איך לתכנן חתונת חורף מפתיעה?

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

חתונת חורף

איך לתכנן חתונת חורף מפתיעה?

יש לא מעט יתרונות בחתונות חורף, המחירים אטרקטיביים והסיכוי שהתאריך בו תרצו להינשא פנוי – גבוה במיוחד. יחד עם זה, חתונה חורפית יכולה להיות מפתיעה ומיוחדת, אירוע שיגרוף מחמאות מכל האורחים ויככב בפרופיל האינסטגרם והפייסבוק של כולם. אז איך לתכנן חתונת חורף מפתיעה? אספנו עבורכם כמה טיפים:

אל תתפשרו על האולם

עלותן של חתונות שנערכות בקיץ גבוהה יותר מחתונות חורף, זאת בשל מחיר המנות וכמות האירועים המרובה לעונה. בגלל שבחורף המחירים אטרקטיביים וזולים יותר, תוכלו לבחור באולם האידיאלי ביותר עבורכם, גם אם מדובר באולם יוקרתי, מאחר והבדלי המחירים בין העונות עשוי להתאים לתקציב האירוע שלכם. לפיכך, אל תפסלו אולמות אירועים, גם אם הם נחשבים ליקרים – ייתכן ותצליחו לקבל הצעת מחיר שעומדת בתקציב שלכם.

בחרו בקונספט חורפי לאירוע

חתונות קונספט הפכו בשנים האחרונות לדבר נפוץ במיוחד, החל מחתונות בסגנון מסיבת פול מון, אירוע בסגנון כפרי ואירועים בקונספט אגדות דיסני. דווקא בחורף, קונספטים עשויים להיות מפתיעים ומהנים יותר. למשל קונספט חורפי הכולל עיצוב באמצעות עלי שלכת, עיטורים דמויי פתיתי שלג ונרות שמפיצים חום בשולחנות.

לוק חורפי ומיוחד

החורף מביא עמו עיצובים ייחודיים לשמלות הכלה השונות, כך שבמקום לרכוש שמלת כלה פשוטה, תוכלו להפתיע את האורחים בשמלה מיוחדת בעיצוב אישי. כמו כן, ניתן לרכוש נעלי כלה בעיצובים לא שגרתיים – מה שיסייע ליצור לוק חורפי ומיוחד.

ומה לגבי האוכל?

מנות הפתיחה שניתן להגיש בחורף, יכולות להיות שונות ומיוחדות יותר ממה שנהוג להגיש בדרך כלל באירועים. למשל מרקים מיוחדים כמו מרק בטטה ותבשילי קדירה כמו גם מאכלי עדות. בתום הגשת המנות העיקריות, ניתן להגיש לאורחים שוקו חם, סחלב חם, צ'אי לאטה ועוד שלל משקאות חורף מפנקים לצד עוגות חמות ומתוקות.

אגב, יש סוגי קוקטיילים שמתאימים לחורף כמו גם משקאות אלכוהוליים חמים שניתן לשלב בתפריט השתייה בבר.

עמדת צילום חורפית

עמדת צילום זו עמדה ייחודית המוצבת באחת הפינות באולם. היא מעוצבת בהתאם לקונספט של האירוע ובה האורחים יכולים להצטלם באמצעות אביזרים מדליקים. צרו עמדת צילום חורפית הכוללת רקע גשום ומעונן, ומצוידת באביזרים חורפיים וצבעוניים במיוחד. יתרה מזאת, כשאתם סוגרים את חבילת הצילום, וודאו שהחבילה כוללת צילומי מגנטים. תוכלו לבקש שהמסגרת של המגנטים שיחולקו לאורחים באירוע, תהיה אף היא באווירה חורפית ותכלול אלמנטים כמו טיפות, עננים, פתיתי שלג ועוד.

מתנות פרקטיות לאורחים

הענקת מתנות לאורחי האירוע זה מנהג די שכיח, אך במקום להעניק מחזיקי מפתחות, ספרי תהילים או מתנות בנאליות ונפוצות, תוכלו להעניק דווקא מתנות מקוריות ושימושיות לעונת החורף. אחד הרעיונות המדליקים הוא ערכה להכנת שוקו חם. הערכה מגיעה בתוך צנצנת הכוללת קקאו ופרלינים שניתן להמיס בתוך חלב חם, אליהם אפשר לצרף חבילת מרשמלו קטנה. דוגמא נוספת למתנה שימושית היא כרבולית לכל אורח, מחממי אוזניים, מטריות, ספלים לשתייה חמה ופריטי חורף נוספים.

תכנון חתונה חורפית יכול להיות מעניין ומלא בהפתעות. נסו לחשוב מחוץ לקופסא ותכננו את האירוע עליו תמיד חלמתם. חשבו על קונספטים חורפיים ומאכלים ייחודיים שניתן להגיש רק בימי העונה הקרה וכך תוכלו להבטיח שהאירוע שלכם לא יישכח ואף יגרוף מחמאות רבות. מזל טוב!

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן