אירועים קטנים, גדולים ומה שביניהם

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

אירועים קטנים

אירועים קטנים, גדולים ומה שביניהם

הוא שלף טבעת, את אמרת כן ואולי זה היה להפך, אבל מה שחשוב זה שאתם מתחתנים! אחרי שספרתם לכל העולם, התמסרתם להתרגשות, הגיע הזמן לתכנן ובין התכנונים בדרך לחופה עולה השאלה היכן ובאיזה סגנון תחגגו. האם יהיה זה בפורמט אינטימי ומצומצם או במתכונת גרנדיוזית מרובת משתתפים? לפני שהחלטתם האם תחגגו בקטן או בגדול, חשוב שתבחנו את הסוגיה לעומק ותתייחסו למאפיינים וליתרונות של כל אחד מסוגי האירועים וכמובן ההתאמה שלו אליכם.
לפניכם מספר נקודות למחשבה:

האווירה קובעת


חשבו איזו אווירה נכונה לכם יותר או מועדפת עליכם בחתונה. אירוע קטן מייצר תחושה של קרבה ואווירה אינטימית יותר. תוכלו להקדיש תשומת לב לכל אחד מהמוזמנים וגם האורחים בינם ובין עצמם יוכלו לתקשר זה עם זו בדרך פשוטה ונעימה יותר. בחתונות גדולות מורגשת שמחת החיים הרבה, הקצב ומצד שני, היא עשויה להרגיש עמוסה ולעיתים אף רועשת וזה מאוד תלוי בכם ובאווירה שאתם מחפשים.

גודל החתונה כגודל התקציב


חתונה גדולה תעלה לכם יותר כסף באופן טבעי – עליכם לשכור אולם רחב ידיים, לדאוג לקייטרינג שייצר מנות רבות של אוכל ומרוב העלויות של האולם על חשמל, מים, תפעול האירוע כמו צוות המלצרים וכדומה יקרות יותר ולכן גם תשלמו יותר. החשיבה של רבים היא שהכסף יוחזר באמצעות המשתתפים, אבל מה אם חלק לא יגיעו או שהצ'קים לא ישלמו בעד האירוע ובניתם על כך מראש? בחתונה קטנה, היות והרכב המשתתפים הוא אחר וקרוב יותר, רוב הסיכויים שהאנשים שהוזמנו יעשו מאמצים על מנת להגיע ולשמוח עמכם, כך שהחתונה מראש תעלה לכם פחות (מבלי להתפשר על איכות) ותוכלו להחזיר את הכסף שהשקעתם באירוע ובמקרים בהם האורחים היו נדיבים במיוחד – גם להרוויח על החתונה. במסגרת התקציב קחו בחשבון עלויות של השכרת אולם לאירועים קטנים, אוכל, אטרקציות, מזכרות לאורחים יחד עם תקליטן, לבוש, צלם (סטילס ווידאו). ערכו תחשיב משוער של החתונה האידיאלית בשבילכם כדי להימנע מהפתעות.

רשימת המוזמנים – מי נכנס, מי נשאר בחוץ


בחתונה קטנה אין ספק שאפשר לדייק את רשימת המוזמנים ולבחור בפינצטה מי ייכלל בין האורחים, החברים הכי טובים, בני משפחה ורוב הסיכויים שתכירו היטב כל אחד שיגיע בעוד בחתונה גדולה פעמים רבות מגיעים אנשים שאתם בקושי מכירים ואפילו מעולם לא פגשתם כמו חברים של ההורים מהעבודה וכדומה. אם יש לכם משפחה מאוד גדולה ומעגל חברים רחב יתכן שאין מנוס אלא לארגן חתונה גדולה או לאכזב חלק מהאנשים שלא יוזמנו לחתונה הקטנה שתערכו בסופו של דבר.

ענייני לוגיסטיקה


ארגון של חתונה גדולה דורש יותר משאבים – זמן, כסף, מחשבה והשקעה בפועל. מדובר בהרבה מוזמנים שזורמים לאירוע וחשוב לכוון את התנועה ולדאוג לשביעות רצונם (כן, גם אם זה היום שלכם). בחתונה קטנה קל יותר לארגן את המוזמנים, האווירה רגועה ושקטה יותר, ניתן אפילו להקדיש מחשבה בנוגע לתפריט שיתאים בדיוק לכל אורח מבחינת טעמים וכן לבחור אטרקציות תוך התייחסות לרצונותיהם של האורחים (למשל, אם יש הרבה ילדים שמוזמנים לאירוע וכדומה). זמן התכנון של אירוע גדול הוא ארוך יותר והתכנון כשלעצמו מורכב יותר מדאגה למקומות חנייה ועד תוכנית אומנותית. אם אתם קצרים בזמן ואין לכם אנרגיות לנצח על חגיגה גרנדיוזיות – אירוע קטן הוא בהחלט בשבילכם.

בסופו של דבר, בחירת הקונספט המבוקש לחתונה תלוי בכם. רבים רוצים לרצות את בני המשפחה ועורכים חתונה גדולה שלא תמיד תפורה למידותיהם (הכלכליות או האישיות) ולכן, חשוב לנטרל רעשים סביבתיים ולהתמקד במה שנכון עבורכם.

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן