הכלה בחרה את המקום לאירוע – טוב או רע?

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

הכלה בחרה את המקום לאירוע – טוב או רע?

הכלה בחרה את המקום לאירוע – טוב או רע?

אחד הדברים הראשונים שאישה עושה רגע לאחר הכרזת האירוסין, הוא להתחיל לתכנן את האירוע החשוב ביותר בחייה. כלומר, להמשיך לתכנן, כי היא יודעת כבר בערך מגיל חמש איך יראה הערב הזה. היא מתחילה להרכיב את רשימת המוזמנים, ובוחרת בתבונה את אולם האירועים.

הכלה המאורגנת והממוקדת

יש לה לפחות שלושה קלסרים שמתפוצצים עם רשימות של אנשי מקצוע, מתכנני אירועים, צלמים, תקליטנים, חברות קייטרינג, והערות מפורטות לגבי כל אחד מהם.

יש לה תצלומים של אולמות אירועים מרהיבים וטבלאות אקסל עם כל הפרטים שחשוב לה לדעת ולזכור לגבי כל אולם אירועים. ויש לה את הכתובות הפיזיות של האולמות ואת כתובות הדואר האלקטרוני והטלפונים של כל מנהלי האולמות שהיא מתכוונת לבחור ביניהם.

כל המידע הזה, מתועד ומגובה גם בקבצי מחשב שזמינים לשימוש בכל רגע במחשב הביתי, המחשב הנייד,הטלפון או הטבלט. אישה לא משאירה שום פרט ליד המקרה וכשמגיע הזמן לבחור את אולם האירועים, היא יודעת בדיוק למי לפנות, מה צריך להיות באולם, איך הוא צריך להיראות, ואת מי להפעיל כדי לעצב אותו בדיוק כפי שהיא חולמת.

קבלת פנים מתוכננת היטב

בשלב הזה כבר הבנת שיש מפקדת אחת לתכנון הערב, וזוהי אשתך לעתיד. בשלב קבלת הפנים האורחים עדיין לא רואים אתכם. אתם מתחבאים בחדר הייחוד, אוכלים קצת, שותים קצת, מתרגשים הרבה, ומצפים לרגע הכניסה שלכם לאולם האירועים.

בינתיים, בחזית האולם, הוריכם עומדים ומקבלים את האורחים ומוודאים ששום פרט לא חסר בתצוגת המנות שהאישה בחרה בקפידה לשלב זה של הערב. התקליטן משמיע את מוסיקת האווירה הרגועה שתוכננה מראש, וכשכל, או רוב האורחים כבר הגיעו, הם מתבוננים סביב ויודעים שהגיעו לערב מיוחד במינו.

החופה. אף עין אינה נותרת יבשה

החופה היא האירוע הכי חשוב של הערב, והכלה יודעת בדיוק איך החופה צריכה להיות מעוצבת, והיכן בדיוק יעמדו ההורים שלכם, ואולי גם האחים והאחיות. (רמז: תגיד לחברים שלך שהם מוזמנים לתת את החיבוקים ולחיצות הידיים לאחר הטקס, אבל בשום אופן אין סיכוי שיורשו לעמוד איתך מתחת לחופה. גם גדלתם ביחד מהגן).

במהלך הטקס, הזוג משקיף מבימת החופה אל האורחים ומקבלים את כל תשומת הלב. גם אם אף אחד אינו מרגיש זיקה לדת בכלל או למסורת בפרט, אף עין אינה נותרת יבשה לאחר שהרב מסיים את הטקס. הכלה שלך תוודא שהחופה תהיה כל כך מרגשת, עם הנאומים הנכונים, העיצוב הנכון והשיר הנכון בזמן הנכון, ברמה שקשה להאמין שאתה תוכל להשיג.

איך בדיוק ייראה הרגע של פריסת העוגה?

פריסת העוגה מתרחשת ברוב המקרים לאחר הארוחה, ולתקליטן כבר יש את ההנחיות המדויקות לשיר המתאים לרגע זה. תשומת לב כל האורחים באולם האירועים מופנית אל הזוג המאושר, והילדים עומדים דרוכים לקראת הרגע לו ציפו במשך כל הערב. לצד בחירת אולם האירועים המושלם, הכלה בוחרת גם את הקייטרינג הכי טוב ואת המומחים באפיית ועיצוב עוגות חתונה.

היא כבר קיבלה את ההנחיות לגבי האופן בו ניתן לחתוך את העוגה, ומנחה בהתאם את החתן שלה, שזהו פחות או יותר אחד התפקידים העיקריים שלו במהלך הערב, כלומר, מלבד דקלום המילים הנכונות בחופה, וענידת הטבעת על האצבע הנכונה. עכשיו גם הצלם מוכן לתעד את הרגע בו החתן והכלה המאושרים טועמים את הפרוסה הראשונה מהעוגה המדהימה. לחיים.

בשורה התחתונה: יש לך כלה שיודעת בדיוק מה היא רוצה, אתה מוזמן לזרום ולהנהן בהסכמה

אם אתה מנסה להבין איפה מתחילים ונגמרים התפקידים שלך בתכנון ערב חתונתכם, אתה מוזמן להישען אחורנית ולהירגע.

הכלה שלך יודעת מה היא רוצה, ואיך ואיפה להשיג את זה. זאת האחריות שלה. כל הערב כבר מתוכנן היטב עד לפרט האחרון בדמיונה, ועכשיו נשאר לה רק לסדר כל דבר במקום, כמו בלגו, רק בחיים האמיתיים.

 

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן