תוספות שיער לכלה

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

תוספות שיער לכלה

 

ערב הכלולות הוא ערב משמעותי במיוחד בעבור הכלה המיועדת, והרצון להיראות במיטבה ולהרגיש נפלא הוא ברור ומובן, מה שמביא לפריחה של תעשיות היופי המקדישות פרקים נרחבים לטובת טיפול בכלות. כחלק מהכלים והדרך למראה המושלם, עומד הטיפול בשיער, אשר ביכולתו להשפיע השפעה רבה על הנראות הכללית של הכלה הצעירה.

ככלל, ערב הכלולות הוא ערב בו לא מסתפקים בפחות מהטוב ביותר, מה שאומר שגם כלות בעלות שיער קצר, דליל ו/או חסר נפח יכולות לקבל מענה באמצעות תוספות שיער לכלה שיעניקו לה, ולו ליום אחד, את מראה השיער המושלם.

הייחודיות של תוספות שיער

תוספות שיער הן כלי לעיבוי ומילוי השיער הן באופן חד פעמי והן באופן קבוע, באמצעות תוספות שיער סינטטי, שיער טבעי או משולב, בהלחמה קרה או באמצעים שונים לחיבור ומיזוג השיער עם מחלפות השיער הטבעיות.

כאשר מתכננים תסרוקת הכוללת תוספות שיער לכלה יש להתייחס למספר פרמטרים חשובים שיבטיחו את המראה המושלם:

סוג השיער

קיימים ארבעה סוגים של תוספות שיער: שיער אדם טבעי, שיער מן החי, שיער סינטטי, תוספת שיער משולבת. מטבע הדברים שיער אדם טבעי יספק את המראה הטבעי והיפה ביותר וגם יהיה קל יותר לתחזוקה. יחד עם זאת, כאשר מדובר בתוספות שיער לכלה המיועדות להתקיים לערב חשוב אחד, נושא התחזוקה פחות חשוב וניתן לבחור בהתאם למראה בלבד, ואין חובה להשקיע כסף רב בשיער טבעי.

עובי השיער ומראה

חשוב לבחור בתוספת שיער משערות בעובי דומה לשיער הראש וטבעי ונכון הדבר גם לגבי הגוון. תמיד ניתן לצבוע שיער במטרה להגיע לגוון הרצוי, אולם התאמה מראש בין תוספת השיער לשיער הראש הטבעי תיצור מראה טבעי ואחיד יותר, ותחסוך בצורך בישיבה ארוכת שעות על כסה המספרה.

עיבוד השיער

שוק תוספות השיער מציע תוספות משיער מעובד ותוספות משיער טבעי שאינו מעובד. בשני המקרים מדובר בשיער אדם טבעי, אולם בתהליך העיבוד זוכה השיער לצביעה, שינוי התצורה (החלקה, סלסול), תוסף סיליקון וחיזוק והתערבות במבנה השערה. עיבוד השיער גורם לו למראה מבריק, מלא ומסודר בתחילה אולם פוגע ביכולת לשמר אותו לטווח הארוך. מסיבה זו תוספות שיער לכלה משיער טבעי ומעובד עשויות לספק מראה נפלא לערב הגדול, אולם פחות מתאימות להוות תוספת שיער קבועה לטווח הארוך.

שיטת חיבור

תוספות שיער לכלה ובכלל ניתנות באמצעות שיטות שונות של הלחמה חמה או קרה, הלחמה בלייזר והדבקות. בעוד ששיטות ההלחמה השונות נתפסות כמצוינות, חיבור תוספות השיער בהדבקה עשוי לגרום נזק לשיער הראש הטבעי. כדאי לבחור בחיבור יציב באמצעים העושים שימוש בפולימרים טבעיים ובמיזוג של תוספת השיער לשיער הראש הטבעי, ולוודא כי מדובר בחיבור חזק ויציב השורד מעט השתוללות וריקודים, זיעה ומגע. במרבית המקרים גם תוספות השיער המיועדות לכלה יישארו על הראש למשך ימים אחדים נוספים, לכל הפחות.

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן