איפור כלה לחתונה

צוות הינומה

צוות הינומה

צוות האתר דואג לעדכן בדברים החשובים ביותר לכלה ולמשפחה כולה ברגע השמח בחייהם.

איפור כלה לחתונה

 

ההיערכות לקראת יום החתונה מתחילה חודשים רבים קודם לכן, מתחילה בבחירת החתן ומתקדמת לדברים החשובים לא פחות ביניהם בחירת מקום האירוע, העיצוב, רשימת האורחים והדובדבן שבקצפת: תכנון מראה הכלה ביום החשוב בחייה. בחירת השמלה הוא אחד מאירועי הדגל המקדימים לאירוע הגדול, כאשר אליו נלווים מוצרים משלימים ביניהם זר הכלה, הנעליים וכמובן איפור כלה לחתונה.

בכל עיר ויישוב, בחיפוש אחר מאפרות, יתקבלו תוצאות רבות למאפרות, מצוינות יותר או פחות, המציעות את שירותיהן לנשים (בעיקר) לאירועים שונים, וגם למתן כלים וטיפים לאיפור יום- יומי. איפור כלה לחתונה הוא למעשה השיא של עבודות האיפור, כאשר רק מאפרות מוכשרות ומנוסות מסוגלות לתת מענה לדרישות ולסטנדרטים המחמירים של הפרויקט.

 

פרמטרים אותם חשוב להביא בחשבון בתכנון איפור כלה לחתונה:

 

 

קביעת סגנון האיפור

יש כלות שיעדיפו את המראה הזוהר והעוצמתי ויש כאלה שיבחרו במראה הטבעי. בשני המקרים מדובר במיומנות ויכולת להתאים איפור ערב מרשים ובעל נוכחות, תוך מתן דגש על יתרונותיה הטבעיים של הכלה והצנעת חסרונותיה.

היכרות עם סגנון העור

חשוב לתכנן את האיפור בהתאם לסגנון העור, הן בקביעת האלמנטים המובילים באיפור והן בבחירת החומרים  והמוצרים לעבודה. מאפיינים בולטים דוגמת עור שומני או יבש מאפרת מקצועית תוכל לזהות בנקל, אולם אלמנטים אחרים דוגמת אלרגיות, נטייה להזעה, תגובה של בהרות שמש לתכשירים וכדומה, כדאי וחשוב לעדכן מראש על מנת להתאים את סגנון האיפור והמוצרים.

איכות המוצרים

באיפור המיועד ליום יום או לאירועים פחות מהותיים, השימוש בתכשירי איפור איכותיים פחות מהותי, בעיקר בשל היכולת לחדש את האיפור מעת לעת. איפור כלה לחתונה לא די שחייב להיות מושלם וללא רבב, הכרחי שיתבצע באמצעות מוצרי בסיס ואיפור מעולים בעלי עמידות בלתי מתפשרת. הכלה בערב החתונה תתחכך באורחים רבים, ותזכה לחיבוקים ונשיקות. ההתרגשות הרבה לצד השמחה והריקודים יוציאו ממנה לא מעט זיעה וכפי הנראה גם לא מעט דמעות (של התרגשות כמובן) ואיפור בעל נטייה להימרח, להישחק ולהעלם יהיה חסר ערך. מרבית המאפרות המספקות איפור כלה לחתונה יקפידו לעשות שימוש בחומרי האיפור המעולים ביותר שמציע השוק (מה שגם מייקר את האיפור ביחס לעבודות איפור למטרות אחרות).

איפור ניסיון

איפור הניסיון מתקיים שבועות אחדים לפני היום הגדול, הן במטרה ליצור את המראה המושלם בעבור הכלה, לאפשר מרחב התנסות ולקבל החלטה על סגנון האיפור הרצוי, עד לרמת צבע האודם, התוחם ואיפור העיניים. נוסף לזאת וחשוב מאוד בעבור הכלה המיועדת הוא בחינת איכות האיפור ועמידותו. לאחר ההגעה למראה הרצוי במעמד איפור הניסיון מומלץ שלא לנקות את האיפור אלא להוסיף ולהסתובב עמו לאורך היום על מנת לבחון את עמידותו לאורך שעות רבות.

ערב החתונה הוא הערב החשוב בחייה של הכלה, לצד בחירה מוקפדת של מאפרת מנוסה ומוכשרת העובדת במקצועיות עם חומרים איכותיים, חשוב וכדאי לתת משקל גם לכימיה האישית, החשובה מאין כמותה לבילוי ארוך טווח ביום החשוב והלחוץ בעבור הכלה.  

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן