מיני ירח דבש בתל אביב – מההתארגנות שלפני ועד היום שאחרי

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

מיני ירח דבש בתל אביב – מההתארגנות שלפני ועד היום שאחרי

 

כל כך הרבה זמן חיכיתם לרגע הזה – למועד החתונה. המרתון האינטנסיבי שלפני המאורע עשוי לגרום לעייפות. ההכנות הקדחתניות וכמובן, ההתרגשות הגדולה. אז למה לא להתחיל את היום המיוחד שלכם בסטייל ולהמשיך אותו עם כל הפינוקים האפשריים? בכל זאת, לא כל יום אתם מתחתנים.

תל אביב לאוהבים


תל אביב, בירת הבילויים של המדינה, הפכה מזמן למוקד עלייה לרגל אהוב על זוגות לאחר החתונה. בין אם אתם נישאים באזור ורוצים להתארגן בכיף בסוויטה יפה מול הים ובין אם אתם רוצים להשיק את ליל הכלולות ולקחת פסק זמן איכותי אחרי האירוע עצמו. ניתן לבצע את כל הפעולות המקדימות – האיפור, השיער, ההלבשה וכמובן תמונות אווירה במלון בוטיק מול הים התיכון, ברוגע ובשלווה, לארח את המשפחה הקרובה וליהנות מהשירות של אנשי מקצוע בנעימים לפני החגיגה הגדולה.
ירח הדבש בתל אביב יכול להיות מפתיע ומרגש והכל מבלי לצאת מגבולות הארץ. ניתן להגיע לעיר בקלות יחסית לאחר האירוע, להזמין מראש סוויטה מענגת הפונה לכחול של הים ולהתעורר עם רחש הגלים, לפצוח בארוחת בוקר עשירה ולהמשיך משם בחגיגות. אספנו עבורכם כמה רעיונות לירח דבש רומנטי בתל אביב מליל הכלולות ועד שתשובו הביתה, לשגרה החדשה שלכם בתור זוג נשוי טרי.

נהנים בספא


אחרי שכבשתם את רחבת הריקודים בסערה, ככל הנראה היא על עקבים גבוהים, הגיע הזמן לחלוץ נעליים, לעטות חלוקים רכים ולהתמסר להנאה. בתל אביב תגלו מרכזי בריאות וספא רבים הכוללים טבילה בג'קוזי, נבחרת שלמה של עיסויים לזוגות כמו אבנים חמות, עיסוי שוודי, צוואר וכתפיים בשילוב סאונה ואזורי הירגעות מול הנוף, כולל יין משובח או שמפניה מבעבעת. הזמינו מראש חבילה לזוגות ותוכלו להתחיל את החיים המשותפים ברוגע.
מקום לדוגמא: Sea & Spa בבן יהודה 100 בתל אביב חבילות ספא לזוג עם עיסוי זוגי וסוויטה פרטית הכוללת ג'קוזי ומערכת קולנוע ביתית, פלטת פירות, ירקות ושתי כוסות שמפנייה והכל באווירה עוטפת ונעימה.

הפלגה חלומית


הים הוא הלב הפועם של תל אביב ואם אתם מתארחים במלון בוטיק מול הים שמתאים מאוד לירח דבש מקומי, תוכלו ליהנות גם מהתפאורה המהפנטת של הגלים וגם מאטרקציות ימיות. ממרינה תל אביב ניתן לצאת לשייט זוגי ביאכטה לבנה מפוארת וליהנות מזמן איכות בסיפון כולל מרבצי נוחות, שיזוף, מוסיקה טובה, שתייה ואפילו שכשוך, שחייה וצלילה בלב ים. אתם בוחרים.
מקום לדוגמא: דנית השכרת יאכטות מציעה לכם הפלגה זוגית ביום או לאור שקיעה, מזרונים בחרטום היאכטה, בלונים, שוקולד, בקבוק יין ועוד הפתעות וריגושים לאוהבים.

סעודה רומנטית


הדרך לאהבה עוברת על בטן מלאה, אז מה דעתכם לסעוד במקום רומנטי בעיר הגדולה? תל אביב מוצפת מסעדות יפות. תוכלו להזמין לעצמכם ארוחה לאור נרות, במקום שקט וייחודי עם תפריט גדוש מטעמים בסגנון הקולינרי המועדף עליכם ולשבוע יחדיו.
מקום לדוגמא: מל ומישל בנמל תל אביב. מסעדה איטלקית ים תיכונית המציעה אווירה אינטימית, שולחנות עטופים במפות לבנות, תאורה רכה, מעדנים כמו סקלופיני וארטישוקים צרובים, שלל יינות משובחים ועוד.

אם מתחשק לכם לייחד את היום המיוחד הזוגי שלכם, התחילו אותו במלון באווירה מרגשת מול הים וחזרו אליו לסוויטה מושקעת שפותחת צוהר לים התיכון. שלבו בחגיגה המשותפת אטרקציות, הליכה יד ביד לאורך החוף, סעודה טובה, בילוי בספא, טיסה בשמי הארץ, הפלגה ללב ים וכל אשר יכבוש לכם את הלב. אל תשכחו לצלם ולהנציח את הרגעים המאושרים שלכם זה עם זו.

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן