמות המתאימים לחתונות בגדלים שונים – קטנות וגדולות כאחד. היתרון בחתונה במלון ממש כמו בווילה הוא שניתן ליהנות לפני ואחרי מחדר במלון, טרקלין, לובי ומשירותי המלון השונים – חנייה צמודה, בריכה וכדומה. היתרון היחסי בהשוואה לווילה, הוא שכאשר מדובר במלון רוב הסיכויים שלמלון כבר יש מטבח מסודר ואת התשתית הטכנולוגית (סאונד, תאורה) כך שלא תצטרכו לדאוג לפרטים אלה בעצמכם אלא ליהנות מחוויית אירוח משולבת באירוע בסטנדרט מלונאי.

יש מי שחוגגים גם חתונה קטנה בבית שלהם, בסביבה הטבעית להם ביותר, כמובן אם הבית מתאים לקיום חתונה (מרפסת, חצר או סלון גדול במיוחד), גן אירועים בטבע שמשלב אווירה כפרית או באולם אירועים בשיק אורבני. קחו בחשבון עלויות, זמינות, צוות מקצועי, הארגון שכרוך בהפקת האירוע במקום המתאים לכם ביותר – מול הנוף המועדף עליכם.

 

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן