ביטוח לנהג ברכב החתן-כלה

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

בחירת רכב לחתונה

ביטוח לנהג ברכב החתן-כלה

 

 

אין ספק שאחד האירועים החשובים והמרגשים ביותר שאנחנו עוברים בחיים, זו החתונה שלנו. האירוע בו למעשה, אנחנו מתחילים לבנות את התא המשפחתי שלנו, בתקווה שיום אחד הוא יגדל ויתמלא בילדים.

 

כל מי שאי פעם ארגן חתונה, לעצמו או לאחרים, יודע שקיימים מגוון רחב של תפקידים ועבודות שצריך לבצע בשביל שהאירוע יעבור בצורה מושלמת. ישנם לא מעט ספקים איתם צריך להיות בקשר, לא מעט נותני שירותים שצריך להיות במיטבם ביום החתונה ולבצע את עבודתם על הצד הטוב ביותר. חלק מאותם ספקים, המקום עצמו מביא וחלק בני הזוג מביאים. במקרה כזה, לפחות אחד מהם אמור להיות החבר הכי טוב שלהם, והכוונה היא כמובן לנהג ברכב חתן כלה.

 

תפקיד נהג ברכב חתן-כלה, הוא תפקיד מסורתי שמקורותיו לא ידועים. על הנהג להסיע את החתן והכלה למקומות שונים ביום חתונתם, כמו למשל, לכל הארגונים שקשורים לחתונה, לצילומים שלפני וכן כמובן למקום בו נערך האירוע. הסיבה שבוחרים חבר שיבצע את העבודה הזאת היא פשוטה, בשביל שהחתן והכלה לא יצטרכו לעבוד ביום החשוב שלהם. לכן יש לבחור אדם אחראי שיודע לנהוג בצורה בטוחה. אך מעבר יש שאלה אחרת שצריך להתייחס אליה והיא שאלת הביטוחים לנהג.

 

כידוע, כל נהג צריך להחזיק בביטוחי רכב כגון ביטוח חובה, ביטוח צד ג' וכן ביטוח מקיף. באופן טבעי מי שאמור לעשות את הביטוחים הוא בעל הרכב. במידה ויש יותר מנהג אחד על הרכב אז נהוג להכניס את שמו, כך שאם חס וחלילה הוא יבצע תאונה, גם הוא יהיה מכוסה. זה בדיוק המצב במקרה של נהג ברכב חתן-כלה.

 

אם חס וחלילה, נהג ברכב חתן-כלה עושה תאונה הוא צריך שיהיה לו ביטוח חובה וכן ביטוחים אחרים, כך אם הוא יצטרך לקבל טיפול מסוים, אז חברת הביטוח תוכל לכסות אותו ויתרה מזו, אם חס וחלילה הוא פגע במישהו, אז יהיה ניתן לתבוע את חברת הביטוח שתשלם פיצויים לנפגע ולא את הנהג עצמו.

כיצד ומתי מוסיפים את שמו של הנהג לביטוח

לפני החתונה, במסגרת הארגון, כאשר בוחרים נהג לרכב חתן כלה, יש להחליט עם איזה רכב נוסעים לחתונה. במידה ומדובר ברכב של הנהג, אז אין בעיה הוא כבר מכוסה, אך אם מחליטים להשתמש ברכב אחר, שכור, רכב של החתן או של הכלה, או רכב אחר, הרי שיש לפנות אל חברת הביטוח מספר ימים לפני האירוע, ולבקש להוסיף את שמו של הנהג המיועד, לפחות עבור מספר ימים. ההוספה כרוכה בכך, שמדובר בנהג שעומד בכל התנאים הנדרשים וכמובן בתוספת תשלום.

 

מאחר וזה היום החשוב ביותר שלכם, מומלץ מאוד לא לשכוח פרט זה, על מנת שאירוע מיוחד ושמח לא יהפוך בבת אחת, לאירוע מצער עם השלכות קשות.

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן